Zell Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Co myślicie ? Here is a cheap VE-T combo that will clear 450-480 WHP easily at 20 PSI. SR16VE motor $1000 SR20 cam gears set at -5 In, +5 Ex SR20DE crank $100 SR20DET rods $100 SR20DET pistons about 9.3-1 compression New with rings $280 or used $120 SR20VE steal head gasket from Mossy $85 New Crank and Rod Beaings $270. N1 intake and TB from Mossy $450 740cc side feed injs $540 on EBAY T3T04 Turbo .63 turbine, stage 5 wheel with 60 trim or larger compressor wheel. Turbo Manifold Log or equal length $400-$800 That will net 450-480 WHP at 20 PSI all day with no stress. This comes from the assumption that DET guys make 400-420 WHP at 20 PSI. The VE with better head and bigger cams will net an xtra 50 WHP while costing less t0 build Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 hmm... ladnie, ale czy 420KM na FWD to nie sztuka dla sztuki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 A kto powiedział, że to w FWD ma siedzieć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 A kto powiedział, że to w FWD ma siedzieć ? nie no tak mi sie jakos odrazu z prima skojazylo (wiem wiem, primy 4x4 tez sa ;]) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Silnik to silnik, można go do auta z każdym napędem wsadzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Silnik to silnik, można go do auta z każdym napędem wsadzić ale sam wiesz ze to latwe nie jest :> tak BTW znasz jakies ciekawe stronki i fora coby o ga16de poczytac ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 bez MSD zapomnij o iskrze :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Co myślicie ? Here is a cheap VE-T combo that will clear 450-480 WHP easily at 20 PSI. SR16VE motor $1000 SR20 cam gears set at -5 In, +5 Ex SR20DE crank $100 SR20DET rods $100 SR20DET pistons about 9.3-1 compression New with rings $280 or used $120 SR20VE steal head gasket from Mossy $85 New Crank and Rod Beaings $270. N1 intake and TB from Mossy $450 740cc side feed injs $540 on EBAY T3T04 Turbo .63 turbine, stage 5 wheel with 60 trim or larger compressor wheel. Turbo Manifold Log or equal length $400-$800 That will net 450-480 WHP at 20 PSI all day with no stress. This comes from the assumption that DET guys make 400-420 WHP at 20 PSI. The VE with better head and bigger cams will net an xtra 50 WHP while costing less t0 build korby nie dadzą rady tyle i tłoki seryjne tez nie, a turbo cena jaka? nie idz w chinola przypadkiem, no i pomysl o 480 koniach w ruchu ulicznym :)w FWD skrzynia też kleknie szybko, dolicz sprzegło zegarki, , jakiegoś SA bo chyba na śwince nie poleci to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 ceny wydechu, rurek pod turbo i innych garzetów tu nie ma... Choć taka głowka z VE to fajna sprawa, jeszcze fajneijsza jak się ma SR20DET Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 szukam budy od s14, może być też sky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 gre nie wiem czy zauważyłeś ale na smt6[śwince]są strojone jedne z najszybszych aut w 1/4 mili-np crx o mocy 570 kucy,czy kilka corwett,tak że nie koniecznie potrzeba stand alone.... 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 gre nie wiem czy zauważyłeś ale na smt6[śwince]są strojone jedne z najszybszych aut w 1/4 mili-np crx o mocy 570 kucy,czy kilka corwett,tak że nie koniecznie potrzeba stand alone.... 8) a czy ktoryś z tych aut ma ecu od nissana?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Czy chcesz powiedzieć że ECU nissana jest poprostu nieruchawe?????ps jakim kompem posługujesz się u siebie? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Czy chcesz powiedzieć że ECU nissana jest poprostu nieruchawe?????ps jakim kompem posługujesz się u siebie? :?: ECU nissana JEST nieruchawe ;] dosc sztywne mapy i nieprogramowalny sterownik hitachi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 czy jest ruchawe , o to musisz sie zapytać swojego tunera on ci robi auto, nie ja czy kot inny z almy gti ecu jest z d*py ;/ a czy chcesz swinke łądować na daily setup 450koni , gdzie przy smt ni stąd ni z owąd w mapie pokazują sie dziwne cyferki ?? nie ejden sie na tym przejechał, chcesz być kolejnym?? twój silnik :neutral: :neutral: u siebie ? czyli gdzie? na codzien moje auto obsługuje hondata k100 a almere AEM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 czy jest ruchawe , o to musisz sie zapytać swojego tunera on ci robi auto, nie ja czy kot inny z almy gti ecu jest z d*py ;/ a czy chcesz swinke łądować na daily setup 450koni , gdzie przy smt ni stąd ni z owąd w mapie pokazują sie dziwne cyferki ?? nie ejden sie na tym przejechał, chcesz być kolejnym?? twój silnik :neutral: :neutral: u siebie ? czyli gdzie? na codzien moje auto obsługuje hondata k100 a almere AEM może i masz rację z kompem w almie.ale puki co mi smt 6 w zupełności wystarcza,poza tym ja buduję szybki samochód na ulicę a nie na 1/4 mili-bo p10 nie za bardzo się na to nadaje[1300kg to nie jest np civic ok 1000kg] poza tym mój tuner jak go nazwałeś ogarnia temat świetnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 poza tym mój tuner jak go nazwałeś ogarnia temat świetnie wierze w to Temat ten jest o setupie 3 razy mocniejszym niz ty bedziesz miał ,wiec nie dziwie sie ze SMT jest dla ciebie wystarczające. sądze ze i power guzik wystarczałby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 hehe u Lukasa zrobiliśmy taki dolot i przekonstruowaliśmy przepływomierz powietrza że bez SMT6 to auto wogóle nie zapali więc bez świniaka mowy nie ma o jego uruchomieniu - lepsze to jak ilmobilajzer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 co do jebania sie mapy w smt6 to chyba jest prawda bo wszystkie znaki wskazuja ze jebie sie wlasnie u mnie to prosie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 co do jebania sie mapy w smt6 to chyba jest prawda bo wszystkie znaki wskazuja ze jebie sie wlasnie u mnie to prosie.... wez nie gada ze smt sie jebie bo zaraz zrezygnuje ze swojego zamowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Sonda Lambda kaput i mapa się rozstroiła... Z regóły jak ja stroje to SMT6 jest argumentem zamiast wydawania kasy na sondę no i coś ekstra się zyskuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 ale nie wiadomo czy tamta padla. wjada walki, pojdziena rolki to zobaczymy co wypluje :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Tzn., że padnietą sonde lambda można nie wymieniać jeśli ma się SMT6? I przyniesie to jakieś korzyści? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 masz tutaj przykłąd dla Nissana primery P11 Shoguna, z uszkodzoną sondą lambda i na krótkim dolocie ze stożkiem było tak: Po zapodaniu SMT6, zrobeniu CAI, pozbyciu się katalizatora i końcowego tłumika wyszło nam coś takiego: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.