Gość Snafu Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 tak średnio to 20 - 30 zeta no chyba że trzeba jeszcze coś więcej pogrzebać przy instalacji albo jest to sekwęcia i trzeba zrobić próby na drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość m4rin3r0 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Witam, ja chyba tez mam cos nie halo w regulacji gazu. objawy: nierówna praca na wolnych obrotach ale jak przegazuje to wraca do normy na jakiś czas - krótki czas :/ - jedna jak wejdzie ponad 2000 obrotów to dostaje skrzydeł i smiga jak "żyletka" na benzynce wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 najprawdopodobniej masz za mocno odkręcony lub przykręcony gaz na parowniku wymieniałeś może ostatnio filtr powietrza?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość m4rin3r0 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 filtr powietrza wymieniałem 10kkm temu chyba czas najwyższy wymienic na nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skuler Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 OK- Bylem na regulacji (przypomne sie: sunny 1,6 16v + pierwsza generacja lpg). Przed wjazdem do warsztatu wymienilem filtr powietrza. Auto wyregulowane na analizatorze . Potem zaczely dziac sie dziwne rzeczy. Na poczatku jezdzilo bardzo ok. dynamicznie, wchodzil ladnie na obroty. wyjezdzilem gaz do zera zatankowalem za 20zl by sprawdzic spalanie. Po jakichs 15km zaczely sie porblemy.. przy wciskaniu gazu sie czesto mulil.. obroty sie zwiekszaly ale predkosc nie. Tak jakby go cos tlumilo i dopiero przy ok 4 tys wystrzeliwal do przodu. dzialu sie tak na kazdym biegu. Jadac na 4 przy ok 2200 obr i wcisnieciu gazu nie przyspieszal, szarpal. (Zauwazylem takze,ze gdy jest zimny jezdzi super, krztusic zaczyna sie po rozgrzaniu) W efekcie okazalo sie ze spalanie wzroslo do ok 18l/100km przy czym staralem sie jezdzic spokojnie. Przed regulacja palil ok 10-12l i krztusil sie przy wchodzeniu na wyzsze obroty. Gazownik stwierdzil, ze przed regulacja silnik byl zalewany przy nizszych a mial za malo na wyzszych obrotach. Licze sie ze wzrostem spalania po regulacji ale nie az tak. przy takim spalaniu bardziej oplaca sie benzyna. Prosze o jakies rady sugestie jak zmniejszyc spalanie a jednoczesnie utrzymac plynnosc auta. Nie chodzi mi o to by byl tak mocny na gazie jak na benzynie. chodzi o to zeby jezdzil plynnie , plynnie przyspieszal, nie szarpal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 ooo to ja tez sie pochwale w sobote mialem regulacje auto miala wyrazna przewe na gazie jak sie szybko wcisnelo pedal to jakby dusilo obroty na chwil jak sie okazalo instalka podawala za duzo gazu i zalewalo silnik ;f przez co nie szlo ruszac... koles wymienil filterek gazu swiece wyregulowal [odziwo bez analizatora:D] tylko do kompa podpial i auto chodzi jak marzenie chodzi dynamiczniej, plynniej, przerwa zniknela O_x da sie normalnie ruszac!!:> i mialem ten sam obiaw co kolega wyzej... po docisnieciu gazu auto bylo mulowte jakbe je cos tlumilo powyzej ilus tam obrotow nagle dostawalo cugu teraz na gazie ciagnie jak na benzynce hyhyh regulacja rox!:> imo zoabczymy jakie spalanie bedzie jak mi zalewalo to palilo kolo 13L ostatnie czasy... powinno spasc... ale gazownik ktory mi to robil to skonczony idiota i tyle nie polecam go ;x [bytom-szombierki ul puszkina] kolesie nie znaja sie na rzeczy nadal mi aito gasnie przy 60 Km/h na luzie... a koels na to mowi ze "wg przepisow i prawa nie mozna jezdzic na luzie i bedzie mi gaslo" R O T F L nie chcialo mi sie juz na ten temat z nim gadac... bo jego warsztat lamie wszytkie mozliwe przepisy BHP jakie istnieja ale coz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 skular napisałęś "przy wciskaniu gazu sie czesto mulil.. obroty sie zwiekszaly ale predkosc nie. Tak jakby go cos tlumilo i dopiero przy ok 4 tys wystrzeliwal do przodu." mi to wygląda na spalone sprzęgło :/ i pewnie dlatego autko tyle ci pali i myśle że na benie wcale nie było by lepiej :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skuler Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Wiem ze taki jest objaw slizgajacego sprzegla.. ale na benzynie tego nie ma , poza tym sprzeglo wymienilem jakis 1kkm temu, wiec nowka prawie Jade do gazownika.. zobaczymy co powie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość m4rin3r0 Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 może ciepłota świec jest za wysoka - nie znam się na tym za bardzo ale słyszałem taka opinię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skuler Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 bylem u gazownika.. powiedzial zebym zatankowal jeszcze gaz gdzie indziej i wymienil swiece. Wymienilem swiece na NGK. Rundka po miescie na cieplym silniku .. nic nie szarpnelo :one: . Sprawdze spalanie ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 a na jakich siwecach jezdziles wczesniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skuler Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Niedawno kupilem to auto. Nie wiem kiedy poprzednie byly zakaldane wiec wymiana raczej tak czy siak wskazana. nawet nie sprawdzalem co to poprzednie bylo (mechanik wymienial). [ Dodano: Pią 23 Mar, 2007 20:23 ] Ciag dalszy mojej historii . sprawdzilem spalanie po przykreceniu sruby. wyszlo jakies 12 w miescie, i ok 9,5 na trasie. Czyli wporzadku. Jednak ciagle auto nie chce plynnie przyspieszac... co wiecej zaczalem zauwazaac podobne tendencje na benzynie czy to moga byc wezyki podcisnienia do gaznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.