nissantino Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Witam. Czy ktoś się spotkał już z tym, by przyspawać obudowę filtru paliwa (wkład wymienny). Co mogło być tego powodem i jak z tego problemu wyjść ?????? (czyżby jakaś pierdoła przekręciła gwint) !!!!!! To się dzieje w almerze tino 2,2 diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 jest normalnie nakręcana- o spawaniu nie ma mowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissantino Opublikowano 31 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 jest normalnie nakręcana- o spawaniu nie ma mowy. Kolego.........gdyby była normalnie zakręcona to bym głowy TU nie zawracał Mocniejszy "przekręt" grozi połamaniem obudowy ...i tu dopiero powstaje problem !!!!! Niestety mam pecha że to na mnie trafiło......a miało być tak pięknie !!!! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 nie denerwuj się ale powiedz jak jest to pospawane ? dookoła? czy zapunktowane?p.s ktoś musiał się mocno postrać żeby pospawać aluminium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=21269 Także wniosek nasuwa się sam. Jakiemuś 'fachowcowi' chyba ta obudowa jednak pękła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.