sq9mcs Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Overdrive to nadbieg. Jak go wyłączysz to skrzynia nie będzie przełączać na ten magiczny bieg. Te 20L benzyny w mieście nie musi wynikać z cieknących wtrysków. Jak samochód jeździ na benzynie? Jak przyspiesza? Jakby wtryski lały to miałbyś mieszankę LPG + benzyna oraz zalewanie silnika na benzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manchi Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Na benzynie i gazie jezdzi jak mała rajdówka. Ale nie jest przecież możliwe aby brał mniej gazu niż benzyny. A sprawdzałem na długich dystansach po 200 i 300km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Należałoby podjechać na hamownię i dokonać pomiarów na benzynie i na LPG. A przed montażem LPG ile palił?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manchi Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 No niestety podobnie, nawet jesli to niewiele poniżej 20litrów. Trochę boję się że umoczyłem 5 lat odkladana kasę w samochodzie z jakąś nienaprawialną wadą. Pływak w baku jest też chyba uszkodzony bo wkaznik paliwa wisi i kontrolka rezerwy świeci. Najlepsze że mam wykreconą żarówkę kontrolki od silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 To trzeba podłączyć OBD skaner i sprawdzić co w trawie piszczy. Może poprzedniemu właścicielowi nie chciało się wymieniać sond lambda i wykręcił żarówkę od Check engine przed sprzedażą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manchi Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Kod P0463. Co to moze być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Problem z czujnikiem poziomu paliwa w pompie w baku, dokładniej za wysokie napięcie z czujnika. Przyczyny: - brak połączenia lub zwarcie w instalacji czujnik - szyna CAN - brak połączenia lub zwarcie w instalacji czujnika poziomu paliwa - uszkodzony zestaw wskaźników deski rozdzielczej - uszkodzony czujnik poziomu paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manchi Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Czasem wskaznik paliwa się podnosi na kilka dni, najczesciej po zatankowaniu do pełna. Ale tylko na chwile i później opada. :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Panowie, wskaznik paliwa tzn pływak w baku to porazka, jest zrobiony z kawałka twardej kruszącej się pianki.Pływak potrafi w miejscu otworu, gdzie przechodzi ramię (stalowy drut) czujnika wytrzeć się do tego stopnia iz odpływa sobie w .....siną dal baku.... ;-) Moze ktos sprawdzi w serwisowce jakie kolory mają kable od tego czujnika? Kostka gdzie mozna się wpiąc znajduje się za prawym przednim nadkolem pod plastikową osłoną, pomiary czujnika nalezałoby zacząć od tego miejsca. Mozna tez wpiąc się z regulowanym potencjometrem i sprawdzić co pokaze się na liczniku. Tylko nie wiem jakiej wartości ten potencjometr zastosować i w jakie piny się wetknąć. Sorry rozbierałem to wszystko ale zapomniałem zerknąc na kolory kabli... Wyciaganie czujnika (całego baku) to tragizm moim zdaniem. Manchi nie łam się ja tez myslałem ze umoczyłem, nie ma tak zle, path to zarąbiste autko. niestety ma tez swoje wady jak kazde auto. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manchi Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Ja swój wozik uwielbiam. Moge wbić zęby w parapet, a wyprowadzę wszystko. KrisT: sprawdzisz mi symbole na silownikach tylnej klapy? U mnie wszystko usunięte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Nr poszły na priv. nie chcę zasmiecać wątku, bo mnie mod objedzie... ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Uważajcie. Xterra to nie końca Pathfinder. Dane odnośnie błędu znalazłem w service manualu Xterry nie Pathfindera. Tego błędu nie ma w VQ40DE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manchi Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 No ale silnik i skrzynia te same w przypadku benzyny. Co może być pod tym kodem błędu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Pod tym kodem błędu jest to co już wyżej napisałem. Silnik jak widzisz nie jest ten sam. ECM jest inny. W manualu od Patha w wersji VQ40DE nie ma info o Twoim błędzie. W manualu od Xterry ten błąd jest wymieniony i napisałem ci wyżej co on oznacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manchi Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Od czego w takim razie proponujesz zacząć? Opuszczanie baku czy najpierw słynne złącze za prawym kołem? Musiałbym jakoś pokierować mojego mechanika, ewentualnie dajcie namiary na magików od Nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Najpierw wymontowałbym pompę paliwa z baku i od niej zaczął. Jak okaże się że czujnik pracuje prawidłowo wtedy sprawdziłbym instalację. Można to zrobić samemu ale bez service manualu ani rusz. Nie oddałbym autka do zakładu wiedząc że nie dysponują dokumentacją. Serwisówkę znajdziesz tutaj: http://www.nicoclub.com/archives/nissan-xterra-factory-service-manuals.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manchi Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Chciałem wrócić do oryginalnego tematu wątku, odnośnie spalania. Czy regulacja przepustnicy i przeplywomierza może mieć wplyw na spalanie ilosci paliwa? Gazownik jak montowal gaz to twierdził że przeczyscił te elementy, ale miał problem z regulacją przepustnicy. Da się to zrobić przy pomocy zwykłego OBDII i komputera? Bo chyba do tego tylko miał dostęp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) W Twoim autku możesz: Ustawić pozycję zerową pedału gazu Ustawić pozycję zamknięcia przepustnicy Ustawić ilość dopływającego powietrza na wolnych obrotach Możesz to zrobić bez Consulta chociaż będzie z nim łatwiej. Masz to opisane w serwisówce (Engine Control System -> Basic Service Procedure). Zwykłym skanerem OBD nic nie zrobisz. Osobiście urwałbym ręce gazolowi za grzebanie w czymkolwiek innym niż instalacja LPG w aucie. Przepływomierza się nie reguluje, działa albo nie działa, możesz sprawdzić Consultem jaki podaje przepływ. Prawidłowe wartości: 2-6 g-m/sek. przy wolnych obrotach oraz 7-20g-m/sek przy 2500rpm. A po za tym to co on chciał regulować w przepustnicy i czym? Przecież tam jest silnik i nic nie zrobi co najwyżej może sprawdzić czy działa prawidłowo mierząc impedancję na wtyczce: 1-15 Ohm przy temp. 25st.C Edytowane 14 Listopada 2014 przez sq9mcs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manchi Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 A w jaki sposób reguluje się hamulec i gaz, bo aktualnie mam wrażenie że silnik siłuje mi się z hamulcem przy hamowaniu i ruszaniu. Słychać charakterystyczne puszczanie hamulców przy ruszaniu z miejsca. Czy są do tego jakieś czujniki w pedałach, czy robi się to inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 W hamulcach możesz co najwyżej posprawdzać czy prowadnice zacisków nie są pozacierane i czy przypadkiem ręczny nie trzyma zacisków z tyłu. Co do pedału gazu to napisałem ci wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manchi Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Czyli nie ma możliwości ustawienia, aby silnik nie siłował się z hamulcami? Jak wybiore N i wciskam/puszczam hamulec to tego odgłosu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Nie ma. Ściągnij koła i sprawdź czy zaciski łatwo przesuwają się po prowadnicach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaczac Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Święta prawda. Jak można zgwałcić V6 gazem Debilizm to takie wypowiedzi - jak się da zaoszczędzić i to głupotą jest nie zaoszczędzić auto i tak sprzedaż albo się rozpadnie za x tak czy siak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manchi Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Witam. Po długim czasie (na liczniku 82tys. mil w porównaniu do 6x tys w chwili zakupu) mam chyba odpowiedź na problem z fenomenem spalania większej ilości benzyny niż gazu :-) Pistolet mi odbija kiedy chce i nie mam możliwości zatankowania w sposób kontrolowany :-) Za tydzień oddaję mojego mięśniaka do serwisu w celu naprawy wskaźnika paliwa, przy okazji zwrócę jego uwagę na ten wlew. Wiecie co może być przyczyną niekontrolowanego odbijania pistoletu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 sprawdz czy odpowietrznik baku nie jest zatkany... lub tankuj wolniej, cofające paliwo lub piana wył pistolet. sprawdz czy odpowietrznik baku nie jest zatkany... lub tankuj wolniej, cofające paliwo lub piana wył pistolet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.