Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] 2.0 TD - max. 1500 obr. dalej nic :|

Gość Piotrrek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem młodym kierowca (prawko 2 miesiace :roll: ) wiec nie za bardzo moge opisac co sie dzieje jako kierowca ^^ Powiem co wiem z "opowiadań".

Chodzi o to, że samochod czasami jakby... nie ma mocy. Dochodzi do max. 1500 obr. i na tym koniec. Pierwszy raz stało sie to jakies 2 lata temu, po wyjechaniu z garazu i przejechaniu paru metrow zaczą sie dziwnie zachowywac (problemem były wlasnie obroty). Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu było wszystko ok.

Wszyscy zdazyli nawet zapomniec o tym az do poczatku sierpnia tego roku. Jechalismy rodziną z Warszawy do Suwałk i dosłownie nagle jakies 100 kilometrow przed Suwałkami samochod zaczą tracic obroty i predkosc. Doszlo do tego ze na drugim biegu na awaryjnych dojechalismy do najblizszego parkingu. Po zgaszeniu silnika i odczekaniu jakis 15 minut wszystko było dobrze ale na krocej niz wczesniej... po przejechaniu 5 km. sytuacja powtorzyla sie. Wtedy po uzyciu "łaciny" obroty wrociły... ale nie na dlugo :roll: . Aż do celu podróży obroty "uciekały i nie chciały wrocic" po zatrzymaniu sie na światłach (w czasie jazdy już nie). W suwałkach w warsztacie został wymieniony filtr powietrza, paliwa, oleju oraz olej. I wszystko było dobrze... az do początku wrzesnia. Od poczatku wrzesnia do dzis stalo sie to okolo 4 razy raz z odstepem 3 tygodni raz nawet 2 dni (za kazdym razem przy wyjezdzaniu z garazu rano) Co to moze byc? Jesli ktos cos wie to prosze o pomoc :-)))

a przeplywke sprawdziles ??

Dokładnie. Sprawdź czy wtyczka jest dobrze wetknięta i nie "luzuje" się. Sprawdź napięcie między biało-niebieskim kablem z wtyczki w przepływomirzu a masą (np. na klemie akumulatora). Pomiar ten trzeba przeprowadzić po rozgrzaniu silnika i na wolnych obrotach. Napięcie powninno mieścić się w przedziale 1,9V - 2,3V. Ten test powie Ci wyłącznie o tym czy przepływomirz nie jest uszkodzony.