Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Moc z Holandii


Gość reCON
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przeszukałem forum, możliwe że było lecz nieudało mi się znaleźć...

Wiec powiedzcie obeznani koledzy jak to jest z mocą sprowadzonych samochodów z Holandii?! Wiem że nissanki z niemiec mają mniej agresywne wałki a jak jest w tym wypadku?

Posiadam P11 1.6 w dowodzie widnieje niestety moc 66kW ale czuję że samochód nieźle daje radę jak na ten silnik... Niestety w okolicy nie znalazłem hamowni i nie mam narazie jak tego sprawdzić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam Alme N15 1.4 też z Holandii i raczej rakietą to ona nie jest ;) Zdaje mi się ,że w przypadku P11 może być właśnie zaniżona moc :wink: .Można oczywiście pomierzyć wałki

(są gdzieś na forum wartości krzywek),ale i tak najpewniejszy sposób to hamownia......

 

POZDRO dla Orlen city 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj numer sterownika silnika, wtedy sprawdzę Ci czy jest od wersji z ograniczoną mocą.W wersjach na niemcy/austrię były (poza innymi różnicami ) inne kompy.Poza tym podaj vin wtedy będzie można sprawdzić na jaki rynek auto było wyprodukowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przeszukałem forum, możliwe że było lecz nieudało mi się znaleźć...

Wiec powiedzcie obeznani koledzy jak to jest z mocą sprowadzonych samochodów z Holandii?! Wiem że nissanki z niemiec mają mniej agresywne wałki a jak jest w tym wypadku?

Posiadam P11 1.6 w dowodzie widnieje niestety moc 66kW ale czuję że samochód nieźle daje radę jak na ten silnik... Niestety w okolicy nie znalazłem hamowni i nie mam narazie jak tego sprawdzić :(

 

AFAIK w krajach Beneluksu nie ograniczali mocy naszym Nissankom. Mój dobry przyjaciel sprowadził sobie z Holandii Almerkę z GA16DE i ma 103KM ( sprawdzone na hamowni ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki dzieki, trochę lżej na sercu się robi :P tylko zastanawia mnie dlaczego w dowodzie jest 66kW istnieje taka możliwośc że ktoś coś pokręcił przy rejestracji pojazdu?

Oczywiście że istnieje taka możliwość. Ludzie którzy wypełniają blankiety dowodów rejestracyjnych nie zdają sobie sprawy z tego, że auta z jedną pojemnością mogą mieć różną moc. Spoglądają w swoją tabelkę i wpisują co pierwsze im wpadnie w oko. Nie jesteś w tym odosobniony ;) Czasem wpisują co popadnie, a czasem nic. Ja nie mam mocy wpisanej w dowód ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie zgadzam się z przed mówcą piszą co im w oko wpadnie

Ja jak przerejestrowywałem primerke to na przeglądzie rej. gość wyją katalog z 99r.

I patrzy a tam waga to 1155 i taką mi wpisał w dowód rej. hehe a na wadze 1355kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc temu...
Gość mdzalewscy

dziwne, że porównujecie moce, przecież to moment obrotowy jest siłą silnika, mimo różnicy w mocy rzędu kilka koni, momenty mogą być zbliżone i auta praktycznie podobnie przyspieszają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tylko ja śmigam często e30, a czasami przydaje się te pare kucyków więcej, żeby wyprzedzić TIRowca w miare bezpiecznie.

 

Mam 1.6, więc na 99% mam 90 kucyków ? Jest jakaś recepta na poprawienie osiągów maszyny ?

 

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Sprawdziłem w Briefie, 73 kW przy 6000 obrotów, v-max 175 km/h .. z mojego przelicznika 73*1.367 = 99 koni, więc chyba mam "normalną" wersję ?

 

Z tego co wyczytałem to wystarczy zmienić wałek rozrządu wydechowy na taki z ostrzejszymi krzywkami, jednak u mnie chyba nie ma sensu ?

W 1.6 16v występuje przepływomierz ?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1.6 16v występuje przepływomierz ?

 

tak,jest w przepustnicy co do wałka to najpierw musisz pomierzyć oba jeśli 39,4mm wysokości krzywki to ten słabszy jeśli 40mm to ten mocniejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przepływomierz wyczyszczony ;P Ależ był zabrudzony - żeby nie powiedzieć brzydko ;P

Przejechałem się kawałek no i jakby się nie dławił :diabel2:

 

Przy okazji sprawdziłem wałki, mam 39,4 mm, teraz już sam nie wiem, brief się myli co do tych 100 koni ? Może w niemczech też w pisują jak u nas, byle do przodu pierwsze lepsze dane katalogowe... Aby się przekonać albo hamownia, albo wałek wydechowy ?

 

Dekodery VIN (te które działają), pokazują, że moja Primcia była w UK zmontowana na rynek europejski i niby silnik GA16DE

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przepływomierz wyczyszczony ;P Ależ był zabrudzony - żeby nie powiedzieć brzydko ;P

Przejechałem się kawałek no i jakby się nie dławił :diabel2:

 

Przy okazji sprawdziłem wałki, mam 39,4 mm, teraz już sam nie wiem, brief się myli co do tych 100 koni ? Może w niemczech też w pisują jak u nas, byle do przodu pierwsze lepsze dane katalogowe... Aby się przekonać albo hamownia, albo wałek wydechowy ?

 

Dekodery VIN (te które działają), pokazują, że moja Primcia była w UK zmontowana na rynek europejski i niby silnik GA16DE

 

Pozdrawiam

W Niemczech dławiono GA16DE do 90KM (66kW) ze względu na podatki. Tu masz info na ten temat:

Zredukowana moc w silnikach GA14De i GA16De

Każda Primera była montowana była w UK (poza kombi W10).

GA16DE w P10 ma mieć 102KM (dławione w niemcowni do 90).

GA16DE w P11 ma mieć 99KM.

Moje ostatnie hamowanko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qwinto widzę, że swoją p10 odblokowałeś, masz może jakiś opis co i jak zrobiłeś, żeby uzyskać spowrotem te koniki ? Odczułeś różnicę po oddławieniu ?

 

Czyli moja primera mimo wpisu w briefie tak czy siak będzie zblokowana do 90 kucy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEj

 

No właśnie mam już trochę mętlik... Bo i wydechowy i ssący 39.4 mm - jak w 1.4 normalnie.. Czyli musiałbym oba wałki wymienić, kurcze trochę dziwne..

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:P Ja mam swoją Primkę z Holandii i w dowodzie jest 96 kw,czyli 130 kucy,tzn,że jest to normalna wersja jak na P11 2.0 SR20De
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qwinto widzę, że swoją p10 odblokowałeś, masz może jakiś opis co i jak zrobiłeś, żeby uzyskać spowrotem te koniki ? Odczułeś różnicę po oddławieniu ?

Tylko i wyłącznie zmieniony kolektor. Wszystko w tym temacie:Zredukowana moc w silnikach GA14De i GA16De

Odczucie bylo nie wielkie, ale widac ze silnik przy wyzszych obrotach nie dusi sie i kreci do 6,5tys obrotów bez problemu. Wczesniej, to bylo 5-5,5 tys...

Czyli moja primera mimo wpisu w briefie tak czy siak będzie zblokowana do 90 kucy..

Z tego co widzę z Twojego opisu to masz 99KM, wiec tak jak powinno być (IHMO).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO u mnie własnie tak na luzie kręci się do 6, a ta odcina przy 7 to już jakby na siłe.. nie ma mocy w tym zakresie obrótów ;P Więc kolektor wydechowy do wymianki ?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...