Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dziwne reakcje silnika.


Gość jasyr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z wolnymi obrotami silnika. Wyczytałem na forum że należy wyczyścić przepustnice i po bólu. Zakupiłem środek wyczyściłem i to samo. Dzisiaj odkryłem że silnik zaczyna przygasać jak naciskam na hamulec, im szubciej go naciskam (pulsacujne hamowanie) tym bardziej spadają wolne obroty i wtedy gaśnie. Jest jeszcze coś takiego gdy włącze światła pozycyjne obroty ciutkie spadną, gdy przełącze na mijania podskoczą. Co zrobić z tym fantem, będe wdzięczny za dobre porady. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie pomogło, to czeka Ciebie gruntowne czyszczenie przepustnicy. Trzeba ją wymontować rozłożyć i wyczyścić tym płynem do czyszczenia gaźników czy układów wtryskowych. Wydaje mi się po objawach, że chyba silniczek krokowy jest zanieczyszczony :? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz wyjąć przepustnicę i ją dokładnie przeczyścić. zwróć uwagę na wszelkie kanaliki na płaszczyźnie styku z kolektorem*, drożność wszystkich wężyków podciśnieniowych. na koniec zakładasz przepustnicę z nową! uszczelką (taka papierowa). dla pewności czyszczenie silniczka krokowego.

 

*) tu masz przykład przepustnicy w Accord'zie

 

12tbczyste2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Jestem po gruntownym czyszczeniu przepustnicy. Stwierdzam że od nowego nie była czyszczona. Wyczyściłem też regulator prędkości obrotowej biegu jałowego mam nadzieje że to jest właśnie silniczek krokowy, przepływomierza powietrza nie czyściłem.

Założyłem uszczelkę skręciłem wszystko do kupy i odpaliłem. Teraz nie gaśnie, ale za to ma wysokie obroty. Jak jest zimny wskakują na 1800, po 1 min jazdy jest 1500. Dopiero gdy silnik się zagrzeje (wskazówka temperatury na połowie) spadają na 1100 i po około 8 sekundach spadają na 800.

Co polecacie, wyczyścić jeszcze przepływomierz powietrza czy dać sobie spokój i udać się do ASO.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie w ASO za koszt czyszczenia całego tego ustrojstwa w moim modelu zaśpiewali 150 zeta. To chyba nie tak drogo. Więc jakbym miał problemy, to bym do nich pojechał. Czyszczenie, to zrobią na pewno dobrze, na pewno lepiej niż ja sam. Więc po co oszczędzać?

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobię jeszcze jeden nalot na przepustnicę, wyczyszczę wszystko łącznie z przepływomierzem. Gdy to nie pomorze to pozostaje wydać te 150 zeta i dać podłubać fachowcom w MOJEJ N15 co mi lekko nie przyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...