Gość elunia Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 moze mu komputerek odbija a ten rocznik ma wogóle komputerek?? a podnoszą ci sie obroty jak włączysz ogrzewanie tylniej szyby lub świetła ?? raczej są bez zmian (chociaz tylnej szyby jeszcze nie ogrzewałam)jedynie światła. a te skoki obrotów robią sie na rozgrzanym silniku. a dzisiaj wogóle jej nie mge odpalić (ani na gazie ani na bezynce), nie wiem co sie stało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacobi Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Witam !! Proponuje popatrzyć na wężyki od podciśnienia może zasysa lewe powietrze i dlatego gaśnie , można także popatrzyć na filterek powietrza i zobaczyć w jakim jest stanie, świece sprawdzić!! jeżeli to nie pomoże to ostatnią deską ratunku jest gaźnik ( może potrzebuje aby go przeczyścić ) ja w mojej K10 rocznik 1990 jeszcze nie doszedłem dokładnie dlaczego czasami gaśnie ( chociaż te objawy na razie ustały ale dlaczego to nie wiem ) muszę też kiedyś udać się do mechanik ale jakoś nie mam czasu ( praca, praca, praca ) pozdrawiam p.s. jak uda ci się naprawić usterkę to chętnie wysłucham co było powodem gaśnięcia samochodziku !!! p.s. tak podnoszą się obroty jak włączysz jaki kolwiek pobór prądu np. światła czy ogrzewanie tylnej szyby ( to jest objaw prawidłowy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 jeśli masz model z sondą lamda w katalizatorze to też masz kopma jest on pod siedzeniem pasażera steruje on kontem wyprzedzenia zapłonu i delikatnie zmnienia mieszanke tak by katalizator nie cierpiał no i oczywiście reguluje obroty gdy włączysz światła lub gdy jedziesz z prędkością niższa niż 10 km/h a odybywa sie to przez zawory w gazniku i je bym radził sprawdzić no jeszcze zostaje zestyk biegu jałowego i czujnik prędkości jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elunia Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 tak podnoszą się obroty jak włączysz jaki kolwiek pobór prądu np. światła czy ogrzewanie tylnej szyby ( to jest objaw prawidłowy ) no wlasnie to sie dzieje bez wzgledu na wlaczenie swiatel itp - sam z siebie zaczyna wariowac... Snafu, a my to sie juz chyba znamy z GG :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacobi Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 hmm to myśle że trzeba by było popatrzeć na gaźnik może jest zabrudzony i wystarczy wyczyścić i wszystko będzie ok, zwrócił bym szczególną uwage na elekteozaworki!! pozdrawiam !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 moze jednak pompa dziala ale daje za malo cisnienia nie laduje powiedzmy 3 barami tylko ledwo pol albo cos, moze byc pompa sprawna bo mowisz ze nowa Wiec tzn ze byla wymieniana to moze byc zapowietrzona i dlatego pewnie wogole prawie nie laduje benzyny, efekt jest taki ze auto dusi sie i gasnie, albo jak zlapie troche cisnienia to chodzi ale jakby spalal beznyne nie 95 a z 50 , wiec ja obstawiam tutaj pompe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 a ja takie pytanie jeszce z innej beczki niezakladajac nowego postu, co to moze byc jezeli autko chodzi na wolnych obrotach, dodając powoli gazu w pewnym momencie sie dusi i gasnie , ale jak zaczyna sie dusic mozniej jeszce mu sie da w rure to bedzie chodził ale juz na duuuzzzzych obrotach , dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elunia Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 micrusia po wizycie u mechanika i wyregulowaniu wolnych obrotów na lpg teraz chodzi bez zarzutów. koszt około 30zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedek Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 no jeszcze zostaje zestyk biegu jałowego i czujnik prędkości jazdy. A gdzie ten zestyk biegu jałowego i czujnik się znajdują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 zestyk biegu jałowego jest przy gaźniku znajduje się zaraz przy ośce przepustnicy z jednej strony ośki jest linka gazu zaś z drugiej jest taka mała blaszka która naciska zestyk gdy przepustnica jest zamknięta niestety gdzie jest czujnik prędkości jazdy jeszcze nie odkryłem :/ ze schematów wygląda że może być gdzieś w liczniku lub na lince licznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacobi Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 micrusia po wizycie u mechanika i wyregulowaniu wolnych obrotów na lpg teraz chodzi bez zarzutów. koszt około 30zł Gratuluje teraz tylko lać benzynke oraz LPG i cieszyć się z jazdy micrusią!!!! :mikolaj: Pozdrawiam p.s. ja także będę musiał się wybrać do mechanika na regulacje!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.