Gość lipass Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Witam. Mam pytanie. Prawdopodobnie poszła mi wczoraj jak stałem w korku uszczelka pod głowicą. Mam teraz pytanie jakie są dokładnie objawy i konsekwencje tego że wydmuchało uszczelkę, jaki może być koszt naprawy i na co zwrócić specjalną uwagę podczas reanimacji. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 No to uszczelke ostatnio kupiłęm do micry k11 za 60zł, zapewne tańsza bedzie do k10. Wymiana w autoryzowanym serwisie Fiara wynosi 600zł a u gościa w warsztacie zapłaciłem 200zł i gites jutro odbieram A objawy są takie że mi na jeden gar nie paliło jak zapalałem tylko jak przygazowałem to zaskoczyło. I nie ma takiej mocy. Oby nie trzeba było planować głowicy, bo jak trzeba planować to tak 100zł dodatkowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 już kiedyś rozpisywałem sie o uszczelce pod głowicą ale moge to przytoczyć jeszcze raz Objawy: -po odpaleniu rośnie poziom płynu w zbiorniczku i zaczyna sie bąblić, w ekstremalnych przypadkach może sie pokazać nawet olej :/ -czasami można mieć problemy z opdaleniem zimnego silnika zwłąszcza gdy woda dostanie sie na tłoki. -czasami mozna zauważyć ubytki płynu chłodzącego co spowodowane jest zasysaniem płynu przez tłoki i wyżucaniem przez wydech lub zbieraniem sie płynu z misce olejowej :/ -można tez zaobserwować nierówną prace silnia i brak spręzania na którymś z tłoków lub na 2 tłokach sąsiadujących. Koszta: uszczelka - około 40 zł robocizna - jak sie uda to może nawet za 150 zeta ktoś zrobi koszta dodatkowe - ubytki płynu chłodniczego i oleju bądz wymiana na nowe planowanie głowicy - od 40 zeta w góre uwagi: K10 mają pływające tuleje cylindryczne i przed montarzem nowej uszczelki należy sprawdzić czy któraś tuleja nie przesuneła sie wzglendem krawędzi bloku. Sprawdza sie to długim liniałem i szczelinomierzem, wszystkie tuleje muszą być równo na wysokości krawędzi bloku. Przed rozbiurką k10 radze zrobić fotke podciśnień potem cięzko sie połapać :/ Musiasz też sprawdzić czy głowica nie ma wrzerów oraz czy jest idealnie prosta, do tego potrzebujesz stół traserski jeśli z głowica bedzie cos nie tak to zostaje planowanie ale nie radze zbierać wiecej materiału niż 0,5 mm jak juz wszystko ci poskręcają to radze za jakieś 500 kilosów znów dociągnąć śruby głowicy. ja dociągałem 3 razy na wszelki wypadek i od 3 lat mam spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 No i jest już niestety diagnoza :/ Głowica do roboty.... Zaraz preawdopodobnie lece do Pruszkowa do kolegi bercika szukac silnika jak mi sie uda moze w dosc niedalekiej przyszlosci powstanie Micra k10 z silnikiem E16s.... pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.