cybul009 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 na 5 przy 100km/h 2500 obrotów. Silnik 1.6 100km gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 na 5 przy 100km/h 2500 obrotów. Silnik 1.6 100km gaz GÓRNIK ROKU Napisano 28 październik 2006, 21:11 ja mam 2800 100km.h skrzynia p11GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateusz mat Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 u mnie przy 100km troszke powyzyj 2500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 2,0 td 100km/h ok.2400obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marler Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 U mnie przy 100 obroty ok 2700-2800. silnik 2,0 115km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 U mnie przy 100 obroty ok 2700-2800. silnik 2,0 115km tak ktoś pisał że najlepsze przyspieszenie się uzyska z mocnego silika i skrzynki z Di i widać że ma ustawienie takie jak GT ?? a propo temat 4 letni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longerbmh Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 u mnie przy 100km troszke powyzyj 2500 Identycznie jak u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawhell Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 100km/h przy 2500 obrotów. Silnik 2.0 benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 a te wyliczenia to zimą czy latem (ja mam różny rozmiar opon na te dwa sezony dlatego pytam) i licznikowe 100km/h czy nawigacyjne?? (mi nigdy się nie udało tego zgrać ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 (edytowane) no prosze nie wygłupiaj się nie znasz zasady działania predkościomierza w aucie osobowym?Zmiana opon nie ma wpływu na wskazanie zmiane wskazania prędkościomierza w stosunku do obrotomierza. Zmieni się prędkość rzeczywista, ale nie ta wskazywana przez prędkościomierz. Pewnie, że ma znaczenie. W 2.0TD prędkościomierz pokazuje 10km/h więcej po zmianie opon na 195x50R15 (w porównaniu do standardowych 185x65R14). Możliwe, że w innych silnikach jest inaczej ale w dieslu akurat tak jest. Jeżeli ktoś nie wierzy, to zapraszam do Gdyni na test Co do obrotów to przy 170km/h miałem chyba 4000rpm ale jakoś wolałem patrzeć na drogę jak na obrotomierz Tak wiem, skrajna nieodpowiedzialność. Na ekspresówce na pustej drodze sprawdziłem ile to pudło pójdzie. Myślę, że może 180 dałby radę. A ogólnie 130 staram się nie przekraczać bo pali jak smok. a te wyliczenia to zimą czy latem (ja mam różny rozmiar opon na te dwa sezony dlatego pytam)i licznikowe 100km/h czy nawigacyjne?? (mi nigdy się nie udało tego zgrać ) Tak jak wyżej - rozmiar ma znaczenie Też starałem się kiedyś jakoś zgrać Navi z budzikiem w samochodzie i to nie ma sensu. Nawigacja ma czas próbkowania 1s (czasami więcej). Poza tym prędkość nie jest obliczana jak w prędkościomierzu klasyczynym względem ziemi (tzw SOG - Speed Over Ground). Nie pamiętam, czy GPS uwzględnia różnice w wysokościach do obliczania prędkości (np wyobraźmy sobie, że podjeżdżamy pod stromą górę z licznikową prędkością 100km/h, to analogiczna prędkość GPSu może być wyliczona jak po drodze płaskiej i będzie niższa). Moim zdaniem zarówno prędkość licznikowa jak i z GPSu są orientacjne i mają pewnie tolerancję około 10%. Edytowane 21 Czerwca 2010 przez pako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marler Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 (edytowane) Ja sprawdzalem na oponach letnich,na benzynie(nie wiem czy na gazie bylaby roznica) dziwi mnie jednak tak wysoki poziom obrotów bo na V biegu przy 80km/h jest ledwo ok 2000 (przy lpg).. No ale na PB mam w mocy luke od 2500 do ok 3500rpm przy której praktycznie nie ciągnie ale jeszcze nie wiem czym to spowodowane, zazwyczaj jeżdżę na lpg więc nie czuje tego, ale jeszcze sprawdze obroty na gazie, bo sam jestem ciekaw czy bedzie różnica.. (edit: sprawdziłem, nie ma żadnej różnicy w rpm). Jeśli zaś chodzi o dokładność prędkościomierza to wg gps jade średnio tylko 3-4km/h wolniej. Edytowane 21 Czerwca 2010 przez Marler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 też mam taką lukę na Pb w obrotach ale na gazie jest ok, ładnie się wkręca przy 100km/h mam 2500 obrotów, silnik SR20De, 4biegowy automat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daaroo Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 WP 11 przy 100km/h chyba 2500obr/min napewno przy 120 jest 3000obr/min i w zwiazku z tym odczuwam pewien dyskomfort, gdyz w drugim aucie 3000obr mam przy 150km/h. Pozostaje sie przyzwyczaic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 potwierdziliśmy tylko że skrzynia GT ma krótsze przełożenie i powoduje to lepsze przyspieszenie do 100 km ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.