Gość MisiuMyszka Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Witam mianowicie moja Micrusia już jest sprawna po wszystkich problemach uszczelki powymieniane tłumnik wybebeszony żeby znów się nie zapchał. Teraz jednak mam mały problem bo przed naprawą paliła 6-7l100km i temperaturka była w normie czyli pomiędzy kropkami na środku. A po naprawie pali około 8-9l100km i temp. nie chce ponieść się wyżej niż "C" na tablicy :-(. Mechanik mówił że zaglądał do termostatu jak ją naprawiał bo był też taki problem że mi się często grzała. Teraz pytania: 1.Czy możliwe jest że mechnik mógł jakoś termostat przestawić żeby się prędzej otwierał :?: 2.Czy przez to że Micrusia się nie dogrzewa może spowodować wzrost spalania :?: 3.Czy w zime nie bedzie problemu z dogrzaniem silnika jak i wnętrza :?: Pozdrawiam i prosze o odp :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 hmm... mogl to byc genialny mechanik i wyjąc całkowicie ten termostat czyli lipa, jak termostat jest niesprawny to nalezy wymienic go, ja mama taki zamiar bo wzbudza moje podejzenia;] a jeszce jedno pytanie? co oznacza ze "czesto sie grzała" <-- objawy tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MisiuMyszka Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 temperatura sie czesto wysoko podnosiła i wyrzucała płyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 MisiuMyszka, oczywiście ze jak się nie nagrzewa silnik to będzie wiecej palił jak na zimnym silniku. A co do termostatu to żeby sprawdzić czy chodzi to rozgrzej auteczko jak zawsze i włącz ciepłe powietrze w kratkach jak hula to termostat okey Ale możliwe że włascie termostat puszcza odrazu na duży obieg i nie zdąży się nagrzać! myśle że można wymienić spokojnie go, do mojej k11 kosztował 20zł wiec do k10 jeszcze tańszy będzie A lepiej zrobić to przed zimą! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MisiuMyszka Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Jeśli chodzi o powietrze to jak jeżdże to ciepłe leci choć jak wczoraj w nocy wracałem do domu to troszke zmarzłem, przed naprawą nie dało się wysiedzieć tak dawał czadu a teraz Jeśli chodzi o termostat o tak jak kiedyś już pisałem na strychu w częściach leży druga k10 bo mnie sytłacja zmusiła jak kiedyś silnik musiałem kupić to kupiłem całą. :-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 MisiuMyszka, No to już na co czekasz:) Rozmontuj tamten i wymień Go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 hm mtaki termostat to taniej jak 40 zł nie znalazłem w trojmiescie;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wit51 Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Termostat to ostateczność.Sprawdź czujnik temperatury (ten w bloku koło pompy paliwa) on podaje ,,sygnał na zegar,,Może wcale nie jest tak źle.U mnie jest to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MisiuMyszka Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 No i po zabiegu :grin: Okazało sie że mechanik zrobił coś takiego że zostawił z termostatu samą blaszke bez spreżyny i zamkniecia :shock: Wymienłem termostat na ten co miałem z drugiej micry ten otwiera przy temperaturze 90C i wszystko jest ok :wink: Pozdro :razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 HA wiedzialem ze mechanik cos wykombinowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MisiuMyszka Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Jak to zobaczyłem to omało nie padłem z wrażenia W taki sposób dość żę chlał jak smok to jeszcze zimą były by problemy z śilnikiem i ogrzewaniem. Normalnie takiego mechanika no nieweim wykastrować czy co :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Ja gdzieś na internetowym sklepie widzialem termostat za 25zł, i radze przed zimą wymienić na nowy termostat lepiej !niż taki kombinowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MisiuMyszka Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 To nie jest żaden kombinowany. Ten termostat pochodzi z silnika micry k10 90r 1,2 ten to właśnie silnik remontowałem 3 razy to znaczy uszczelka pod głowicą plantowanie i nic za trzecim razem padł na ammen wiec musiałem kupić silnik a że trafiła mi sie okazja to kupiłem całą k10 90r. 1,2 tylko że granat i musiałem prełożyć silnik. Więc jak widzicie to jest termostat który mam z micry. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 No z micry, ale ma swoje lata termostat już, wiec narazie możesz jeździć, ale nie zdziw się ze pewnego razu silnik będziesz miał czerwony z gorąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.