Gość celibat Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Zakupiłem Primierę z 2001 z przebiegiem 80 tkm.Dla bezpieczeństwa chcę wymienić pasek rozrządu.Koleś w warsztacie powiedział mi, że pasek(paski) plus napinacze i rolki to koszt około 1000 PLN bez robocizny. Wcześniej śmigałem benzyniakami i ta wycena mnię trochę przeraziła :shock: Czy jest ktoś kto mi pomoże-chodzi mi o to jakie rzeczy są tam do wymiany i ile kosztują??? Druga prośba- otwierając drzwi od środka pociągnełem za klamkę i.... pękła sprężynka.Dostanę gdzieś taką drobną sprężynkę???? Trzecia- podczas jazdy w nocy mam podświetlony wyświetlacz z przebiegiem,zegarkiem tylko do połowy.Czy to problem z tym wyświetlaczem czy z podświetleniem???? Z góry dziękuję z jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Trzecia- podczas jazdy w nocy mam podświetlony wyświetlacz z przebiegiem,zegarkiem tylko do połowy.Czy to problem z tym wyświetlaczem czy z podświetleniem???? Przepaliła sie tobie zarówka podświetlająca pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radoslawos Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 ja zakupiłem Primerkę P11.144 2002r. z przebiegiem 103000 i tez chciałem zmieniać rozrząd ale mój mechanior obejrzał go dokładnie i stwierdził że spokojnie na tym pasku zrobię 130000 km (ani jednego peknięcia na tej rolce na której pasek jest najbardziej wygięty) a nawet jeśli będzie trzeba zmieniac rozrząd to napewno pasek a rolki i napinacze trzeba dobrze obejrzeć mogą być one całkiem dobre, no i tak sobie smigam mam narazie przejechane 110000 i narazie odpukać wszystko ok. Jeszcze jedno jeśli zdecydujesz się jednak na wymianę nie oszczędzaj na pasku znam przypadki kiedy paski z dolnej półki pekały po 2000 km. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rrrobert Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Zakupiłem Primierę z 2001 z przebiegiem 80 tkm.Dla bezpieczeństwa chcę wymienić pasek rozrządu.Koleś w warsztacie powiedział mi, że pasek(paski) plus napinacze i rolki to koszt około 1000 PLN bez robocizny. Wcześniej śmigałem benzyniakami i ta wycena mnię trochę przeraziła :shock: Czy jest ktoś kto mi pomoże-chodzi mi o to jakie rzeczy są tam do wymiany i ile kosztują???Druga prośba- otwierając drzwi od środka pociągnełem za klamkę i.... pękła sprężynka.Dostanę gdzieś taką drobną sprężynkę???? Trzecia- podczas jazdy w nocy mam podświetlony wyświetlacz z przebiegiem,zegarkiem tylko do połowy.Czy to problem z tym wyświetlaczem czy z podświetleniem???? Z góry dziękuję z jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam Paweł Jeżeli 80 tkm to prawdziwy przebieg to możesz zaryzykować jeszcze 10-20 tkm ale nie polecam, bo pasek w tym silniku wymienia się co 100 000 km i nie rzadziej niż co 4 lata (2006r – 2001r daje 5 lat) a co do ceny mam chyba ten sam motor(2.0TD 99r) i 5 mies temu za komplet pasków przyzwiotej firmy mitsuboshi (rozrząd i pompa wtryskowa) i rolek zapłaciłem 430 PLN i stówkę mechanikowi, więc nie będzie tak źle. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Kolega rrrobert zjadł jedno 0 - pasek sie wymienia co 100 000 :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Zakupiłem Primierę z 2001 z przebiegiem 80 tkm.Dla bezpieczeństwa chcę wymienić pasek rozrządu.Koleś w warsztacie powiedział mi, że pasek(paski) plus napinacze i rolki to koszt około 1000 PLN bez robocizny. Wcześniej śmigałem benzyniakami i ta wycena mnię trochę przeraziła :shock: Czy jest ktoś kto mi pomoże-chodzi mi o to jakie rzeczy są tam do wymiany i ile kosztują???Druga prośba- otwierając drzwi od środka pociągnełem za klamkę i.... pękła sprężynka.Dostanę gdzieś taką drobną sprężynkę???? Trzecia- podczas jazdy w nocy mam podświetlony wyświetlacz z przebiegiem,zegarkiem tylko do połowy.Czy to problem z tym wyświetlaczem czy z podświetleniem???? Z góry dziękuję z jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam Paweł Witam. 1. Coś mały ten przebieg :?: Chyba że na pewno znasz historię auta. Nie oszczędzaj na pasku :568: 2. Czy występuje sama sprężynka to nie wiem zapytaj w ASO (ale może być droga). Możesz poszukać używanej klamki. Albo rozbierz klamkę i spróbuj dorobić sprężynkę (kiedyś dorabiałem do golfa kwestia zdobycia drutu) 3.Przepalone żarówki, standard w primerkach, proponuję profilaktycznie wyminić wszystkie. Zobacz w dziale "Zrób to sam". