Gość ridrick Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Witam Jak w temacie. Moja primerka nie jezdzi na bezynie. Powyzej 2500 obrotow silnik odpuszcza. Tak moge jechac pod warunkiem ze nie przekrocze tych obrotow. Poprzedni wlasciciel ponoc wymienial pompe paliwowa ale nie wiem ile w tym prawdy. Macie jakies pomysly co to moze byc ?? Wymieniony zostal juz filtr paliwa ale nic sie nie poprawilo, w poniedzialek pomiar cisnienia paliwa (moze jednak pompa nie chodzi). Jest jeszcze koncepcja ze zostala usunieta sonda lambda (sondy brak, przewodow brak, ale miejsce na nia jest, nie wiem czy byla w tym modelu). PS Mam jeszcze gaz wiec jezdzic mozna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Na gazie normalnie wkręca sie na obroty? Ja bym stawiał na pompę paliwa ale..... wątpliwości powinienes rozwiać w poniedziałek jak zrobisz pomiar ciśnienia paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ridrick Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Na gazie normalnie wkręca sie na obroty? tak Tak sobie czytam ksiazke i moze plecial przekaznik pompy ?? Jakie byly by obiawy jakby padl przekaznik ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomyddc Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Ja tak miałem jak sie bawiłe z dolotem i zapoomniałem podpiąć kabla do przepływomierza. Na benzynce kręcił się do 2500 i dalej odcinka, więcej nie kręcił, a na gazie chodził jako tako. Tylko na wolnych obrotach miał problemy. U mnie sonda lambda jest (SR20DE). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Miałem tak jak padła mi przepływka powyzej 2500 tys obrotów było ociecie i dalej nie poszło,a na LPG chodził w miare tylko obroty miał troche niższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ridrick Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Hmmm czyli przeplywomierz. Da sie to sprawdzic innaczej niz przez wymiane ?? Ja w nocy poszperalem i wiem ze raczej sondy nie mam (SR20Di) tu jest ECCS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Dowiedz się jakie napięcie powinien dawać przepływomierz, na wolnych obrotach i jak powinno ono rosnąć wraz z obrotami. Potem podpinasz wtyczkę przepływomierza na dłuższych kabelkach ( taki mały drut-tech ) a do tych kabelków podpinasz miernik napięcia. Et'voila. Jak napięcie będzie prawidłowe to szukaj gdzieś indziej przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whispers Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Nie wydaje mi sie zeby w P10 2.0Di nie bylo sondy. Ja mam pierwszy model z 90 roku i sonda jest. Od kiedy tak masz? Od zawsze po zakupie czy wczesniej bylo OK. Wydaje mi sie ze to poprzedni wlasciciel sie nastawil na jazde tylko na gazie i cos pokombinowal z autkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Niestety nic z tym nie zrobisz. W silnikach na jednopunkcie jest do du.. mikser od gazu. Za bardzo zwęża dolot powietrza i do benzyny tego powietrza jest po prostu za mało. Ja roztaczałem mikser i jest trochę lepiej , kręci do 3500 obr. Na benzynie da się jeździć ale przy lekkim naciskaniu pedału gazu. Musisz się z tym pogodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Hmmm czyli przeplywomierz. Da sie to sprawdzic innaczej niz przez wymiane ?? Ja w nocy poszperalem i wiem ze raczej sondy nie mam (SR20Di) tu jest ECCS. SR20Di były dwie wersje, z sondą i katem miały 116KM, i były bez sondy i kata, 121KM. Co do przepływomierza to wydaję mi się, że po odpięciu wtyczki normalnie wkręca się na obroty ale na 100% pewności nie mam, później sprawdzę to napiszę jak z nią jest. Co do przekaźnika pompy, jakby padł to wogóle by nie chodził na benzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Hmmm czyli przeplywomierz. Da sie to sprawdzic innaczej niz przez wymiane ?? Ja w nocy poszperalem i wiem ze raczej sondy nie mam (SR20Di) tu jest ECCS. SR20Di były dwie wersje, z sondą i katem miały 116KM, i były bez sondy i kata, 121KM. Co do przepływomierza to wydaję mi się, że po odpięciu wtyczki normalnie wkręca się na obroty ale na 100% pewności nie mam, później sprawdzę to napiszę jak z nią jest. Co do przekaźnika pompy, jakby padł to wogóle by nie chodził na benzynie. Pierwszy raz słyszę o dwóch wersjach silników Di :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Co do przepływomierza to wydaję mi się, że po odpięciu wtyczki normalnie wkręca się na obroty ale na 100% pewności nie mam Nie wiem jak u Ciebie alej ajak u Kmink'a odpięliśmy wtyczkę od przepływki to w ogóle silnik nie chciał chodzić ( ledwo odpalał i od razu gasł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Sprawdziłem przepływkę, jak kostka jest odpięta to jest tak jak u ciebie, kręci się do 2000-2500obr i dławi się. Niestety nic z tym nie zrobisz. W silnikach na jednopunkcie jest do du.. mikser od gazu. Za bardzo zwęża dolot powietrza i do benzyny tego powietrza jest po prostu za mało. Ja roztaczałem mikser i jest trochę lepiej , kręci do 3500 obr. Na benzynie da się jeździć ale przy lekkim naciskaniu pedału gazu. Musisz się z tym pogodzić. Też mam ten nieszczęsny mikser i silnik kręci się normalnie do odcinki, coś masz nie tak. Co do dwóch wersji SR20Di: Primera 2.0i -16V Hatchback, Sedan 06/90-04/93 