Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

K10 1,2 Temp. śilnika problem


Gość MisiuMyszka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mianowicie moja Micrusia już jest sprawna po wszystkich problemach uszczelki powymieniane tłumnik wybebeszony żeby znów się nie zapchał. Teraz jednak mam mały problem bo przed naprawą paliła 6-7l100km i temperaturka była w normie czyli pomiędzy kropkami na środku. A po naprawie pali około 8-9l100km i temp. nie chce ponieść się wyżej niż "C" na tablicy :-(. Mechanik mówił że zaglądał do termostatu jak ją naprawiał bo był też taki problem że mi się często grzała. Teraz pytania:

1.Czy możliwe jest że mechnik mógł jakoś termostat przestawić żeby się prędzej otwierał :?:

 

2.Czy przez to że Micrusia się nie dogrzewa może spowodować wzrost spalania :?:

 

3.Czy w zime nie bedzie problemu z dogrzaniem silnika jak i wnętrza :?:

 

Pozdrawiam i prosze o odp :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... mogl to byc genialny mechanik i wyjąc całkowicie ten termostat czyli lipa,

jak termostat jest niesprawny to nalezy wymienic go,

ja mama taki zamiar bo wzbudza moje podejzenia;]

a jeszce jedno pytanie? co oznacza ze "czesto sie grzała" <-- objawy tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MisiuMyszka,

oczywiście ze jak się nie nagrzewa silnik to będzie wiecej palił :) jak na zimnym silniku. A co do termostatu to żeby sprawdzić czy chodzi to rozgrzej auteczko jak zawsze i włącz ciepłe powietrze w kratkach :) jak hula to termostat okey :) Ale możliwe że włascie termostat puszcza odrazu na duży obieg i nie zdąży się nagrzać! myśle że można wymienić spokojnie go, do mojej k11 kosztował 20zł wiec do k10 jeszcze tańszy będzie :) A lepiej zrobić to przed zimą!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o powietrze to jak jeżdże to ciepłe leci choć jak wczoraj w nocy wracałem do domu to troszke zmarzłem, przed naprawą nie dało się wysiedzieć tak dawał czadu a teraz :(

Jeśli chodzi o termostat o tak jak kiedyś już pisałem na strychu w częściach leży druga k10 bo mnie sytłacja zmusiła jak kiedyś silnik musiałem kupić to kupiłem całą. :-)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i po zabiegu :grin: Okazało sie że mechanik zrobił coś takiego że zostawił z termostatu samą blaszke bez spreżyny i zamkniecia :shock: Wymienłem termostat na ten co miałem z drugiej micry ten otwiera przy temperaturze 90C i wszystko jest ok :wink:

 

Pozdro :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to zobaczyłem to omało nie padłem z wrażenia :P W taki sposób dość żę chlał jak smok to jeszcze zimą były by problemy z śilnikiem i ogrzewaniem.

Normalnie takiego mechanika no nieweim wykastrować czy co :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MisiuMyszka

To nie jest żaden kombinowany. Ten termostat pochodzi z silnika micry k10 90r 1,2 ten to właśnie silnik remontowałem 3 razy to znaczy uszczelka pod głowicą plantowanie i nic za trzecim razem padł na ammen wiec musiałem kupić silnik a że trafiła mi sie okazja to kupiłem całą k10 90r. 1,2 tylko że granat i musiałem prełożyć silnik.

Więc jak widzicie to jest termostat który mam z micry. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...