Gość krisu281916 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 witam przy odpalaniu na zimno moja primerka P10 2.0 96' initation mocno wybucha (opala bardzo agresywnie) dodatkowo jak jest zimny to lekko szarpie na benzynie na moim poprzednim poście pisałem o tym że auto nie ma ducha w warsztacie ustawiali mi niby poprawnie zapłon i jest on przekręcony na maxa czy to normalne jakiś super elektronic mówił że wszystko sprawidził i auto się cholerenie zbiera, ale jeżdże po ulicach to wszyscy mnie mykają jak miałem ustawiony na środku to autko nie chciało jechać jak ustawić poprawnie zapłon dodam że autko spala obecnie ok. 9,6 l gazu i chodzi na instalacji sekwencyjnej ( bez odjęcia benzyny do rozgrzania 8,9 l) wymieniłem też czujnik spalania stukowego a komputer nie pokauje żednej usterki (55) a może to sonada lambda, czy ktoś wie jakie powinna mieć parametry żeby sprawdzić woltomierzem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Czy przy rozrządzie nie było nic grzebane? Mi to wygląda na przestawiony o jeden ząbek wałek wydechowy, szczególnie, że jak piszesz zapłon musi być przestawiony na max żeby chodził. Te same objawy miałem jak źle złożyłem rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krisu281916 Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 nie wiem bo autko przyjechało z Niemiec z Berlina i nie wiadomo czy ktoś coś grzebał silnik jest na łańcuszku więc po co miałby ktoś tam zaglądać może ktoś coś jeszcze pomoże??????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 To ze jest na łańcuszku nie znaczy ze nikt przy nim nie grzebał. Sprawdz ustawienie rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Że z Berlina to nie znaczy, że NASI się nie dotykali. A swoją drogą jaki to ma przebieg? Jeśli przeszło 200kkm i był pod ciężkim butem, to możliwe, że wałki i dźwigienki są wychechłane a łancuch już ociera o pokrywę - takie widywałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Żeby łańcuch przeskoczył nie trzeba dużo kombinacji, wystarczy zakręcić silnikiem bez napinacza, a wyjęcie napinacza to 5 minut roboty. Może ktoś przed tobą próbował ten napinacz zmieniać i coś mu nie poszło, a że napinacz łańcucha często jest uważany za sprawcę głośnego rozruchu silnika to mogło tak się zdarzyć. Swoją drogą, jeżeli się nie mylę i to jest ten przestawiony rozrząd, to nie ma tragedii, jeżeli się ktoś na tym zna, to zrobi to w godzinę bez rozbierania dołu silnika, wystarczy zdjąć pokrywę zaworów i wykręcić napinacz, wtedy da się przestawić łańcuch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krisu281916 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Panowie dziękuję za rady rzeczywiście Wasze sugestie dają do myślenia zrobię jak mówicie i wybiorę się do mechaniora jak ktoś ma znaki do ustawienia łańcucha to bym był bardzo wdzięczny bo mój mechanior akurat nie ma podkładu silnik 2,0, 85 kW, benzyna a co do przebiegu na liczniku było 1670000 i po wyglądzie silnika i ilnnych elementów to może być prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 a co do przebiegu na liczniku było 1670000 i po wyglądzie silnika i ilnnych elementów to może być prawda Myślę, że jesteś rokordzistą z tym przebiegiem. Dane do rozrządu, poniżej. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=19055 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krisu281916 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 dzięki za znaki jeszcze dzisiaj wybiorę sie do mechanika żeby umówić kontrole rozrządu [ Dodano: Pon 27 Lis, 2006 06:35 ] witam niestety byłem u mechanika i okazało się że rozrząd jest w porządku policzył ogniwka i wszycho ok czyli d............. primerka dalej słabo chodzi jeśli ktoś ma jakieś pomysły co to jeszcze może być to proszę o rady może ktoś ma numery do tego autka na aparat zapłonowy bo jest podejrzenie że ktoś może przy tym grzebał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.