Gość p34 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Witam serdecznie Mam problem, który polega na tym, że mam "uszkodzony" nastawnik dawki paliwa i od czasu do czasu potrafi zapalić się lampka CHECK szczególnie przy hamowaniu silnikiem. Dowiedziałem się sie na forum i nie tylko, że nie jest to typowe uszkodzenie mechaniczne czy inne. Problem polega na zakłóceniach pracy nastawnika (cewki i wirnika) spowodowanych opiłkami powstałymi pod wpływem tarcia. Regeneracja polega na wyczyszczeniu nastawnika z opiłków. Nawet wiem jak to zrobić (mogę wysłać, jeżeli jest ktoś zainteresowany pełny opis ze zdjęciami). Cały problem polega na prawidłowym ustawieniu wartości dawki nastawnika i położeniu sterownika względem pompy. Można to wykonać przy użyciu łącza diagnostycznego, do którego można podłączyć interfejs i komputer (np. laptop). Trzeba też dysponować odpowiednim programem mierzącym parametry pompy. Dlatego jeżeli ktoś dysponuje informacjami: -gdzie zdobyć interfejs (14pin)? -jaki program wykorzystać do diagnozowania? -jak posługiwać się oprogramowaniem? - i jak krok po kroku wygląda regulacja? Będę wdzięczny :-))) Z góry dziękuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyklop81 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 podobno w moim aucie jest ta sama przyczyna i "check " zapala się po hamowaniu silnikiem a komputer pokazał mi błąd nastawnika dawki paliwa. Przyłączam się do prośby lub wskazanie namiarów na dobrego fachowca na lubelszczyźnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Korzystałem z usług gości co grzebią trochę w sztelwerkach ale to w Szamotułach (Wlkp) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baca Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 pod Warszawą jest gość który zajmuje się pompami do primery i nietylko ja miałem podobny problem i naprawił mi. Tel. 022 7298950 p. Bogdan Podkowiński, Nadarzyn/k .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr00 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Witam, poprosze jesli mozna pelny opis ze zdjeciami tej regeneracji na maila piotr-matczak@o2.pl Z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DjQwasek Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Witam, Czy ma ktoś może namiary na dobrego fachowca od nastawników w woj. podkarpackim (okolice Sanoka i Krosna). O ile taki jest w tej okolicy. Z góry dzięki za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ewasz Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Witam, poprosze jesli mozna pelny opis ze zdjeciami tej regeneracji na maila piotr-matczak@o2.pl Z gory dziekuje Byłabym również zainteresowana. Mam podobne problemy z Nissanem P11 kombi z 2002 r. Mój mail: e.szolucha@gazeta.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krasnal Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Witam Jak można to też piszę się na ten opis na krasnal@system-it.pl . Ja od pół roku borykam się z tym problemem (nawet go kiedyś opisywałem na forum). Co do mechaników to w zachodniopomorskim szczerze odradzam Bojarskiego z Gryfina - niedość że ostro skasował, problemu nie naprawił i jeszcze mi głowice w silniku rozwalił. A gość podobno najdroższy bo najlepszy.... pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SkiRen Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Nawet wiem jak to zrobić (mogę wysłać, jeżeli jest ktoś zainteresowany pełny opis ze zdjęciami). Może by wrzucić do działu zrób to sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niezawodnyjapon Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Chiałbym dołożyć do objawów uszkodzonego nastawnika dawki paliwa następujące: - wariujący obrotomierz, przy przyspieszaniu i w czasie jazdy, - szarpanie w czasie jazdy, - gaśnięcie nawet na wduszonym gazie, i nawet przy 50, 60 km/h - wchodzenie na obroty i powrót do normalnych przy dopalaniu. Właśnie takie objawy miałem po wymianie na, jak się okazało, już strzelony !!!! Początkowo bez świecącej kontrolki check . Dopiero jeden bosch w Poznaniu to stwierdził. Co prawda nie dają głowy ale nic innego nie wynika. No i teraz w najbardziej "gorącym" czasie auto unieruchomione do 28.12. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leon130tc Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Poproszę jesli to mozliwe opis czyszczenia tego nastawnika na maila leszek130tc&interia.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 a moge poprosić zdjecia jak masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek.21 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Witam Ja też bym prosił o zdjęcia na xysiek@budinet.info i pytanko czy nie znacie chociażby nazwy programu do diagnozowania/regulacji do komputera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł28 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Witam Mam chyba to samo więc i ja poprosze o opis ze zdjęciami, w zamian postaram się sprawdzić co dalej po oczyszczeniu, mam dostep do komputera (kts boscha) ewentualnie konsulta nissana. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek.21 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 WitamMam chyba to samo więc i ja poprosze o opis ze zdjęciami, w zamian postaram się sprawdzić co dalej po oczyszczeniu, mam dostep do komputera (kts boscha) ewentualnie konsulta nissana. Pozdro Mam pytanki Paweł28, gdzie zdobyles programy czy to są twoje czy masz kogoś znajomego kto je ma? Ten drugi to jest ConZult Nissan? ja szperam i nie moge nic znalźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł28 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Witam. Paracuję w warsztacie więc mam dostęp do kts boscha, konsult orginał - jak potrzebuję to porzyczam od kumpla z serwisu aso nissana. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek.21 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 to zapewne wiesz czy owym konsultem mozna regulować pompą wtryskową obrotami silnika i innymi parametrami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł28 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 czyściłem owy czujnik dawki i nic nie regulowałem, auto lepiej chodzi, check na razie się nie świeci(bez kasowanie pamięci), opiłki były, na małym filterku który tam jest, ostrożnie z oringami, za tydzień powtórka z rozrywki i się zobaczy co dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek.21 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 czyściłem owy czujnik dawki i nic nie regulowałem, auto lepiej chodzi, check na razie się nie świeci(bez kasowanie pamięci), opiłki były, na małym filterku który tam jest, ostrożnie z oringami, za tydzień powtórka z rozrywki i się zobaczy co dalej Prześlij mi na xysiek@budinet.info zdjecia jak to czyscicie.dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł28 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Witam Sorki ale będziecie musieli poczekać, jak zabiorę się do tego pod koniec tego tygodnia to postaram sie zrobić fotki. Pozdrowionka PS jak narazie jest o wielle lepiej, hamowanie silnikiem nie powoduje zapalenia lampki check no i kopa ma lepszego [ Dodano: Pią 11 Sty, 2008 08:38 ] Ok zdjęcia są , trochę kiepskie ale zawsze to coś (mało miejsca więc foty robione fonem) opis też jakis skręcę ale proszę o meil chętnego co to poskłada i wystawi gdzieś na forum w jakimś sensownym miejscu. Pozdro. [ Dodano: Sob 12 Sty, 2008 19:24 ] a teraz pytanie jak to dodać bo mi mówi że rozszeżenie doc jest niewłaściwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Romaldo Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Witam Ja już w swojej Primerze wymieniłem Filtry, Przepływomierz i było warto. Wszystko teraz podczas odpalonego silnika jest ok ale dalej swieci sie Check wiec myśle o czyszczeniu tego nastawnika. Daje wiec link jaki znalazlem o tym. http://www.skierniewice.info/golf/instrukc..._nastawnika.pdf Czekam na wasze opinie o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł28 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Mam coś do załączenia ale nie wiem jak to zrobić , pomocy [ Dodano: Pią 18 Sty, 2008 17:54 ] Może najpierw spróbować warto z czymś prostszym - czujnik początku tłoczenia (który ja miałem na myśli). Poczyściłem i latam. Syfu było pełno, po drugim razie już tylko parę opiłków i ziarek piasku. chek zapala się sporadycznie (zdecydowanie rzadziej niż przedtem) a robota prostsza, nie wymagająca zbyt wiele i raczej nie ba się jej sp... Ale jeżeli ktoś nie ma narzędzi i cierpliwości to lepiej sobie odpuścić. mam coś do załączenia ale nie wiem jak mam to zrobić pomóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jupiter2580 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 widzę ze sie ktoś sie postarała opisując w miarę dokładnie czyszczenie nastawnika ja bym jeszcze dodał ze bez vag-com lub kts itp. jest ciężko i lepiej zlecić to w warsztacie. I oczywiście bezpieczeństwo pierwszego odpalenia ja już widziałem jak w bmw 2.5 tds wylatuje tłok przez blok silnika ponieważ silnik dostaje maksymalnych obrotów z rzędu 10 tys i wyżej co jest już zabójstwem dla silnika i wierzcie mi nie idzie go zgasić z wysokiego biegu bo sprzęgło spala sie w sekundach dlatego od tamtego przypadku jak odpalam pierwszy raz po wyjęciu nastawnika ustawiam zawsze na najniższą dawkę i jak nie chce odpalić to stopniowo zwiększam aż odpali później kts i dokładne wyregulowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek.21 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Moze ktoś podac wartości jakie powinny być ustawione w pompie wtryskowej zeby bylo wszystko ok, wartości napięć czy cos takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariano_85 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 jaki jest kąt ustawienia pompy wtryskowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.