Gość reCON Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Witam, przeszukałem forum, możliwe że było lecz nieudało mi się znaleźć... Wiec powiedzcie obeznani koledzy jak to jest z mocą sprowadzonych samochodów z Holandii?! Wiem że nissanki z niemiec mają mniej agresywne wałki a jak jest w tym wypadku? Posiadam P11 1.6 w dowodzie widnieje niestety moc 66kW ale czuję że samochód nieźle daje radę jak na ten silnik... Niestety w okolicy nie znalazłem hamowni i nie mam narazie jak tego sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Witam. Mam Alme N15 1.4 też z Holandii i raczej rakietą to ona nie jest Zdaje mi się ,że w przypadku P11 może być właśnie zaniżona moc :wink: .Można oczywiście pomierzyć wałki (są gdzieś na forum wartości krzywek),ale i tak najpewniejszy sposób to hamownia...... POZDRO dla Orlen city 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość reCON Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 A może orientujesz się czy gdzieś w Płocku lub okolicach jest hamownia ? PS. Widzę ,że kolega także z petrochemicznego miasta pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Podaj numer sterownika silnika, wtedy sprawdzę Ci czy jest od wersji z ograniczoną mocą.W wersjach na niemcy/austrię były (poza innymi różnicami ) inne kompy.Poza tym podaj vin wtedy będzie można sprawdzić na jaki rynek auto było wyprodukowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 moja P10 też była z holandii i sobie nieźle dawała radę, szacuje że miała ok 100 Km teraz mam p11 również z holandii i ma 130 koni ale to cieszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Witam, przeszukałem forum, możliwe że było lecz nieudało mi się znaleźć...Wiec powiedzcie obeznani koledzy jak to jest z mocą sprowadzonych samochodów z Holandii?! Wiem że nissanki z niemiec mają mniej agresywne wałki a jak jest w tym wypadku? Posiadam P11 1.6 w dowodzie widnieje niestety moc 66kW ale czuję że samochód nieźle daje radę jak na ten silnik... Niestety w okolicy nie znalazłem hamowni i nie mam narazie jak tego sprawdzić AFAIK w krajach Beneluksu nie ograniczali mocy naszym Nissankom. Mój dobry przyjaciel sprowadził sobie z Holandii Almerkę z GA16DE i ma 103KM ( sprawdzone na hamowni ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość reCON Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Dzieki dzieki, trochę lżej na sercu się robi tylko zastanawia mnie dlaczego w dowodzie jest 66kW istnieje taka możliwośc że ktoś coś pokręcił przy rejestracji pojazdu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Dzieki dzieki, trochę lżej na sercu się robi tylko zastanawia mnie dlaczego w dowodzie jest 66kW istnieje taka możliwośc że ktoś coś pokręcił przy rejestracji pojazdu? Oczywiście że istnieje taka możliwość. Ludzie którzy wypełniają blankiety dowodów rejestracyjnych nie zdają sobie sprawy z tego, że auta z jedną pojemnością mogą mieć różną moc. Spoglądają w swoją tabelkę i wpisują co pierwsze im wpadnie w oko. Nie jesteś w tym odosobniony Czasem wpisują co popadnie, a czasem nic. Ja nie mam mocy wpisanej w dowód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Dokładnie zgadzam się z przed mówcą piszą co im w oko wpadnie Ja jak przerejestrowywałem primerke to na przeglądzie rej. gość wyją katalog z 99r. I patrzy a tam waga to 1155 i taką mi wpisał w dowód rej. hehe a na wadze 1355kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość reCON Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Wiec problem wydaje się być rozwiązany ale i tak muszę zrobić wypad na hamownie wtedy będzie już 100% pewności :-)) Dzięki wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majster51 Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Ja tez jestem Posiadaczem primery p10 invitation z holandi 2.0 na monowtysku i na gazie i niezle potrafi pokazac passaty B5 TDi zostaja z tyłu sam jestem tym zaskoczony Mobil 0w40 :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Witam JAk sprawdzić moc auta z Niemiec ? Ktoś może mi pomóc ?