1998 cc, 116 HP, 85 KW M° SR20DI T° P10E i druga: Primera 2.0i Hatchback, Sedan 06/90-04/93 1998 cc, 121 HP, 89 KW M° SR20DI T° P10E Dane z katalogu Bosala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ridrick Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Od kiedy tak masz? Od zawsze. To autko mam od 20 pazdziernika. Trzeba je ogarnac i wlasnie staram sie to zrobic. Dowiedz się jakie napięcie powinien dawać przepływomierz, Hmm to moze byc dobre rozwiazanie. Dzis w okolicy gdzie powinien sie znajdowac przeplywomierz usuwalismy wyciek plynu chlodniczego wiec moze zapier.. na kostke i bylo jakies zwarcie. W sumie to nie pierwsze ktore w tym aucie bylo . jak u Kmink'a odpięliśmy wtyczkę od przepływki to w ogóle silnik nie chciał chodzić ( ledwo odpalał i od razu gasł). Jak jest zimny dokladnie tak to wyglada. Jak troche po chodzi na gazie to pozniej jest dobrze do 2500 obrotow. Jesli chodzi o sonde to wyglada tak jakby byla wkrecona ale do niczego nie podlaczona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Z tą sondą może być podobnie, znaczy się może być powodem. ECU silnika na bieżąco koryguje mieszankę na podstawie danych z sondy i przepływki. Jak któreś nawala to silnik wariuje. nie ma tego na gazie bo na nim sonda jest emulowana, a z przepływki (chyba) też nie kożysta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 A mnie coś się widzi, że kolo co Ci gazik zakładał to skopał robotę i tyle. Nieprawidłowo dobrał mikser i żeby zaoszczędzić nie dał elektroniki i wywalił sondę.Jak dla mnie skandal! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ridrick Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Problem w tym ze mi nikt niczego nie zakladal. To mam po poprzednim wlascicielu. "Gazownik" spier... sprawe to napewno. Mam taki fajny owalny filtr powietrze a rurki od gazu tak zamontowal ze filt nie przylega do obudowy. Ogolne to teraz w najblizszych dniach bedzie poprawiana nstalacja gazu. PS Aktualnie szukam przeplywomierza Jakos nie moge go znalezc. [ Dodano: Nie 12 Lis, 2006 17:38 ] Raf4rb, A tak przy okazji czy check engine zaswiecilo sie po odlaczeniu przeplywomierza ??? Bo teoretycznie powinien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 ridrick widze ze jestes z lodzi:) podjedz z instalacja do firmy "NAGAZ" na ul . 1 -go maja tam napewno zrobia Ci porzadek z instalacja LPG i znaja sie na nissanach . sam u nich zakladlaem LPG i nie mam zadnych problemow z gazem i benzyna.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ridrick Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 sashxxx, Tak wiem ale maja jedna wade duzo biora a poza tym samochod musi chodzic na benzynie bo to podstawa by zabrali sie za robote. Rozmawialem z nimi pare dni temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Witan serdecznie U mnie też były problemy z jazdą na Pb ale po wizycie u Coobcia wszystko powróciło do normy a nawet jest lepiej. Załączam wyrazy podziękowania dla naszego kolegi że zajął się moją primcią która się odwdzięczyła normalną pracą. Jeszcze raz dzięki Cobcio. Pozdrawiam : Yogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ridrick Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 yogi, a wiesz co Coobcio zrobil z twoja maszna ?? Ja mam troche daleko poza tym lubie sie bawic autkiem . Ogolnie ostatnio doszukalem sie cze gaziarze czesto podlaczaja przewod sondy labda to stalego napiecia by nie bylo problemow z jazda na gazie. Mam instalacje II generacji ale taka bez elektroniki i pewnie sonda stanowila problem. Poszukam przewodu sondy i pewnie sprawa sie wyjasni. Trzeba bedzie sie dokopac do przeplywomierza i tak musze rozebrac filtr bo nadal jest jakis wyciek. PS jak ksiazka mowi ze przeplywomierz jest za zespolem wtryskiwacza to patrza od strony kierowcy czy tak jak ja stoje przed autem ??? (blizej przegrody czy chlodnicy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 bliżej przegrody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MiMio Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Czy samo czyszczenie przepływomierza pomoże? Bo zauważylem że od początku zimy mam problemy z jazdą na PB. Na gazie nie odczuwam tego. Problemy zaczynają sie przed 3000 obr/min i ogólnie tragedia jeżeli chodzi o przyśpieszenie. Podejrzewam, że to przepływomierz. I jeszcze jedno, czym można (jakim specyfikiem) czyścić druciki wewnątrz przepływki?? [ Dodano: Nie 04 Lut, 2007 18:26 ] Wczoraj jeszcze palił za pierwszym razem, no i .. dochodzil do tych 2500 obr/min. A dziś.... nie mogłem go odpalić na benzynie. Krztusił się, dusił, silnik dochodził do 1000 obrotów i gasł. Dobrze, że mogę chociaż na gazie zapalić i jechać :] . Wymiana przeplywki - nieunikniona :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gorczycman Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 no i co ? rozwiązał ktoś zagadkę? mikser czy przepływomierz. Czekam niecierpliwie na odpowiedź. pozdr gorczycman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 A dziś.... nie mogłem go odpalić na benzynie. Krztusił się, dusił, silnik dochodził do 1000 obrotów i gasł. Wskazuje na zapieczone wtryski lub niedomagającą pompę paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.