Gość meszka Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Witam!! Czy można uzupełniać ubytki płynu hamulcowego. O niskim stanie sygnalizuje mnie już kontrolka bezpieczeństwa! Płyn jest koloru zielonego-jakie jest oznaczenie takiego płynu w sprzedaży?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Witam!!Czy można uzupełniać ubytki płynu hamulcowego. O niskim stanie sygnalizuje mnie już kontrolka bezpieczeństwa! Płyn jest koloru zielonego-jakie jest oznaczenie takiego płynu w sprzedaży?? Ja uzupełniałem. Musisz tylko wiedzieć czy masz wlane DOT-3 czy DOT-4. Z reguły jest to napisane na pokrywie zbiorniczka. Tylko potem przy wymianie klocków będziesz musiał pamiętać o odciągnięciu nadmiaru dolanego płynu, bo przy próbie rozparcia szczęk płyn Ci wybije. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 DO3 i DOT4 są ze sobą w pełni kompatybilne i można je mieszać - nie przyniesie to najmneijszego skutku ubocznego. Lepiej doplacić tą złotówkę na opakowaniu i mieć bardziej odportny na wysokie temperatury płyn... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 jak świeci się kontrolka to sprawdź klocki.Obejętość zbiornika jest taka,że jeśli płyn przy nowych klockach był akurat nalany do kreski max to świecenie oznacza ,że klocki powoli się kończą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówka 27 Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Jeżeli jest zielony to może to jest R3, DOT-y są przecież koloru żółtawego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość meszka Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Jeżeli jest zielony to może to jest R3, DOT-y są przecież koloru żółtawego. To chyba jest DOT...w książce o Almerze jest informacja jedynie o takim typie płynu tzn. DOT-3 lub DOT-4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówka 27 Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Jeżeli jest zielony to może to jest R3, DOT-y są przecież koloru żółtawego. To chyba jest DOT...w książce o Almerze jest informacja jedynie o takim typie płynu tzn. DOT-3 lub DOT-4 To powinien być żółty, chyba że ktoś wcześniej ingerował przy tym aucie, R3 to w zasadzie płyn spotykany już tylko w starszycha autach poniżej lat 90 no i polskie produkcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.