Gość erwin Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Co ile sie wymienia filtr paliwa w Almerze N16 22Di? Prosze o szybka odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Według danych producenta co 40 kkm. Jest jeszcze coś takiego jak eksploatacja w ekstremalnych warunkach - co 20 kkm. W połowie tego przebiegu należy z filtra pozbyć się ewentualnej wody, jest zaworek do tego służący. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Też się zastanawiam nad wymianą filtra paliwa na zimę. Ale jak do niego się dostać (jest taki zabudowany)? Czy ktoś już wymieniał? I żeby nie zapowietrzyć układu paliwa. Jeżeli ktoś to robił to niech napisze i oczywiście mile widzianę zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesis Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Pierwszy raz wymienił mi mechanik, ale samochód zgasł i był problem z odpaleniem (bo nie wiedział, że jest tam pompka ręczna tylko elektryczna w zbiorniku i sama dopompuje). Drugi raz wymieniałem samodzielnie i było OK. A więc po kolei : Należy odkręcić dwie śruby obudowy i ją zdjąć. Odpiąć wtyczkę do czujnika wody w filtrze (włożyć cienki śrubokręt i odgiąć zatrzask) Kluczem do odkręcania filtrów odkręcić filtr ON z filtra zlać do naczynia ( posłuży do zalania nowego filtra) Odkręcić od starego filtra czujnik wody , wyczyścić i przykręcić do nowego Wlać do nowego filtra (do części do której jest pobierany ON ze zbiornika) czysty ON (na dnie naczynia ze zlanym ON mogą być zanieczyszczenia) Posmarować uszczelkę ON i dokręcić mocno ręką Podłączyć wtyczkę i zamontować obudowę. Dopompować paliwo pompką ręczna umieszczoną na filtrze, aż będzie „twarda” Następnie, gdy jedna osoba pompuje paliwo pompką ręczna, druga odpala samochód Obroty na silniku utrzymywałem ok. 1800 ( jakieś 30 sekund) Ważne żeby samochód nie zgasł Następnie na wolnych obrotach 30 sekund I po zabiegu Sprawdzić po jakimś czasie czy filtr paliwa jest suchy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Dzięki grzesis, dzisiaj pojadę do sklepu po filtr a jutro wezmę się za wymianę. A jaki jest symbol tego filtra czyżby PP 857 z Filtrona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesis Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Nie wiem dokładnie jakiej to jest firmy. Poszedłem do sklepu i taki kupiłem nie zastanawiając się nad firmą. Pod osłoną niewidać (widać jakieś chińskie znaki podobno to jest taki sam jak w nissanach z silnikem Diesla 2.0, może to jest JC na pewno nie filtron. Filtron chyba nie produkuje do tego silnika). Drugi raz jak będę zmieniał kupię mann-a. Przejrzyj tą stronę Mann-a i porównaj wymiary filtrów http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur...tlg_c001_flag=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 W intercarsie ten filtr PP 857 pasuje do Filtron Filtr paliwa NISSAN ALMERA PRIMERA 2.2 DI/dCi 4/03- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.