Gość Pablo_Snk Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Bo jednak to nie była uszczelka pod głowicą lecz sama głowica, i chce kupić nowy silnik i mam teraz wybór 1.0 czy 1.3 ? Czy może da rade dopasować z innego auta? Mam okazje kupić blok i głowice 1.3 z 98r, 100tyś przejechane, opłaca się czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 BArdzo fajna taka zamiana by była - sprawdz najpier czy skrzynia ci podpasuje z 1.0... Najprościej i żeby cięzkimi gratami się nie poslugiwać to weź ze swojej Micry samą blaszaną przekładkę która znajduje się między skrzynią a silnikiem i przymierz ją do nowego bloku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragomir Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Ja polecam 1.3, jeżdżę micrusem z takim silnikiem jestem super zadowolony :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 co sie tyczy silnika to wszytko powinno pasowac wlacznie ze skrzynią ale sam blok i glowica to nie wszytko.. tloczki korbowody itd.... to wszytko jest inne nic w 1.0 pompa paliwa jest nawet taka sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipfm Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Bo jednak to nie była uszczelka pod głowicą lecz sama głowica, i chce kupić nowy silnik i mam teraz wybór 1.0 czy 1.3 ? Czy może da rade dopasować z innego auta? Mam okazje kupić blok i głowice 1.3 z 98r, 100tyś przejechane, opłaca się czy nie? jak masz wybor to bierz 1.3. Naprawde czuc te 20 koni. Przeciez to przyrost o ponad 30%. Jezdzilem dwa lata litrowka, teraz mam od roku 1.3. Wprawdzie sam szykuje sie czegos innego, ale z calego serca polecam. Skrzynia z 1.0 sprzed liftu ma troche krotsze przelozenia niz z 1.3. Po lifcie jezeli dobrze pamietam juz montowali ta sama skrzynie, bo ta z 1.0 byla mniej wytrzymala. Sprzeglo w 1.3 chyba troszke wieksze, nie mam pod reka danych. Ale jezeli do silnika 1.3 zostanie skrzynia z 1.0 to powinna lepiej przyspieszac niz seria 1.3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 filipfm do 1.3 faktycznie ontowali o kilk acm w srednicy wieksze sprzeglo ale prawda jest taka ze jesli takie wiekse sprzeglo kupisz w komplecie z dociskiem to smialo mozeszm ontowac do 1.0 wiec jak juz wspominałem naprawdemało rzeczy jest poza samym silnikiem jakimi rozni sie 1.0 od 1.3 mowi si eze sprezyny czy amorki sie roznią.. fakt ... sprezyny w 1.3 sa o 4,5 mm wyższe nic pozatym amorki.. takie same ... choc widniaja pdo roznyi nr katalogowymi ekk jak by nie patzrec teoretycznie wystarczylo by zmianic silnik tak jak sie filt rymiania ale jak znam zycie to i tak podrodz eznajdzie si emasa rzeczy jaka bedzie do modernizacji.. chocby nawet zapłon .. jesli zostawiamycamy system zapolonu z silnika 1.0 bedzi etzreba go przestaiwc na 1.3 to samo tyczu sei pompy paliwa. ponc cos sie jeszce w przeplywomierzu sytawia .. pooonoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 wciskaj 1.3, troche bedzie zabawy ale warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 o to dobrze jak się1,3 da to przód obniży się pewno o jakieś 0,5-1cm i będzie łądny klinowy kształo no i lepsza trakcja na starcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Panowie, ale ja mam 1.3 silniczek, porostu blok pęk (tak mówi mechanik) i tato myślałem że jak da 1.0 to bedzie mniej palił, ale doszedłem do wniosku, że jednak zostane przy 1.3 A czy 1.3 z SuperS ma 90km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Miałeś 1.3 to go nie zmieniaj. Tym bardziej nie na mniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 johny_fellow, a więkrzy podejdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 1.0 chyba więcej palić będzie bo wogle to nie jedzie i trzeba kręcić wysoko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 A czy 1.3 z SuperS ma 90km? nie, ma ospoilerowanie fabryczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 A intelcooler zmieści się do micry ?? Widziałem że są takie na autrackiej stnie, ale gdzie oni to zmieścili ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 A intelcooler zmieści się do micry ?? A co ty turbo montujesz, że chcesz intercooler wsadzić? :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 blazej, Myślałem kiedyś nad tym A ktoś was ma Turbo w micrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 blazej, Myślałem kiedyś nad tym A ktoś was ma Turbo w micrze? hehe a kto o tym nie myślał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 coobcio czy mozna prosci cie o "przepis na uturbienie" bo ty jestes doś oblatany w tym temacie czy mogłbyś napisac jakiego rodzaju spręzarki szukac, co nalezy oprucz niej zamontowac co tzreba zmienic itd... oczywiscie powie o wersji podstawowoej bez intercoolera (chyba ze taka wersja nei istnieje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Bez IC można ale nie będzie sensownych osiągów... Turbinkę Polecam np. malutką K03 pochodzącą z silników gropy VW 1,8 Turbo o mocy 150KM, ta małą suszareczka będzie się błyskawicznie rozkręcała zarówno w silnikach 1.0 jak i 1,3... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Czy coś takiego? http://moto.allegro.pl/item132450885_turbo...na_vw_audi.html Coś takiego? http://moto.allegro.pl/item135109003_turbo...di_1_9_tdi.html I oprócz sprężarki Coobcio, Co trzeba kupić? Bo ja jestem nemo w sprawach TURBA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Raczej to: http://moto.allegro.pl/item135294110_tyrbi...yna_okazja.html A co do tego co potrzeba to: http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm Polecam Google Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 z Diseli 1.9 kompletnie się nie nadają, bowiem przewarznie występują w wersi o sterowaniu podciśnieniowym no i gabaryty nie te co trzeba, jak z disela to np. z BMW 2,5 TDS abo Opla omegi 2,5 TD... Przykłąd: http://moto.allegro.pl/item134169524_turbo...mw_2_5_tds.html Jeśli chodzi o suszarki nieco lepsze z Benzynowego 1,8 to prosze: http://moto.allegro.pl/item133838900_turbo..._8_1_8_20v.html I Tu: http://moto.allegro.pl/item134373699_turbi...i_a3_1_8_t.html Ta byłą by za***ista ale pod silnik 1,3 z 1,0 miała by spore opóżnienie ale za to ma potencjał do 250KM : http://moto.allegro.pl/item133989330_turbo...tt_225koni.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 a Co do ceny łącznie? + montarz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Proszę bardzo http://www.tuning.info.pl/pasaz_prod.php?id_prod=91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.