Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[n14] fukcje orginalnego alarmu - jak to działa?


Gość pdw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

W nowym nabytku znajduje sie zainstalowany orginalny alarm.

Pilot z dwoma przyciskami.

Moze wie ktos jakie to ma funkcje i jak to działa?

 

A może to nie alarm tylko immobilizer. Jeśli pilot jest prostokątny i ma dwa przyciski w tym jeden może być taki żółty i masz diodę pod szybą po prawej stronie to jest wielce prawdopodobne że to nie alarm tylko immobilizer. Zdjęcie powinno rozwiać wątpliwości:

 

pilot.JPG

Jeden przycisk służy do włączania a drugi do wyłączania. Żadnej filozofii :)

 

Po za tym w ogłoszeniu o sprzedaży nie pisz raczej o alarmie dopóki nie jesteś pewny że to na pewno to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarki nie sądzę żeby pwd nie wiedziała czy pilot który ma to jest od alarmu czy od immobilizer. W jaki sposób by odpalał auto mając immobilizer i nie wiedząc jak go wyłączyć :P. Pewnie właczył alarm i chciał się coś więcej dowiedzieć o nim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcin1171

Mam w swoim słoneczku taki właśnie immobiliser. Czy ktoś może wie jak można doprogramować (dorobić) drugiego takiego pilota ? Pytanko drugie dotyczy tzw. trybu serwisowego w którym immobiliser się nie załącza. Jest taka funkcja w tym urządzeniu ? Jeśli tak to jak ją włączyć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w swoim słoneczku taki właśnie immobiliser. Czy ktoś może wie jak można doprogramować (dorobić) drugiego takiego pilota ? Pytanko drugie dotyczy tzw. trybu serwisowego w którym immobiliser się nie załącza. Jest taka funkcja w tym urządzeniu ? Jeśli tak to jak ją włączyć ?

 

ha, mam ten sam problem. To znaczy tylko jednego pilota. ASO = kolosalne pieniądze. Rozpoznawałem już ten problem i wychodzi że najtaniej będzie kupić/zdobyć takiego pilota używanego i oddać do zaprogramowania. Na ebaju są takie do kupienia za kilka funtów. takie same piloty ma zdaje się Rover. W Warszawie rozmawiałem telefonicznie z serwisem który podjąłby się zaprogramowania ale musiałbym jechać tam. Nie bardzo mi się chce więc na razie modlę się żeby ten co mam mi nie wysiadł ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w swoim słoneczku taki właśnie immobiliser. Czy ktoś może wie jak można doprogramować (dorobić) drugiego takiego pilota ? Pytanko drugie dotyczy tzw. trybu serwisowego w którym immobiliser się nie załącza. Jest taka funkcja w tym urządzeniu ? Jeśli tak to jak ją włączyć ?

 

ha, mam ten sam problem. To znaczy tylko jednego pilota. ASO = kolosalne pieniądze. Rozpoznawałem już ten problem i wychodzi że najtaniej będzie kupić/zdobyć takiego pilota używanego i oddać do zaprogramowania. Na ebaju są takie do kupienia za kilka funtów. takie same piloty ma zdaje się Rover. W Warszawie rozmawiałem telefonicznie z serwisem który podjąłby się zaprogramowania ale musiałbym jechać tam. Nie bardzo mi się chce więc na razie modlę się żeby ten co mam mi nie wysiadł ;)

No to jest nas trzech ale do wawki też mam daleko :/

Jest taka funkcja w tym urządzeniu ? Jeśli tak to jak ją włączyć ?

Tutaj jest po angielsku opis wydaje mi się że to od tego plota ale nie wiem

jarki ty o tym pilocie mówiłęś

TEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
no ale licze ze tak sie nie stanie

Też tak liczyłem ale chyba nadchodzi coś strasznego :< gdy wyłączam immobilizer to dioda powinna mi się wyłączyć (tak było do wczoraj :D)dzisiaj zaczęła mi mrugać TO MNIE PRZERAŻA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale licze ze tak sie nie stanie

Też tak liczyłem ale chyba nadchodzi coś strasznego :< gdy wyłączam immobilizer to dioda powinna mi się wyłączyć (tak było do wczoraj :D)dzisiaj zaczęła mi mrugać TO MNIE PRZERAŻA

 

Ale mruga cały czas nawet w czasie jazdy czy tylko do momentu uruchomienia silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do momentu uruchomienia silnika

 

czyli wszystko OK. Bez paniki. Nie pamiętam dokładnie w którym trybie ale chyba jak się rozłącza immobilizer bez włożenia kluczyka do stacyjki to gaśnie od razu a jak się przekręci lekko kluczyk to wtedy właśnie miga.

 

Poprawka. Dziś sprawdziłem. Miga tylko przy wyłączeniu przed zapaleniem silnika. Jeśli nic się nie będzie działo przez 4 minuty to znowu się załącza. Czyli jeśli miga w czasie jazdy to wtedy rzeczywiście coś jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta tylko jak się załączało immobilizer przez pilota to właśnie tak mrógał

 

[ Dodano: Pon 01 Paź, 2007 21:50 ]

Chyba wiem jak na stałe wyłączyć immobilizer albo mi się tak wydaje :D czy u Was jak się otworzy drzwi to dioda świeci cały czas? Więc tak u mnie jak otworzy się drzwi t dioda się świeci jednostajnie. Przekręcam kluczyk na ACC i na pilocie naciskam przycisk wyłączający immobilizer. W ten sposób wyłączyłem immo. A żeby go włączyć z powrotem przy otwartych drzwiach i przy kluczyku ustawionym na ACC naciskam przycisk na pilocie włączający immobilizer. Czy u Was też tak to działa? Prośba do pwd albo do moderatorów o zmianę nazwy tematu bo na temat alarmu jest tylko pierwszy post

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...