Gość czarek532 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 witam szukam porady objawy /pali na pb normalnie ale zaczyna szarpac wyglada to tak jakby w pewnym momencie malo paliwa dostawal pompka paliwowa wymieniona co jeszcze moze byc przyczyna wtryski?,tyle ze jak nie gazuje ostro to idzie jechac jest moment szarpania ,na gazie chodzi elegancko moze ktos cos podpowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 filtr paliwa może być zatkany jakimś syfkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość caMaro Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Wymontuj dla próby mikser od gazu i się przejedź. Jeśli nadal problem będzie występował, to odłącz przepływomierz. Jeśli do ok 2500 obrotów silnik będzie się równo kręcić, oznaczać to będzie, że masz walnięty przepływomierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fago Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 a smierdzi Ci gazemw samochodzie po zgaszeniu silnika? a może byc tez tak , ze zawór na parowniku dal cialka ,i jest caly czas otwarty, i jak przelaczasz na benzyne zawor na butli pod wplywem zaplonu sie otwierai puszcza gaz , ktory normalnie powinien byc zamkniety na parowniku a nie jest , i samochod dostaje i gaz i benzyne, nie jest w stanie tego przepalić i szarpie, a spróbuj go , po przelaczeniu na benzyne przytrzymywac tak do minuty na tycgh falujacych obrotach , po tym czasie powinien na benzynie takajby przepalic, i pracowac normalnie, u mnie mechanik sie nie poznal juz mialem wtrysk wymieniac, a to zaworek na parowniku dal cialka, a zwroc uwage czy nie smierdzi gazem i czy nie masz przepalow na gazie?Jk tak to masz odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarek532 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 fago, gaz nie smierdzi jezdze teraz na benzynie caly czas moze sie cos poprawi najwiekszy problem na 1 i 2 jak ruszam lagodnie musze mu cisnac wtedy pojdzie,nie moge sie toczyc tak lagodnie na 2 i trojce bo szarpie ciagle obroty musza byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fago Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 a przewody wysokiego napiecia masz dobre?moze tez za uboga mieszanke dostaje albo za bogatai nie radzi, a jak ze spalaniem benzyny ?Duzo Ci palic zaczął? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarek532 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 fago, przewody chyba ok na gazie nic sie nie dzieje ,pali tez w normie ,wczoraj 160km/h obroty 4000tys i nic sie nie dzialo normalna jazda, najbardziej szarpie przy ruszaniu i jak sie toczy na malym gazie musze cisnac pedal bo inaczej szarpie i przy redukcji biegow tez gaz musze przycisnactak ze ciagle na obrotachmusi byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szopen1 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Ja mam troche podobny problem tak wiec od dłuższego czasu Primera p10 2.0 slx benzyna + gaz wersja wtrysk wielopunktowy, duzo pali tzn jakieś 20 l/100km zarówno na gazie jak i na benzynie wymieniałem wszystkie filtry (benzyny gazu powietrza) byłem u gaziarza po regulacji spalanie gazu spadło do jakiś 17/l/100 km ale na benzynie nadal nic się nie zmieniło generalnie samochód na benzynie strasznie się muli dosłownie nie ma w ogóle przyśpieszenia od 2000 do 3000 obrotów potrafi szarpać powyżej już nie przy 4000 obr. jest szarpnięcie tak jak by samochód załączył jakąś turbine ale może to wynikać z charakterystyki silnika na gazie problemów z jazdą nie ma jedynie więcej pali nie ma szarpnięcia przy 4000 tak jak na benzynie ale za to jest przy 5000 tylko że samochód traci moc - (instalacja gazowa przepływowowa generacja 2,5 tak wiec to może być przyczyną parownik do 125 KM) oczyściłem przepustnice i cały kolektor dolotowy wtryskiwacze były również czyszczone świece i przewody wymienione 500 km temu przy autodiagnostyce wyrzuca błąd 34 czyli czujnik spalania stukowego obwód sprawdziłem jest ok z tego co wyczytałem na forum to w tym silniku nie ma on az tak dużego znaczenia i poza tym żadnych innych błędów nie ma. zaczynam sie tylko zastanawiać do czego są te ucięte przewody http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f1ced6ceaf01e3ae.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d424f31ef9b63bae.html ten wchodzi w dolot silnika i jest zaślepiony na drugim zdjęciu widać gdzie dokładnie się znajduje http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2d2b3022440c78d3.html ten natomiast (mówie o tym górnym bo ten "ucięty" wychodz z parownika) wchodzi w mikser i wychodzi również z dolotu a właściwie to chyba z jakiegoś czujnika. na drugim zdjęciu, po prawej stronie zaznaczyłem gdzie mniej więcej się znajduje. czy to może mieć wpływ na spalanie? bo już na prawde nie wiem gdzie szukać auto było u mechanika i nic nie znalazł (byłem u dwóch) w ASO powiedzieli że nie dotykają się do samochodów z gazem gaziarz stwierdził że mam uszkodzony tłumik bo za dużo tlenu dostaje tłumik cały środkowy końcowy kat na strumienice bo kata nie było wymieniany rok temu bodajże w marcu i raz jeszcze sprawdzany nie dawno jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Czarek. Sprawdź wtryski. Przy dłuższym uzytkowaniu LPG potrafią się zasyfić i nie przepuszczają odpowiedniej ilości paliwa. Na LPG będzie wtedy chodził normalnie ponieważ gaz nie jest podawany przez wtryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarek532 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 żyzny, jakie sa mozliwosci przeczyszczenia wtryskow ,czy tylko wymiana ,sprawdzenie wtryskow to chyba tylko gdzies w warsztacie ?chyba ze sa jakies sposoby w garazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szopen1 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Generalnie wtryski najlepiej czyścić ultradźwiękami bo niczym innym ich nie wyczyścisz tak dokładnie. Na początek może spróbuj zalać jakiegoś specyfika do benzyny jeśli będzie choć trochę lepiej to pojedź do porządnego warsztatu gdzie ci to zrobią właśnie w wannie ultradźwiękowej ja je tak włąśnie czyściłem i mimo że były ładne bo sam je czyściłem to po ultradźwiękach wyleciało sporo syfu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Szopen. Powiedz Czarkowi jaki był koszt tego, bo może się okazać, że taniej wtryski kupić. Ja jak wymontowałem w moim poprzdnim aucie to jak zajrzałem od tej strony, która siedzi w gnieździe to widać było, że pozapychany był. AHA Czarku, sprawdź filtr paliwa zanim coś zaczniesz dłubać i drożność przewodów paliwowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szopen1 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 tak więc koszt czyszczenia wtryskiwaczy to 100 zł przynajmniej ja tyle zapłaciłęm ale moja wersja silnika to wtrysk wielopunktowy tak więc 4 wtryskiwacze do czyszczenia generalnie jeśli posiadasz silnik o jednopunktowym wtrysku to czyszczenie wtryskiwaczy odpada i raczej stawiał bym na przepustnice jeśli chodzi o wtryskiwacze do wersji wielopunktowej to koszt jednego ok 1300 zł (nowy) pomnóż to razy 4 i wyjdzie ci że taniej kupić drugi silnik tak wiec na pewno nie taniej niż czyszczenie. używane za 200 zł wyrwiesz ale pytanie czy też nie za bardzo zanieczyszczone. Specyfik do czyszczenia wtryskiwaczy to od 10 do max 20 zł polecam takie co sie leje na prawie pusty bak benzyny. Dodatkowo sprawdź filtr paliwa jeśli auto wkręca się do samej odcinki to ciśnienie paliwa raczej jest ok a co za tym idzie i pompa paliwa filtr powietrza przewody i świece raczej ok bo gaz na to bardziej czuły jest jeśli masz silnik krokowy gazu sprawdź czy dziala (zamyka się) jeśli nie to samochód na benzynie może łapać lewego powietrza i mieszanka jest nie prawidłowa w związku z czym szarpie/nie jeździ prawidłowo sprawdź na autodiagnostyce czy nie wyrzuca jakiegoś błędu. teraz troche o moim problemie tak więc na forach zagranicznych znalazłem info że "jakiś czujnik" to nie czujnik tylko regulator powietrza wepne jutro ten przewód z powrotem do tego regulatora a ten w mikserze zaślepie bo z miksera samochód nie pobierze powietrza a jak go odłączyłem od miksera i zostawiłem luzem to było dużó lepiej zobacze może to to dam znać jak zmienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Szopen. Sprawa gumowego węza na zdj. nr 1 i 2. U mnie jest wcpięty do króćca w pokrywie zaworów. kruciec jest od strony przepustnicy na wysokości mocowania linki gazu (przynajmniej u mnie). Z parownikiem jest tak: Wchodzi do niego przewód miedziany w gumowej osłonce - dostarcza gaz z butli, wchodzi jeden gumowy i wychodzi jeden gumowy z płynem z chłodnicy, natomiast z parownika do miksera idzie jeden który dostarcza gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szopen1 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 tak wiec po zmianach czyli podłączeniu tego zaślepionego wężyka z powrotem do regulatora powietrza auto na benzynie w końcu jeździ nie wiem jeszcze jak spalanie i co z gazem bo podczas przeróbki ułamałem kolanko no i musze skleić/kupić nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Jakie kolanko ułamałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szopen1 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 to co wychodzi z parownika i idzie do miksera przewód zdjęcie numer 3 tyle tylko ze jego początek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 aha, proponuje rozejrzeć się za nowym. Źle sie sklei i będz capiło gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szopen1 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 no bede musiał byłem juz u gaziarza ale nie miał niestety na allegro drugi to 5 zł zobacze moze w leroy merlin albo castoramie coś podobnego na hydraulicznym dostane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Obawiam się że w na stoiskach hydraulicznych możesz nic takiego nie znaleźć. Ja bym szukał pod konkretny reduktor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarek532 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 szopen1, dzieki za informacje, powiedz mi jeszcze gdzie mam szukac tego silnika krokowego gazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szopen1 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 http://www.drypa.pl/cache/files/products/f...bad10cab3705c2b wygląda on tak i jest montowany pomiędzy parownikiem a mikserem nie wiem jaką instalacje posiadasz ale jeśli jest to wtrysk gazu czyli 3 generacja to nie będzie go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarek532 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 szopen1, dzieki za pomoc to jest rozbieralne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szopen1 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 tak są 2 śruby po bokach w środku taki tłoczek który powinien regulować dopływ gazu oraz zamykać jeśli przełącza sie na benzyne sprawdź to ale jeśli nie wzrosło spalanie na gazie to to może nie koniecznie być przyczyną tu masz zdjęcie jak to wygląda http://www.pasieka.superhost.pl/images/skrok4.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 szopen1, Za zamknięcie dopływu gazu gdy przałączasz na benzynę to odpowiadają elektrozawory, z których jeden jest przy butli a drugi jest na parowniku. Ale mozliwe iż krokowiec wtedy też sie zamyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.