Gość TomaszD Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Witam. Mam pilną sparwę sprzed chwili. Po wyłączeniu zapłonu było słychać tykanie rytmiczne w przekaźniku. Wymontowałem zielony przekaźnik ze skrzyneczki w komorze silnika. To ten właśnie tykał. Samochód wydaje się działac normalnie ale nie słychac na początku pompy paliwa. Chociaż na razie odpala normalnie. Ktoś wie do czego może służyć ten przekaźnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotr676 Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Witam, Trochę więcej inwencji z Twojej strony.Jeżeli po wyjęciu przekaźnika będziesz włączał poszczególne obwody sam dojdziesz do czego służył. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 No dobra... a jaka to micra (o ile nie pomyliłeś działu, ale zakładam, że nie...). K10, K11 czy K12? Wyjąłeś ze skrzyneczki powiadasz i był zielony... tylko że kolor akurat nie ma znaczenia, a jakiego koloru mieli taki dali (z tego samego okresu micry pewnie mają te same kolory przekaźników, ale to nie jest tak, że ten kolor coś znaczy...). Za to skrzynka zapewne ma wieczko (pokrywkę) z opisem przekaźników (a nawet całej zawartości), zapewne po angielsku - możesz oczywiście nie rozumieć tego napisu, ale jeśli go przytoczysz, to na pewno będzie łatwiej. Przy okazji sprawdź też bezpieczniki w skrzynce pod maską . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.