Gość beder Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Cześć, Mam spory problem. Wczoraj po intensywnym użytkowaniu wycieraczek przednich, nagle stanęły w pozycji pionowej i nie chcą dalej działać. Nadal słychać regularną pracę silniczków, lecz same ramiona nie pracują. Wygląda jakby jakiś element się ukręcił i nie przenosi siły silniczków na ramiona. Proszę o pomoc gdzie w Warszawie mogę, to naprawić i jeżeli ktoś zna, to ewentualne koszty. Bardzo dziękuję za pomoc, Beder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Witam. Myślę, że prawe cięgno spadło z silnika lub prawej osi. Wyrobiło się gniazdo kulowe. Ceny tej części nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny38 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Cześć, Mam spory problem. Wczoraj po intensywnym użytkowaniu wycieraczek przednich, nagle stanęły w pozycji pionowej i nie chcą dalej działać. Nadal słychać regularną pracę silniczków, lecz same ramiona nie pracują. Wygląda jakby jakiś element się ukręcił i nie przenosi siły silniczków na ramiona. Proszę o pomoc gdzie w Warszawie mogę, to naprawić i jeżeli ktoś zna, to ewentualne koszty. Bardzo dziękuję za pomoc, Beder Wyskoczyło Ci aluminiowe ramię (mocowane na wcisk) przenoszące obroty z silniczka na mechanizm wycieraczek. Prawdopodobnie wyrobiły się plastikowe gniazda tego ramienia, odradzam zakup używanych bo zaniedługo powtórzy się usterka. Doraźnie rozbierz i wciśnij to ramię i szukaj nowego jeżeli wyskoczyło pierwszy raz to jeszcze trochę pojeździsz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryath Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Witam.Myślę, że prawe cięgno spadło z silnika lub prawej osi. Wyrobiło się gniazdo kulowe. Ceny tej części nie znam. Sam mozesz to nalozyc to bardzo proste. Jak stoisz na wprost swojej maszyny, to po lewej stronie przy szybie masz plastikowa obudowe. Zejdmujesz ja( oczywiscie gume tez) potem siegasz reka w dziure i po lewej stronie masz gniazdo kulowe. Nasadzasz i zaczynaja dzialac. Oczywiscie element jest do wymiany. Kosztuje jakies 20zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 mialem kiedys cos podobnego w corolli.... wez wd40 mocno popsikach w ich mocowania i rozruszaj.. mi kiedys w serwisie tak zrobili i pomoglo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Sam mozesz to nalozyc to bardzo proste. Oczywiście, że może. Tylko, że niedługo znowu spadnie. A za 20 PLN, to kupi używkę, nowe kosztuje około stówki. Proponowałbym przy okazji sprawdzić czy ośki się swobodnie obracają. Z czasem lubią się przycierać, zwłaszcza prawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 to bardzo typowa usterka- jak koledzy mówią jeśli to cięgno ( a to ono na 99% ) to kup nowe, nie jest kosmicznie drogie a załatwia sprawę.Jeśli chodzi o ośki to najlepiej je odrazu rozebrać i nasmarowć, należy też skontrolować czy nie mają luzu.Ten element akurat jest bardzo drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beder Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Bardzo dziękuję za wszystkie nadesłane posty. Beder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszo Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Witam! Dokładnie tak jak piszą koledzy. Miałem to samo u siebie jakieś 3tyg. temu. Wystarczy kupic to ciagno ale tak jak doradzaja kupic NOWE!!! Cean w ASO kołomnie to 80 pln za szt. (są 2 krótsze i długie) zobacz które sie rozleciało (na końcu jest taki plastikowy kapturek który sie wyrabia) i kup je Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niedospielin Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 ja miałem tak dwa dni temu(przymarznięte wycieraczki) , spadło mi cięgno , a że jestem bardzo skąpy , nie dałem nikomu zarobić i połączyłem w sposób mechaniczny cięgno z ramieniem silnika i prawdopodobnie to łączenie przeżyje całe auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 w N15 to się zdarza. Wyrabiają się plastikowe łączenia aluminiowych ciągiełek. Łatwo je nałożyć ale pewnie będąwypadaćdalej. Warto je wymienić i mieć spokój. Ja wykosztowałem się na to rok temu w zime 80pln. Aha i nie pasują takie ciągiełka od sunnego (kupiłem wtedy na szrocie takie a okazały się centymetr dłuższe Do dziś pametam jak wracałem ze szkoły w zamieć śnieżną z glową za oknem heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andwojcik Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Koszt cięgła w ASO Odyssey na Jagielońskiej to 50 zł. Z tego co dzwoniłem po innych stacjach ASO w W-wie to ceny są wyższe. Części mają na bieżąco, bo to typowa usterka. Robota góra na 20 min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilwar00 Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Wszystkie elementy dostaniesz w JC Auto na Ostrobramskiej , dodatkowo jest zniżka klubowa 30%(nawet na oryginały) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 W primerce - koszt całego mechanizmu to 600 PLN - wymiana samego ciegła moze nic nie dać jak gałka wyrobiona doraźnie załóż i zawiąż prezerwatywą... to wbrew pozorom skuteczna guma - nie spadnie, możesz też użyć gumki od majtek - w primerce to już prawie 2 lata działa, trochę stuka przy pracy wycieraczek, ale cięgna nie spadają. Załóż nowe ciegno i zobacz czy nie spada -jak siedzi mocno - to polata jakiś czas.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość drmichcio1 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Witam, wlasnie mialem podobny problem z tymi wycieraczkami. Wyrobilo sie ciegno i zaczelo spadac z tych kulek, zalozylem to sam ale niestety znow spadlo. Tak wiec udalem sie do zakladu ktory dziala przy ASO w Radomiu, ul. Sobieskiego i panowie elegancko zrobili mi to tanio bez potrzeby wymiany ciegna. Ciegno zostalo zlapane na srubki od strony silnika i przy laczeniu z tym po srodku, wszystko w porzadku i teraz mam pewnosc ze nic sie nie popsuje, pozdrawaiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.