Gość mamrotto Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Witam, Jestem miłośnikiem nysek. Dotychczas podróżowałem N14GADE, ale korozja karoserii posunęła się do tego stopnia, że strach jeździć. I nagle na fali euforii kupiłem drugą, która ma zdrowiutkie blachy ale kuleje silnik - tym razem gaźnikowy też 1,4. I tu moje pytanie czy jest sens, możliwość, aby do tej zdrowej budy przełożyć silnik z wtryskiem ze starej. Po prostu mam dwa nie całkiem sprawne auta i chciałbym zbudować jedno fajne. Czy to dużo roboty dla fascynata grzebania się w smarze, jakie koszta muszę brać pod uwagę. Czy od razu szukać warsztatu, czy po prostu dać spokój. Jeśli operacja by się udała jestem skłonny pozostałe graty oddać za grosze :smile: Pozdrawiam, Mamrot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 obydwie to n14 ?? jesli tak to bedzie plug&play z tej na wtrysku przekladasz wszsytkie graty spod maski razem z wiazka elektryczna i zegarami no i kompem. raczej sie bardzo nie usmarujesz. no i pompa paliwa i przewody paliwowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 wszystko będzie pasować ale: jak przekładać to całe wiązki bo są inne,w gaźnikowcach są też zegary na linkę itp.wszystko jest do zrobienia ale roboty sporo.Trezba też przełożyć wiązkę do pompy paliwa (zamontować pompę)oraz wiązkę silnika.Pod deską też intalacja trochę inna, Ale budy są takie same (jeśli wersja nadwozia jest taka sama) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 bedzie plug&play a nie "plug & pray" ?? ;P żartuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Kolego życze szczęścia dużo pracy przed tobą i nerwów :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mamrotto Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Dzięki za porady, rozumiem że roboty sporo, ale chyba będę musiał się zmierzyć z tematem. Szkoda, że zima idzie, bo muszę na szybko jakąś wiatę zbudować. Czy zbiornik paliwa jest identyczny? Chodzi o to czy wystarczy wstawić elektryczną pompę, czy cały bak do zamiany? Pozdro, Mamrot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.