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rrrobert Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Kolega rrrobert zjadł jedno 0 - pasek sie wymienia co 100 000 :grin:sorki faktycznie zjadłem zero ale już poprawiłem co 100 a nie 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Ja cały rozrząd wymieniłem przy 90kkm bo przy tylu powinno się wymieniać jeśli stosuje się oryginał, jeśli zamienniki to bezpieczniej jest wymieniać co 60kkm, a jak ktoś patrzy i twierdzi że na tym pasku można jeszcze pojeździć to niech ryzykuje, naprawa napewno nie będzie tańsza. Przebieg mocno wątpliwy bo jednak samochód już swoje lata ma, a nikt normalny nie kupuje nowego diesla żeby nim robić 15kkm rocznie. Za rozrząd i robote zapłaciłem chyba około 700zł z tego co pamiętam. Po sprężynke możesz pojechać do ASO ale nie zdziw się jak tam ta sprężynka będzie kosztowała 100zł W wyświetlaczu wymień żarówke i będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radoslawos Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 A powiedzcie panowie jak podaje książka serwisowa, co ile km należy zmienić rozrząd w 2.0TD P11.144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość j_jasiu Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 A powiedzcie panowie jak podaje książka serwisowa, co ile km należy zmienić rozrząd w 2.0TD P11.144 90 tyś km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Wymieniaj rozrząd od razu i cały komplet z napinaczami itd. Wymieniaj co 60 tys - koszt ok 700zł...ja chciałem "zaoszczędzić" i pękł przy ok. 80 tys.... nie życze nikomu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość celibat Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Przebieg możliwy, auto stało prawie 2 lata.Miał problem z komputerem.Pozdrawiam i dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 a co wy sie tak z tym przebiegiem uparliście? w niemczech ludzie kupuja diesle bo taka moda i myslą że taniej bedą jezdzic pamiętajcie że są wyjatki-i to bardzo często Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość otton Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Jakiego producenta wybrać: - Paski: Nipparts , Gates, Mitsuboshi, - Napinacze: Hipol, NTN, Optimal, Gates i chyba jak dobrze usłuszałem to SKS? - Rolka: Luka, JC, Nippart, Optimal, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 otton, mniemam, że masz diesla (dopisz w profilu jaki model Primery bo były ich 4: P10, P11, P11.144 i P12 - następnym razem będzie łatwiej odpowiedzieć) i widzę, że BULI skierował Cię do tego wątku to ja jeszcze dołożę jeden link -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ozrz%B1d+diesel I w sumie co użytkownik auta to inna opinia.... czyli rozmowa o wyższości świąt Wielkanocy nad Bożego Narodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł28 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Polecam paski gates. Maą wszystko co powinno być na pasku (znaki ustawcze). kupiłem bodaj że mitsuboschi i d*pa znaków nie było i problem gotowy. Gates ma co trzeba, rolki to juz inna inszość, japan lub skf jak kto woli, koszt jak dla mnie 530zł. Panowie na tym nie warto oszczędzać!!! A i pamietajcie o regulacji kąta wtrysku (regulacja położeniem pompy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 kupiłem bodaj że mitsuboschi i d*pa znaków nie byłodziwne... na moich były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł28 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 może jakaś podróba była, jutro sprawdzę dokładnie bo leży na półce (już ze znakami) co to było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość otton Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 A pytanie z drugiej beczki co może sie zepsuć przy wymianie rozrządu. Bo będe oddawał jutro i boje się ze jak coś zepsują to będą chcieli zwalić na coś innego a to będzie pierwsza zmiana paska w tym samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emeryt03 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 otton nie bądź pesymistą! Co prawda przy wymianie rozrządu "fachowiec" może nieźle namieszać, ale zawsze trzeba mieć nadzieję, że będzie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszum Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 paski GATES rolki LUK dobre i sprawdzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość otton Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Ja kupiłem paski Gates napinacze i rolke Nipparts. A no bo ten samochód będę parę lat spłacał więc nie stać mnie żeby bujać się po mechanikach, którzy tylko patrzą ile ściągnąć kaski z klienta a nie jak naprawić samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.