Gość toli Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 witam u mnie na złomowisku stoi rozcięty na pół nissan z silnikiem i osprzętem i nie mam pojęcia co to za silnik i wogule coto za model nissana , silnik wielkością przypomina sr20 ale głowica jest o wiele większa silnik ustawiony jest wzdłóżnie napęd na tył podnoszone lampy jak w s13 ale to na pewno nie 200sx , na obrotomieżu czerwone pole zaczyna się od 7200 obrotów . pytam bo można z niego wykręcić częsci za 1zł kilogram i nie wiem czy by się coś nie przydało do mojego sr20 . nie mam linka do foto . należy wejść na www.fotosik.pl i w szukajce wpisać co to za silnik i co to za silnik 1 proszę o jakąś odpowiedż bo niedługo silnik idzie na przemiał :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60de2e2c16bfa24c.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 nie mam pojecia co to za motor,ale takie swiatla to moze byc np silvia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 To jest silnik z Silvii S12 nazwa bodajże FJ20e lub FE20 o ile się nie mylę. W poniedziałek zrobiłem nawet zdjęcie podobnemu (bardziej czystemu) w Pruszkowie będąc u ojca kolegi bercika ... pzdr Ps. Jeżeli się mylę proszę o poprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Tutaj jest link do historii Silvii i silników montowanych...(Turbokillers): http://www.turbokillers.com/content/view/51/48/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 to jest FJ20E z którego już zeszła czerwona farba (pokrywy były na czerwono, kolektory ssące zresztą też) naprawde fajny silniczek (150 koni N/A) ale części ani pod SR ani pod CA nie podejdą jeśli chodzi o mnie to gdybym miał go w pobliżu to zrobiłbym sobie z niego ładny stoliczek garażowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 on jest na złomowisku wszystkie numery są potraktowane boszówką tak więc lipa , a jeśli to FJ20E to wałeczki nie podejdą pod sr20 ssący chociaż ?? i ciekawe co to za samochód , podobny do 200sx tylko kanciasty, na masce wielkie wytłoczenie z napisem NISSAN DOHC jak w starej suprze. a te podnoszone lampy są za metalową siatką i mają wycieraczki , jakaś wypaśna wersja musiała być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 na tej tabliczce są tylko jakieś 2 litery , wszystkie numery są zeszlifowane a faktyczna tabliczka z numerami wyrwana to też widać na zdjęciu. A ja ciągle nie wiem czy mi coś z niego się przyda czy nie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 i ciekawe co to za samochód ktoś już pisał, Nissan Silvia S12 nic nie podejdzie, ale możesz próbować (dla chcącego...) a tu trochę tekstu The FJ20 engine was developed in the Ogikubo factory in Tokyo originally to use on the 5th generation Skyline, produced from 1977-1981. There were two different models of the GC211, the GT version powered by the L20, a straight six engine either naturally aspirated or turbo'd (released in April 1980), and the TI version, with a shorter wheel base but tiny 1.6L (L16) or 1.8L (L18) SOHC 4 cylinders. Nissan wanted to upgrade the TI version and worked on developing the FJ20E DOHC 16 valve 4 cylinder engine into the GC211, but decided to wait until they released the 6th generation R30 Skyline. The R30 was released in August 1981 with the 1800Ti version powered by the 4 cylinder 105hp Z18 and two inline 6 cylinders, the 2000GT and 2800GT. In October 1981, Nissan unveiled the FJ20E in the Skyline. The 148hp FJ20E had the first production sequential fuel injection, dual overhead cams, and 4 valves per cylinder. In October 1983, it was joined on the market by a 187hp turbocharged FJ20ET. As designing this engine for only the Skyline wasn't a truly cost effective measure, Nissan then decided to fit the FJ20's into the S11 and S12 Gazelles (Silvias). In order to fit into their engine bays, the intake and exhaust manifold shapes had to be modified to fit, making them more restrictive and slightly less powerful. The FJ engine series became well known in the motorsport world as it was used for racing from the the Skyline Group A touring cars to the FJ24 Group B World Rally cars, as well as the East African Safari Rally record holding PA10 Nissan Violet GT. It is also the engine choice for many enthusiasts to use in Datsun 510s and Roadsters, Toyota Corollas and Mazda 808's, Holden Gemini's, even 500hp Austin Sprite Drag cars. taki prawda ? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1163302 http://www.allegro.pl/item136349117_nissan...a_konesera.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 to dokładnie to auto wielkie dzięki za pomoc !!!!!!!! a teraz niech go przetopią na przeguby do golfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.