Gość pstrik Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Witam, mam duzy problem i ciezko mi jest sobie z nim poradzic otoz posiadam wyej wymieniony samochod od pewnego czasu stal sobie w bezruchu i nie byl odpalany. Jakiś czas temu chcialem go odpalic i udalo sie bez wiekszego problemu jednak gdy ruszylem zgasl i juz od tego momentu nie mog go odpalic. Sprawdzilem czy idzie iskra na swiecach i zauwazylem jej brak, wiec wyjelem fajke od powielacza czy jaiej s tam cewki i tez z glowanej fajki nic. prosze o pomoc co mam sprawdzic aby dojsc do przyczyny pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Jest najprawdopodonniej tak jak napisał Bombel.Z powodu długiego postoju zaśniedziały elementy kopułki i palec rozdzielacza.Trzeba zdjąć kopułkę i oczyścić metalowe części z białego osadu oraz sprawdzić czy elementy w kopułce nie są wyrobione.Powinno pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pstrik Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 ok zatem tak zrobie rozbiore i zobaczymy moze cos sie zmieni no i niestety to nie to, :sad: sprawdzilem napiecie przed cewka i wychodzi na to iz go niema, tzn jest wtyczka sa tam dwa bolczyki i jesli mierzy sie napiecie pomiedzy nimi to przyzad nic nie wskazuje. Pomiedzy jednym bolcem a obudowa jest 12V a pomiedzy drugim bolcem a obudowa nie ma nic. Aby wytworzyc wyskokie napiecie z ze stalego terzeba je przetworzyc na zmienne (o ile dobrze pamietam) gdzie moge znalesc ten modul przerywacza czy tez jakis schemat elektryczny Blagam o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Sprawdź moduł zapłonowy. To taka mała kostka z wejściem na wtyczkę. Moduł ten daje sygnał na cewkę zapłonową , jeśli nie ma iskry na cewce to znaczy , że nie ma sygnału z modułu. Myśle , że to jest przyczyną braku iskry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Popieram kolege jest to bardzo prawdopodobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pstrik Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 ok jestem laikiem w tych sprawach wiec proszę jeszcze o podpowiedź gdzie ta kostkę znajde w którym miejscu i jak to mniej wiecej wyglada dzięki za zainteresowanie :smile: [ Dodano: Sob 11 Lis, 2006 14:42 ] i co dalej nikt juz nie potrafi mnie dalej poprowadzic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tpo76 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Pomocy.Mam sunny 94r. 1.6.16v na gazniku, rano wsiadam a on nie odpala.Silnik po remoncie,spręzanie po 11.nowe swiece kable kopułka,jest iskra i podaje paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrfeusz Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 odświerzam temat troche:) kontynuacja tmatu Auto naprawione Zobacz link!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość troll Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 pomocy. Moje słoneczko pali dużo, a wiec po wymianie filtrów, kopułki, palca, naprawie gaźnika postanowiłem sprawdzić kable WN. gdy było ciemno odpaliłem samochód aby sprawdzic cy iskra nie skacze. kable są ok, ale iskrzy się coś w module. moge to jakoś naprawić czy lepiej kupić nowy??? prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość troll Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 nie. to nie kopułka. chodzi mi o to coś czarnego które jest przykręcone na dwie nakrętki na klucz 10. do tego wchodzi jakaś wiązka kabli. to znajduje się niedaleko kopułki. iskrzyło sie w dwóch miejscach. wydaje mi się że to właśnie ten moduł zapłonu. co o tym sądzisz??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość troll Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 no faktycznie to może być cewka bo to właśnie od tego wychodzi kabel który idzie do kopułki (ten środkowy kabel WN) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość troll Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 kabel wymieniłem. i nadal żadnej poprawy. wydaje mi się że to ta cewka wprowadza zament. będe musiał się jej lepiej przyjrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaza1 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Kol Bombel był tak wspaniałomyślny że mnie tutaj przeżucil .Oto mój ostatni post---To już jest wyższa szkoła jazdy.Jak nie było iskry na świecach to sprawdziłem przewód idący z cewki i tam również iskry nie było.Znajomy mechanik mi mówił że powodem może być zanik gdzieś w elektryce masy ,i z tego powodu moduł dostaje przepięcie i siada.Podstawową kwestia jest to ,że koniecznością jest dojście do tego co jest powodem nagminnych uszkodzeń modułów a tym samym raptownego zaniku iskry ,a to nie jest takie proste-----Z tego co tutaj czytałem,to nikt jednoznacznie nie wypowiedział się ,co może być powodem siadania modułów,co w konsekwencji powoduje zanik iskry.Kopułka ,styki,przewody ,świece wwszystko ok.Wymieniłem cewke W/N,i jest b/z.Gdzie jest diabeł pogrzebany??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaza1 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Ako ok i klemy również.Może ktoś faktycznie uniesie się na szczyty i pomoże mi rozwiązać ten dylemat?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leslawr Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Witam.U mnie cos podobnego?W n14.Znika iskra.Cewka czy moduł? Objawy są takie ,że często nie chce odpalić od razu tylko trzeba go kręcić z 2 minuty zanim zapali.Teraz czasami na 3 razy po dwie minuty:).Potem jak już przejedzie ze 100 metrów (szarpnie raz czy dwa)może jeżdzić i dwa dni bez kłopotów ale może też kilka razy na dzień tak się wygłupiać.Podczas jazdy natomiast rzadko ale też na chwilę znika iskra bo szarpie trochę. Paliwo dochodzi.Kopułka wymieniona.Czasami iskra jest w normie czasem marniutka lub wcale.Co za swołocz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.