Gość matiasek Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Wczoraj pojechalem na cmentarz z rodzinka. Gdy odjezdzalem do domu przy odpalaniu nie chciala zgsnac kontrolka od swiecy zarowej, pali sie caly czas kontrolka check engine oraz wentylator dziala caly czas nawet na zimnym silniku. Zrobilem autodiagnostyke i check engine wskazuje blad 22- obwod pompy paliwa. Myslalem ze jakis kabej mogl sie zamoczyc podczas jazdy ale gdy rano odpalilem samochod bylo tak samo. Prosze o jakas rade bo sam "jestem zielony" Pozdrawiam. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 jak jesteś zielony to pewnie sam nie naprawisz tego auta. Nie ma jednej uniwerslanej recepty i trzeba podchodzić indywidualnie w takich sprawach. Więc odżałuj na mechanika. Poza tym może tata niech się wypowie czy 15 latek może grzebac mu przy aucie :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Kody do TD są inne niż w benzynie. W td : 18, 22, 25 Electric Governor Niestety niewiele z tego wynika. Jeśli sie nie myle to w P11TD nie ma jako takiej osobnej pompy paliwa- jest ona zintegrowana z pompą wtryskową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matiasek Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Wczoraj z tatuskiem znalezlismy przyczyne. Po prostu urwal sie jakis kabel od pewnej kostki. Wystarczylo go przylutowac. Ale check engine wciaz sie pali. :sad: W tlumaczeniu slowa Governor znalazlemslowo- regulator. Electric Governor- czy tu chodzi o jakis regulator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 możliwe że zapamiętany błąd jeśli już nie występuje, ulegnie wykasowaniu po pewnym czasie, lub po iluś odpaleniach silnika, lub po jakimś przebiegu. Możliwe też że trzeba go będzie wykasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Błędy można skasować przez przytrzymanie zworki na kostce - tak jak przy wejściu w diagnostyke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.