Gość majo5 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Mam almerę N16 1,5i 2000 r. Zauważyłem, że podczas przyśpieszania np po zmianie biegów silnik przeryw. Nie jest to duszenie się silnika ale jest odczuwalne. Przy mniejszych prędkościach to nie występuje. Co to może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario_k3 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Czasami może to być np. zapchany filtr paliwa, który wymienisz przy okazji wymiany oleju. Wtedy się okarze czy to była przyczyna. Może być taż wina przybrudzonych lub np. zużytych świec lub przewodów wysokiego napięcia. Może też być przepustnica zabrudzona ale najpierw bym sprawdził te pierwsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sprezyn Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 raczej przeplywomierz. N16 1.5 nie ma raczej filtra paliwa - cos mi tak po glowie chodzi ze tam jest jakis myk przy pompie. Na filtrze chyba przyoszczedzili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ajac Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 W N16 jest zastosowany podobno tzw. filtr samoczyszczący, więc jest niewymienialny. Czort wie, o co biega, ale tak jest. Spróbuj najpierw przeczyścić przepustnicę, a przepływomierz zostaw sobie na deser. Jest szansa, że po czyszczeniu przepustnicy miną wszystkie bóle . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Addagio Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 A od czego badanie silnika na kompie? Przecież to grosze dzisiaj kosztuje, a będziesz wiedział jakie parametry od normy odbiegają i dobry mechanik (a do innego nie jedź) powie Ci dlaczego. Przepływomierz na razie zostaw w spokoju, bo wbrew pozorom i mimo twierdzeń właścicieli nie jest konieczna jego tak częsta wymiana jak się słyszy. Chyba że masz za dużo kasy i poprosisz o jego wymianę - wtedy dlaczego nie - wymieniony będziesz miał przepływomierz, przy okazji panowie naprawią (lub po prostu przeczyszczą) właściwą usterkę i wyjedziesz zadowolony że wreszcie masz wymieniony przepływomierz i autko chodzi jak powinno... Tylko w kieszeni jakby luźniej... A to że filtr paliwa jest bezobsługowy, to nie znaczy, że nigdy go nie będziesz wymieniał - jak dobrze go zanieczyścisz (kiepskie paliwo, śmieci wdmuchiwane do wlewu paliwa), to na 100% okaże się ze jest do wymiany. Tylko że jest znacznie droższy od tych tzw. "wymienialnych". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 odłącz akumulator na pare godzin i zresetuj kompa. Wykluczysz przynajmniej błąd komputera. W drugiej kolejnośći filtry a potem przpystnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nice Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Nie wiem o jakie przerwy Ci chodzi,ale to moze być równiez coś ze sprzęgłem. Przy zmianie biegów przy szybszej jeździe . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.