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Sprawdzic w briefie ewentualnie jechac na hamownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 dziwne, że porównujecie moce, przecież to moment obrotowy jest siłą silnika, mimo różnicy w mocy rzędu kilka koni, momenty mogą być zbliżone i auta praktycznie podobnie przyspieszają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 No właśnie tylko ja śmigam często e30, a czasami przydaje się te pare kucyków więcej, żeby wyprzedzić TIRowca w miare bezpiecznie. Mam 1.6, więc na 99% mam 90 kucyków ? Jest jakaś recepta na poprawienie osiągów maszyny ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Cześć Sprawdziłem w Briefie, 73 kW przy 6000 obrotów, v-max 175 km/h .. z mojego przelicznika 73*1.367 = 99 koni, więc chyba mam "normalną" wersję ? Z tego co wyczytałem to wystarczy zmienić wałek rozrządu wydechowy na taki z ostrzejszymi krzywkami, jednak u mnie chyba nie ma sensu ? W 1.6 16v występuje przepływomierz ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 W 1.6 16v występuje przepływomierz ? tak,jest w przepustnicy co do wałka to najpierw musisz pomierzyć oba jeśli 39,4mm wysokości krzywki to ten słabszy jeśli 40mm to ten mocniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Witam Przepływomierz wyczyszczony ;P Ależ był zabrudzony - żeby nie powiedzieć brzydko ;P Przejechałem się kawałek no i jakby się nie dławił :diabel2: Przy okazji sprawdziłem wałki, mam 39,4 mm, teraz już sam nie wiem, brief się myli co do tych 100 koni ? Może w niemczech też w pisują jak u nas, byle do przodu pierwsze lepsze dane katalogowe... Aby się przekonać albo hamownia, albo wałek wydechowy ? Dekodery VIN (te które działają), pokazują, że moja Primcia była w UK zmontowana na rynek europejski i niby silnik GA16DE Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Witam Przepływomierz wyczyszczony ;P Ależ był zabrudzony - żeby nie powiedzieć brzydko ;P Przejechałem się kawałek no i jakby się nie dławił :diabel2: Przy okazji sprawdziłem wałki, mam 39,4 mm, teraz już sam nie wiem, brief się myli co do tych 100 koni ? Może w niemczech też w pisują jak u nas, byle do przodu pierwsze lepsze dane katalogowe... Aby się przekonać albo hamownia, albo wałek wydechowy ? Dekodery VIN (te które działają), pokazują, że moja Primcia była w UK zmontowana na rynek europejski i niby silnik GA16DE Pozdrawiam W Niemczech dławiono GA16DE do 90KM (66kW) ze względu na podatki. Tu masz info na ten temat: Zredukowana moc w silnikach GA14De i GA16De Każda Primera była montowana była w UK (poza kombi W10). GA16DE w P10 ma mieć 102KM (dławione w niemcowni do 90). GA16DE w P11 ma mieć 99KM. Moje ostatnie hamowanko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Qwinto widzę, że swoją p10 odblokowałeś, masz może jakiś opis co i jak zrobiłeś, żeby uzyskać spowrotem te koniki ? Odczułeś różnicę po oddławieniu ? Czyli moja primera mimo wpisu w briefie tak czy siak będzie zblokowana do 90 kucy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 A nie przypadkiem walek ssacy trzeba wymienic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 HEj No właśnie mam już trochę mętlik... Bo i wydechowy i ssący 39.4 mm - jak w 1.4 normalnie.. Czyli musiałbym oba wałki wymienić, kurcze trochę dziwne.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Ja mam swoją Primkę z Holandii i w dowodzie jest 96 kw,czyli 130 kucy,tzn,że jest to normalna wersja jak na P11 2.0 SR20De Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Qwinto widzę, że swoją p10 odblokowałeś, masz może jakiś opis co i jak zrobiłeś, żeby uzyskać spowrotem te koniki ? Odczułeś różnicę po oddławieniu ? Tylko i wyłącznie zmieniony kolektor. Wszystko w tym temacie:Zredukowana moc w silnikach GA14De i GA16De Odczucie bylo nie wielkie, ale widac ze silnik przy wyzszych obrotach nie dusi sie i kreci do 6,5tys obrotów bez problemu. Wczesniej, to bylo 5-5,5 tys... Czyli moja primera mimo wpisu w briefie tak czy siak będzie zblokowana do 90 kucy.. Z tego co widzę z Twojego opisu to masz 99KM, wiec tak jak powinno być (IHMO). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 NO u mnie własnie tak na luzie kręci się do 6, a ta odcina przy 7 to już jakby na siłe.. nie ma mocy w tym zakresie obrótów ;P Więc kolektor wydechowy do wymianki ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.