Gość Paweł28 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Z tego co się orientuję to wartości napięcia na nastawniku pompy maja bardzo małe odchylenia, (dlatego potrzebny jest komputer serwisowy) a nie sądzę żeby każdy cd20t miał tak samą ustawioną wartość na nastawniku a w razie komplikacji problem bedzie spory. Więc ostrożnie!!! Pozdro dla wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek.21 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Twierdzisz Paweł28 że każda pompa jest ustawiana indywidualnie w każdym samochodzie wychodzącym z fabryki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł28 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Niekoniecznie, tylko bez komputera serwisowego może być spory problem z ponownym zestrojeniem pompy "na znaki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jupiter2580 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 jeżeli ktoś tylko wyczyści nastawnik i złoży wszystko na znaki przez niego zrobione to nie powinno być problemu ale itak moim zdaniem to są raczej domowe sposoby problem pojawia się wtedy jak nastawnik nie nadaje się już do czyszczenia tylko np.do przewinięcia lub wymiany wtedy bez sprzetu jest ciężko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chmielak Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Czy mogę prosić o przesłanie mi na maila informacji dotyczących czyszczenia nastawnika??? mchmielu2@wp.pl będe wielce zobowiązany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jamar Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Bardzo bym prosił o zdjęcia i wszelkie info o czyszczeniu nastawnika. jama7x@gmail.com Z góry dzięki. Jestem właśnie świeżo po wymianie przpływki, auto lepiej się zbiera ale spalanie mi skoczyło. Może muszę kompa zresetować. Jeśli komuś pomógł reset kompa to proszę i info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariano_85 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 mam to samo mozna te zdjęcia na marp2@op.pl dziękuje z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radkiewicz Krzysztof Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Ja, również poproszę o fotki: radkii@wp.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leon130tc Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 A w którym miejscu jest w pompie ten nastawnik i jak go wyczyścic-może ktoś kto to robił opisze co i jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NoName Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Link, który podał Romaldo dotyczy nastawnika w Golfie. Pompa Nissana i VW jest pewnie inna (dziwił bym się gdyby było inaczej). Do Nissana raczej nie podłączy się VAG'a. Gdyby ktoś miał opisaną procedurę do nissanowskie turbodiesla to prawdopodobnie porwałbym się na samodzielne czyszczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.