Gość albercik Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Witam. Posiadam 100NX 1.6 gażnik 1991. Cieknie mi uszczelniacz na drążku wybieraka skrzyni przekładniowej. Czy zna ktoś wymiary tego uszczelniacza (podobno ma on 32x18x7 32x18x8 32x18x9 - tylko który dokładnie). ----------------------------------- Teraz tak dla informacji. Odpalam zimny silnik, naciskam pedał gazu i puszczam go. Przekręcam kluczyk, silnik odpala, obroty są na ok. 2100, natychmiast lekko naciskam pedał gazu i obroty spadają na ok. 1500. Po rozgrzaniu obroty mam już katalogowo 750-800. Zastanawiają mnie tylko te 2100 obr. na początku, czy nie są one za wysokie. Latem ssanie mi nie działało, ale teraz gdy jest zimno musiałem przytrzymywać gaz na ok 1200, bo w przeciwnym razie gasł. Wziąłem się za sprawdzenie gaźnika i wszystko było ok oprócz szybkiego biegu jałowego na drugim stopniu ramienia krzywki, który powinien wynosić ok. 2100 obr.(przedtem było niewiele ponad 1000 obr). Więc wyregulowałem je do 2100, lecz bez rozbierania układu ssania.(Podobno trzeba ten układ rozebrać, aby ustawić to ramię na drugim stopniu krzywki). Ustawiłem je i teraz ssanie mi działa. Czy wy też tak macie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jara Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 u mnie jest podobnie. po odpaleniu mam ok 2000 obr. ale po chwili jak wcisne gaz to obroty spadaja do ok 1200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sebek_WWL Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 a ja zrobiłem dolot w silniku da16ds i mi teraz falują ale wczesniej tez troche falowały teraz mi falują od 800 do 1200 czym to moze byc spowodowane a i zamknełem egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 jak faluja oborty to albo rorzad, albo silnik krokowy, ale chyba w naszych gaznikowcach silnika krokowego nie ma, albo te nie szczesne podcisnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 No właśnie japońce tak wymyśliły,że pomimo gaźnika jest silniczek krokowy. Dlatego jest też sonda Lambda. Podobny system jest w civicach kańciakach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas3035 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Hmm a niby gdzie ten silnik krokowy w silniku GA16DE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Hmm a niby gdzie ten silnik krokowy w silniku GA16DE Chyba jest przy gaźniku, bo do niczego innego by Ci nie była potrzebna sonda lambda, bo nic innego nie jest w stanie zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas3035 Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Panowie polecam lekture "Sam naprawiam NISSAN SUNNY" silniki te same co w NX-ah ewentualnie "user manual" Tam nie ma poprostu żadnego silnika krokowego a to z boku po lewej stronie to "automatyczne urządzenie rozruchowe". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.