Gość wielkimisiek Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 witam mam instalacje gazową w moim nissanku i od pewnego czasu nie ma siły musze nieraz jak jest obciążony dusić pedał gazu do dechy...aby ruszyć a na benzynce jest wszystko wporządku co to moze być mysle ze nic z dawką bo dawka była ustawiona komputerowo... i pali teraz 7,5L LPG/100km jest bardzo oszczedny ale za to straszny muł tak już musi zostać czy mozna coś z tym coś zrobić pozdro dzieki z góry za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blandman Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 masz 1.6? on chyba na benzynce tez jest muł? a tak serio to poprostu odkrec mu troche gaz. Musisz zdecydowac czego oczekujesz od auta. Jesli wolisz oszczednie to musisz sie przyzwyczic do takich osiagów ale jesli chcesz miec czym jechac to nie zaluj mu 2 litrow gazu wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 rozumiem ,że masz instalację z silnikiem krokowym sterowaną sondą lambda? jeśli tak to podjedź na powtórną regulację bo one też bardzo lubią się rozregulować, niech Ci przy okazji sprawdzą sondę lambda.Źle dobrana dawka może spowodować mniejsze spalanie ale jest groźna dla silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wielkimisiek Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 hmmm....ale zwykły gaźnikowiec też to ma?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 a masz samochód na gaźniku czy na wtrysku bo nie określiłeś, jeśli masz gaźnik to regulacja odbywa się przez śrubę regu;acyjną na przewodzie doprowadzającym gaz do miksera.Ustawia się to przy pomocy analizatora spalin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgrywus Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Moje ulubione hasło...: "Albo mało pali albo szybko jedzie"......;p Moim zdaniem to kwestia wyregulowania.Gdy ja zakładałem gaz miałem do wyboru władnie te dwie opcje.Wybrałem drugą.Samochod pali więcej LPG ale za to jak wcisne to wiem że zdąże.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 W mojej N14 1.4 gaźnik + LPG jak wcześniej ustawiałem instalacje na analizatorze spalin to auto wogóle niechciało iść (muł),teraz sam sobie ustawiam(fakt, więcej trochę pali ale wreszcie jakoś jeździ ) pali teraz 7,5L LPG/100km mój 1.4 niepamiętam,żeby kiedy kolwiek zszedł do takiej granicy jeśli masz gaźnik to regulacja odbywa się przez śrubę regu;acyjną na przewodzie doprowadzającym gaz do miksera Weź tą śrubę odkręć o 1/4 obrotu i sprawdź jak wtedy auto jedzie.Jak jeszcze muł to o kolejne 1/4 obr.Oczywiście mowa tu o instalacji podciśnieniowej(1 generacji) POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 1. nie jezdzij na ubogiej mieszance :/ nie ma co oszczedzac a pozniej plakac nad wypalonymi tlokami... 2. sprawdz filterek od gazu, moze sie zapchal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.