Gość Jara Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 witam mam maly problem z moja 100tka ( gaźnik) i nie wiem co to moze byc. Po odpaleniu silnik chodzi normalnie, ale jak sie tylko nagrzeje to zaczyna sie dziwnie zachowywac. Obroty wchodza na 1500 i tak zostaja, a podczas jazdy, po wcisnieciu sprzegla obroty zamiast spadac to najpierw rosna a dopiero potem zaczynaja powoli spadac. Miał ktoś coś takiego??? Co to może być?? P.S. zepsuty regulator napiecia juz wymienilem i nie pomoglo. tak samo przewody podcisnieniowe. czyszczenie gaźnika też już bylo:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dre2 Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Sprawdzałeś ssanie? może trzeba je przeczyścić, to może być też przycinająca się pzepustnica przeczyść ją jeszcze raz, i spradź linkę czy odbija do końca, może gdzieś się blokuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jara Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 w sobote wszystko sprawdze i dam znac jak pomoze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 witaj ja tez mialem podobne objawy. wkoncu to zrobilem. wyciaglem filtr powietrza i pod nim ukarza sie takie 2 blaszki. jedna z nich lekko odchodzila od takiej rureczki ktora sie podnia znajdowala. wystarczylo ta blaszke odkrecic wygiac troche do dolu przykrecic spowrotem na miejsce i dziala poprawie do tej pory. robilem to ok rok temu. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 pod filtrem powietrza masz srubke od regulacji obrotow z tego co pamietam ona jest jakby chromowana wiec latwo ja zobaczysz przykrec ja tak na 900 obr/min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jara Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 sprawdze te blaszke, może pomoże:) P.s. obroty jak trafia na swoj normalny poziom to trzyma tak ok 900 wiec krecenie srubka chyba tu nie pomoze P.S. dodatkowym objawem jest czesto wlaczajacy sie wiatrak chlodnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Tez tak mialem. Tez gaznik i tez jak chlodnica sie wlaczala to obroty sie krecily do ok 1,5 Nie wiem co to moze byc. Trzeba bedzie sie poprobowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Często włączający się wiatrak na chłodnicy wskazywałby na przegrzewanie sie płynu chłodniczego,ponieważ czujnik który włącza wentylator znajduje sie raczej na 100% w chłodnicy. Sprawdźcie poziom płynu chłodniczego, odpowietrzenie układu chłodzenia i jeśli macie łatwy dostęp do termostatu to zobaczcie czy się nie podcina, bo robi się coraz cieplej i warto by było abu układ chłodzenia był wpełni sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 doszedł już ktoś do tego czemu obroty zawieszają sie na 1500 na rozgrzanym silniku? dzieje sie tak i na benzynie i lpg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 też tak miałem, dzisiaj sięgnęło to zenitu bo nie schodziło poniżej 3tys!! Wina- podciśnienie od EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 hmm z tym że ja u mnie nie mam już EGR a otwor i wężyki zaślepione. W sumie od 3 dni mam lpg i na ogol obroty trzymaja rowno 950 lub 1000 ale w momencie jak mu przycisne troche albo jak jest gorąco na dworze ( tak mi sie wydaje) obroty podnoszą sie na 1250 lub 1500 i tak trzymaja. Moze to wina jakiegos czujnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.