Gość apocaLipsa Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Mam problem ktorego nie moge rozwiazac. Otoz niby to moje auto ma te 90 koni, a wlecze sie jak maluczek... ale do rzeczy: otoz moj samochod ma bardzo srednie przyspieszenie. Kiedys w ogole ciezko bylo mu ruszyc, jednak po zmianie sprzegla jest lepiej (na jedynce i dwojce ladnie zasuwa), ale nadal na 3 biegu cos go 'trzyma'. Mechanik powiedzial, ze moze byc to wina zapchanego ktoregos z tlumikow lub katalizatora. no i oczywiscie zaproponowal mi wymiane owych tlumikow i zamiane katalizatora na... struminice <jak dla mnie bezsens i glupota :/> Jako ze nie mam zaufania do facetow a szczegolnie mechanikow (ktorzy mi mowili, ze to wszystko moja wina, bo moglam w koncu kupic malucha i bym nie miala takich problemow :? ) no to pojechalam do jakichs gosci od 'wydechow' - ktorzy stwierdzili, ze 'spaliny leca', wiec to nie wina katalizatora/tlumikow. Im sila rzeczy jakos chetniej uwierzylam ;> Poradzili mi, zebym pojechala na regulacje gazu. Pojechalam. Wyregulowali, tralalala... nastapila mala poprawa. Ale nadal cos na tej trojce mu slabo... pozniej nie jest duzo lepiej. Gaz tankuje na shellu/bp/orlenie.. nie widze jakiejs diametralnej roznicy w mocy. Wiec mam pytanie do Was mili koledzy... jaka jeszcze moze byc przyczyna tego slabego przyspieszania? (swiece, paluchy, plyny, sialalala, nie wiem co tam jeszcze bylo wymieniane, ale nie wiem czy to moze miec jakis wplyw. czy zle dobrane swiece moga miec jakis wplyw?) Poza tym napisalam pytanie w temacie o silownikach :arrow: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ighlight=owniki <bez odzewu, temat zostal w tyle...>, bo mnie juz naprawde bardzo irytuje ta spadajaca gilotyna w postaci tylnej klapy. Moze mi ktos odpowiedziec jaka moc w newtonach czy czyms tam one powinny miec? czy takie od mazdy 323/326 sie nadaja? chce kupic jakies na allegro, bo juz naprawde nie mam na to sily :/ tak dla przypomnienia to jezdze 100nxem, 1.6, 90km, 15latek, do dzis nie wiem czy wtrysk czy gaznik :? no i byloby na tyle. pozdro wielkie Magda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 a gazownik nie wymienił filtra ?? - czy to się dzieje na gazie i benzynie :?: Kiedy były wymieniane świczki, przewody, kiedy był czyszczony aparat zapłonowy :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość apocaLipsa Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 filtr wymieniany 15tys km temu, gazownik powiedzial, ze trzeba po 30tys. swieczki wymieniane jakies 2-3 miechy temu, te bajery od zaplonu tez jakos tak, przewody niedlugo wymienie <to moze byc przyczyna?> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Jak by były słabe przewody to by wypadały mu zapłony szczegulnie na LPG, bo jest bardzo wymagający co do instalacji gazowej. Powiedz czy na benzynie też masz takie objawy :?: Proponuje Ci abyś podjechała do jakiegoś kolegi który choć troche się zna na autach i niech Ci zdejmie mikser z instalacji gazowej i wtedy przejedź się na benzynie i zobacz jaką zapewne będziesz miała różnice. Czarek ostatnio w swoim NXie robił cały wydech: kolektor z nierdzewki, rura 2" plus końcowy tłumik przelotowy i na hamowni bez instalacji gazowej moc na benzynie z fabrycznych 90 wskoczyła mu na 109 a jak podłączył gaz i sprawdził ile na nim ma koni to wyszło tylko 88. Ja bym szukał braku mocy poprostu w instalacji gazowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas3035 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 To nie trabant (dwusów) że mu się tłumik zapychał nagarem z niedopaleonego oleju w benzynie. Ja miałem podobny problem (na bęzynie) brakowało mocy tak gdzieś na 3 biegu przy 3-4 000 obr./min. Co ię okazało ? Za mało paliwa w gaźniq. Poluzowałem wlew paliwa do baku a tu pssssssssss do środka. Dziwne no nie (teraz jażdże z poluzowanym wlewie ). A jak co to sprawdzić czy się otwiera druga przepustnica (otwiera sie pod odpowiednim podciśnieniem) tak ok 3000obr. Linką jak se podygasz i popatrzysz w przepustnice to sie tylko jedna rusza(ta bliżej szyby pos przepustnic automatycznego urzadenia rozruchowego) (GA16de). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Poszukaj na forum jak wygladaja katalizatory i jak sa zapchane w autach 10- letnich Dokładnie. Katalizator ma taką strukture,że z wiekiem też się zapycha od osadzającego się nagaru. Ten sam nagar osadza się na dentu tłoka i zaworach. Z tym,że jak odkręcasz wlew paliwa i słyszysz,że zaciąga powietrze to w wielu autach jest normalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Bombel napisał/a:Poszukaj na forum jak wygladaja katalizatory i jak sa zapchane w autach 10- letnich Dokładnie. Katalizator ma taką strukture,że z wiekiem też się zapycha od osadzającego się nagaru. Ten sam nagar osadza się na dentu tłoka i zaworach. Z tym,że jak odkręcasz wlew paliwa i słyszysz,że zaciąga powietrze to w wielu autach jest normalne. Zgadzam się. Ostatnio jak rozmawiałem z moim mechanikiem to powiedział mi, że w samochodach starszych niż 5-cio letnie z przebiegiem pow.100 tys km katalizator już tylko zapycha wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaca2206 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 ja byłem na komputerze do też zrobił mi się muł ale komp nic nie wykrył a mechanik po jeżdzie próbnej powiedzial że to może być kata zapchany,więc go wywaliłem jakież było moje zdziwienie auto zrobiło się żwawsze i dostało mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas3035 Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 To ja napisze tak :Cewka zapłonowa sie kończy To będzie adekwatne do wcześniejszych wypowiedzi. [ Dodano: Sro 29 Lis, 2006 19:27 ] Proponuje sprawdzić działanie bimetalu do przegrody powietrze zimne,ciepłe (pod filtrem powietrza z lewej stronu gardzieli) Proponuje sprawdzić stan filtra paliwa(ewentualnie w oczku na gaźniq pod filtrem od strony lewej jak paliwo jest w połowie to ok ). Poponuje sprawdzić przepone od drugiej przepustnicy (w sam naprawiam widac to na rysunku), możliwe że się nie otwiera owa przepustnica. Sam jade na czyszczenie gażnika niebawem (polegające na rozebraniu u udrożnieniu całej masy kanalików wewnątrz,narazie nie psikam żadnymi wynalazkami). Napisze czy coś pomogło. [ Dodano: Sro 29 Lis, 2006 19:58 ] A co do Pssssss (ssącego w strone baq) to niby z kąd powietrze jak paliwa ubywa ?? z przelewu w gaźniq ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 A co do Pssssss (ssącego w strone baq) to niby z kąd powietrze jak paliwa ubywa ?? z przelewu w gaźniq ?. A jak nalejesz benzyne do bańki i postawisz w ciepłym miejscu i otwierasz ją po paru godzinach to nie słyszysz lekkiego sppp :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 to ''pssss'' dziala w druga strone , wg mnie do baku jest zasysane powietrze jak odkrecasz korek, ale to normalne, zreszta kolezanka ma problem na gazie a nie na benzynie, chociaz wszyscy o niej zapomnieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.