Gość treecat Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Witam wszystkich. Jestem szczęśliwym posiadaczem Almery 1,4 16V z 1998. Jest tylko mały problem - w mieście pali mi 10 do 11 litrów przy leciutko dynamicznej jeździe i zmienianiu biegów przy około 3000 obrotów. Silnik nagrzewa się szybko i na luzie schodzi poniżej 1000 obrotów, filtr powietrza czysty (prawie jak nowy), żadne z kół nie blokuje. Na trasie przy średniej prędkości 130 spalił mi na 100 km 7,2litra. Nie wiem co robić, gdzie szukać przyczyny. Proszę o pomoc. Gdyby jeszcze ktoś wiedział gdzie w Szczecinie jest warsztat w którym dobrze obsługują Almery będę wdzięczny za podanie adresu. Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 trzeba ją odmulić generalnie w mieście może 11 spalić ale trzeba ciągle mieć pedał w podłodze proponuję zmieniać biegi przy 3,5-4 tys wogóle jaka to wersja? 75 czy 87 km ? W trasie żeby średnia wyszła 130 to trzeba 170 gnać conajmniej a jeżeli jedziesz max do 130km/h bez szaleństw i bezsensownych wyporzedzań to i tak za dużo spaliła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość treecat Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Tylko jeszcze mi powiedz co zrobić żeby mniej paliła bo to że żłopie to wiem :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 sprawdz wtryski, kiedys ktos pisal ze mial takie spalanie i okazalo sie ze wtrysk jeden non stop lal. poza tym przeczysc przeplywke i przepustnice a tak poza tym... jak wy takie spalanie uzyskujecie ? :D nigdy mi sie nie udalo wiecej niz 8 ostro palujac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość treecat Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Przy najbliższej okazji sprawdzę i dam znać czy to było to a jak nie to będziemy dalej się zastanawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Art-B Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 sprawdz wtryski, kiedys ktos pisal ze mial takie spalanie i okazalo sie ze wtrysk jeden non stop lal. A jak sprawdzić te wtryski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 po świecy można już trochę powiedzieć ale najlepiej to wyjąć i sprawdzać na maszynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Slesz Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 domyślam sie że masz prawidłowe ciśnienie w oponach ja przez tydzień od kupna nie sprawdzałem ciśnienia :oops: i też mi piła 10l (silnik 1.6). okazało sie ze mialem okolo 1,7 atm we wszystkich laciach (długo stała na parkingu). Dopompowałem i jest cacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość treecat Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 domyślam sie że masz prawidłowe ciśnienie w oponach ja przez tydzień od kupna nie sprawdzałem ciśnienia :oops: i też mi piła 10l (silnik 1.6). okazało sie ze mialem okolo 1,7 atm we wszystkich laciach (długo stała na parkingu). Dopompowałem i jest cacy faktycznie ciśnienie było tragiczne - nie będę pisał ile bo to wstyd teraz będę bardziej uważny i sprawdzę ile teraz będzie moja almera pić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.