Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Konserwacja podłogi


Gość jarki

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie trochę lamerskie może ale naprawde nie wiem, czy podłogę konserwować tylko od zewnątrz tzn. podwozie czy wybebeszyć wszystko ze środka, zdjąć wykładzinę i w środku też konserwować. Tylko czy jest środek który nie będzie wyczuwalny w kabinie. Zdejmował ktos wykładzinę w środku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak widać korozje to należyzabezpieczyć od wewnątrz jak nie to nie ruszaj.Zrób od zewnątrz dobrze i wystarczy

 

[ Dodano: Wto 21 Lis, 2006 21:44 ]

A zabezpieczyć oczywiście należy,drzwi ,słupki itd. Miał taki środek co go przewiało i nic nie czuć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz korozje na wylot to nie masz wyjścia.

Środki do konserwacji podwozia zawsze śmierdzą a do konserwacji profili to już masakra - u mnie waliło 3 tygodnie z czego pierwsze dni były katorgą. Może wystarczy podkład lub minia od środka a bitumiczne masy kładź tylko od zewnątrz.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

ja sie wlasnie zabralem za konserwacje swojego sunnego. najpierw wjechal na podnosnik i cale podwozie wyszprycowalem, zeby caly brud wyczyscic. pozniej pospawalo sie co trzeba (kilka dziur, zgnite progi) na koniec masa bitumiczna w formie baranka cale podwozie, nadkola, tlumik, progi, wszystko. teraz jestem na etapie konserwacji wnetrza. wybebeszylem wszystko, wysuszylem, wyczyscilem, odkurzylem. Jutro bede odrdzewial potem farba wiazaca i na koncu kilka litrow elaskonu. tak zrobiony samochod wytrzyma lata. fakt ze po konserwacji troche smierdzi, ale co z tego. lepiej przemaczyc sie pare tygodni niz zeby sie auto rozsypywalo.

 

oto kilka fotek:

 

zdjcie291bn3.th.jpg

zdjcie292ly1.th.jpg

zdjcie293on5.th.jpg

zdjcie296mn5.th.jpg

 

[ Dodano: Pią 23 Lis, 2007 18:12 ]

dzisiaj bylo czyszczenie z rdzy i malowanie cynkalem :)

 

zdjcie303ck8.th.jpg

zdjcie304ad8.th.jpg

zdjcie307op6.th.jpg

zdjcie309uq3.th.jpg

zdjcie314gt3.th.jpg

 

 

a jutro wylewam elaskon i wygluszam poliuretanem. a w bagazniku tam gdzie miejsce na kolo zrobie czarnm barankiem zeby bylo bardziej odporne na uszkodzenia. elaskon tam sie nie sprawdzi bo ciagle cos sie wklada wyjmuje (klucze kolo trojkat) i niedosc ze by sie wszystko uwalalo to jeszcze elaskon by sie porozmazywal i d*pa zbita, a baranek tez niedopuszcza tlenu, a jest wytrzymaly i suchy - niczego nie brudzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...