Gość cerber Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Witajcie Mam takie problem z zgazowanym GA14DE teściowej. Co jakiś czas samochód potrafi sobie zgasnąc i po takiej akcji nie można go uruchomić a co gorsza przy przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycji ON miga check engine i po kilku mignięciach gaśnie. Autodiagnostyka w tym momencie przeprowadzona wyrzuca kod 143 !! Jakaś paranoja !! Żeby go poponownie uruchomić trzeba poczekać przez jakiś dłuższy czas. Wczoraj postanowiłem się rozprawić z problemem ale jedynie co ustaliłem to to że po takiej tym jak zgaśnie silnik w momencie ponownego włączenia w pozycje ON pompa paliwa nie wyłącza się tylko sobie pracuje. Mogło by się wydawać że jest jakaś nieszczelność na układzie paliwowym ale wtedy to byłoby chyba zjawisko ciągłe a nie występujące po samoczynnym zgaśnięciu Proszę o jakieś podpowiedzi co powinienem sprawdzić i na czym się skupić Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gry76 Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 to że pompa chodzi to normalna rzecz,gorzej gdyby nie chodziła.Przyczyn tej niesprawności szukaj gdzieś indziej.jedz do gazownika zeby wyregulował instalacje(żeby nie gasła) i pokasował błedy(które oczywiscie sa z winy gazu)a twoje problemy znikną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Tak, tylko normalnie w pozycji ON kluczyka pompę słychać przez parę sekund i się wyłącza. Po tym jak zgaśnie słychać jak pracuje cały czas jakby niemogła uzyskać właściwego ciśnienia paliwa w układzie. Dodam że dzieje się tak na benzynie i gazie. Tak się zastanawiam co powoduje że pompa po uzyskaniu właściwego ciśnienia wyłącza się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Tak się zastanawiam co powoduje że pompa po uzyskaniu właściwego ciśnienia wyłącza się. Witam. Pompka paliwa nie wyłącza się po uzyskaniu ciśnienia tylko po czasie ok.5s.ECU daje impuls na przekaźnik,który ma czas zwłoki 5s. Co do sytuacji/problemu proponuje najpierw zrobić reset kompa(odłączyć aku. na 24h)może coś da. POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Proszę o jakieś podpowiedzi co powinienem sprawdzić i na czym się skupić Pozdrawiam Proponuję zmienić teściową napewno N15 wtedy przejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.