Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dziwne"puste" stukanie z lewej strony:( N15


Gość AMR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Moją Almerą od kupna zrobiłem 9tys.km.Jest to 9 tys.km w Polsce.121 tys km pozostałych jeździła w Niemczech.Jest to oryginalny przebieg mimo 96 roku produkcji. Od niedawna zauważyłem że jak wjadę w jakąś wyrwę,dziurę z lewej strony z przodu jest takie "puste uderzenie".byłem na diagnostyce,powiedzieli że to wina gum na maglownicy.po wymianie powinno przejść.nie wiem czy to na pewno to.Może ktoś z was miał coś podobnego.Aha głównie o stukanie słychać przy małej prędkości.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokladnie to samo co Ty! Rowniez cale zawieszenie sprawdzone!! Żadnych luzow etc. Wszystko na sztywno sie trzyma podwozia, ale stuki nadal wystepuja przy przejezdzaniu przez male nierownosci....Nikt nie wie o co chodzi...

 

Amorki dobre - KYB wymieniane w tamtym roku. Myslalem, ze stuki ustana po wymianie, ale nic sie nie zmienilo...

 

Mozesz dokladnie powiedziec co i jak z tymi gumkami na przekladni kierowniczej?? Wlasnie dzisaij bylem u mechaniora i tez obstawia przekladnie, ale mnie przeraza ewentualna wymiana jej / regeneracja...

 

Daj znac gdzie te gumki i moze jaki koszt...??

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje sprawdzic lacznik stabilizatora. Bardzo czesto nie widac a luz jest i bije na nierownosciach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak u kolegi, ale u mnie lacznik stabilizatora siedzi na miejscu jak marzenie!

 

Ale to co, sugerujesz, ze mimo wszystko moze byc z nim cos nie tak??

 

A tak swoja droga, to o jakie "GUMY" na MAGLOWNICY chodzi?? Ja tam nie widze innych oprocz tych oslon karbowanych po prawej i lewej stronie.

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczny problem. Obstawiam łącznik stabilizatora, wcześniej jeżdziłem Fordem i dźwięk przy zużytym łączniki był identyczny. Teraz mam tylko jedno pytanie jakiej firmy najlepiej kupić łącznik, musi być japoński, czy niekoniecznie? Pozdrwaiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mialem podobny problem - ale udalo mi sie go rozwiązać....:)

Podobnie jak Wy sprawdziłem wszystko co tyczy tematu zawieszenia (tzn. sprawdzono mi) i nie było żadnych zużytych tulei, gum, itp. itd....

Odpowiedź: Po jedzie na naszych drogach wyżłobiły się tuleje (prowadnice) szpilek zacisków hamulcowych - czyli tzw. gniazda zacisków - co można było sprawdzić po zdjęciu koła przedniego - i energicznym ruszaniu zacisków - wzdłuż półosi...

Także u mnie problem ten rozwiązałem w ten sposób że wymieniłem zaciski+jarzma (kupione od innej n15 - ale UWAGA - sprawdzone, że faktycznie te tuleje, które pływają w jarzmie nie są wyrobione), które trzymają je do piast - i problem rozwiązał sie sam.... od tej pory jak na razie nic nie słychać....

Sprawdzcie u siebie problem uderzając kilkakrotnie ręką w koło(oponę) - usłyszycie charakterystyczne klepanie...które mnie też doprowadzało do szału...

Udanej diagnozy.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...