Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Centralny zamek


Gość grossb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siłownik może być slave, kabli raczej nie ma (u mnie nie było), w progu po stronie kierowcy idzie wiązka kabli do tyłu i tam znajdziesz kabelki do których trzeba podłączyć siłownik, będzie to przewód jasnozielony i przewód jasnozielono-czarny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie pytanko otworzyłem tą wiązkę i są tam dwa jasno zielone i teraz pytanko czy jest taka możliwość żeby bezpośrednio podłączyć pod centralkę ten siłownik i czy te kable odpowiadają kolorami do tych we wiązce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

koledzy ja mam podobny problem z central zamkiem. W moim P10 jest na kluczyk ale dziwnie pracuje bo zamykaja sie wszytskie drzwi oprocz kierowcy. Nieraz po2min nieraz po30sec lub 10sec badz po 1sec. Czestotliwosc tej czynnosci rozna uzalezniona od niczego. (podejrzewam ze szlak trafil sterownik door lock-a)acz kolwiek pewnosci nie mam bo poprzedni własciciel wurzucil z auta tez autoalarm.

 

Ja przymierzam sie do kupna zestawu centralnego zamka.

Czy jest mozliwosc i jak to zrobic aby odpiac stary central i podłaczyc nowy zachowujac silowniki oryginalne w drzwiach. Bo jak wiadomo wygladaj one inaczej niz te oferowane chocby na allegro.

Problem tylko taki ze jak to podłaczyc jaki kabel w siłowniku fabrycznym P10 (kolor) odpowiada czemu? Bede bardzo wdzieczny za pomoc a jak z tym sie uporam to bede chcial jeszcze tylko kierunki podłaczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim P10 jest na kluczyk ale dziwnie pracuje bo zamykaja sie wszytskie drzwi oprocz kierowcy. Nieraz po2min nieraz po30sec lub 10sec badz po 1sec.

Nie bardzo rozumiem o co chodzi, opisz dokładniej swój probem. Masz siłownik w drzwiach kierowcy? Co się później zamyka?

 

Co do drugiej części pytania to oczywiście, da się zobić tak jak chcesz, siłowniki w drzwiach to slave, i bez problemu można je podpiąć do innej centralki zamiast tych uniwersalnych.

Wyprowadzenia oryginalnej centralki w P10:

pin nr 1 (czarny) - masa (-)

pin nr 2 (jasnozielony) - siłowniki

pin nr 3 (biało-czarny) - zasilanie centralki (+)

pin nr 4 (jasnozielono-czarny) - siłowniki

pin nr 5 (pomarańczowo-czarny) - z przycisku na konsoli środkowej, "zamknij", nie w każdej wersji występuje

pin nr 6 (pomarańczowy) - otwórz/zamknij, ze switcha w drzwiach kierowcy

pin nr 7 - wolny

pin nr 8 - (pomarańczowo-niebieski) - z przycisku na konsoli środkowej, "otwórz", nie w każdej wersji występuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pisiek.mlody

witam a co sadzicie o podpieciu centralki pod przycisk zamykania i otwierania na tunelu koło recznego wpina sie tylko 2 kabelki sterowanie minusem a potem siłowniki dzwi kierowcy spiac ze sterownikiem innych dzwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość uzimario

Witam wszystkich serdecznie

Jak ktoś ma problem z otwieraniem drzwi w primerce.

To proponuję wywalić to ustroństwo w postaci tandetnego generatora impulsów przy zamku (chodzi o masę na jeden lub drugi biegun centralki) i zastąpić go siłownikiem.

Ja dodatkowo podłączyłem czntralkę na pilota do tej seryjnej pod nogami pasazera.

Dziecinnie proste

Pozdrawiam Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szeyker89

To ja może przedstawię swój problem. Mam Primerę P10 2.0 SLX. Mam alarm i "centralny" zamek zamykany od drzwi kierowcy za pomocą kluczyka lecz można też przyciskiem na konsoli przy ręcznym. Alarm firmy PRESTIGE. Pilot od alarmu posiada jeszcze dodatkowo jeden przycisk do zaprogramowania. I tu moje pytanie. Jak podłączyć alarm pod centralny zamek i jednocześnie zaprogramować ten dodatkowy przycisk na pilocie żeby nim zamykać drzwi. Za pomoc dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alarm Prestige występuje w kilku opcjach, dobrze by było gdybyś podał dokładnie jaki masz, podpowiem, że były Prestige AMXL, Prestige APS 35 CL, Prestige APS 150, Prestige APS 150 MX, Prestige APS 150 MXA, Prestige APS 200, Prestige APS 250, Prestige APS 250s i chyba jeszcze jakieś. W większości a może i we wszystkich typach sterowanie centralnego zamka to przewody czerwony i zielony, wychodzą z takiej białej małej wtyczki, trzeba je podłączyć do centralki zamka w aucie tak jak to opisywałem we wcześniejszych postach z tym, że trzeba by w te przewody wlutować diody prostownicze bo w tych alarmach pojawia się na przemian + i - na sterowaniu centralnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szeyker89

Mój alarm to Prestige 150

 

Wiem że na pilocie jest jeden dodatkowy przycisk (mały, zielony) i da się go zaprogramować- z tym bym sobie poradził tylko kompletnie nie mam pojęcie jak podłączyć alarm pod moduł centralnego. Raf4rb- mówił że to dwa kable: czerwony i zielony. No dobra ale gdzie jest ten moduł centralnego zamka i gdzie te dwa kable do niego podłączyć ??? Raf4rb- powiedz dokładnie jak by to podłączyć i jakie to mają być te diody prostownicze (na Allegro czy gdzieś jak znajdziesz). A i może ma ktoś jakiś schemat jak by to podłączyć. Czekam na odpowiedzi i pomoc. Pozdro

 

A i jeszcze jedno. Nie jestem pewien czy muszę kupić jeszcze jeden siłowniczek do drzwi kierowcy bo jak zamykam drzwi za pomocą przycisku przy ręcznym to drzwi kierowcy się nie zamykają z tego wynika chyba że siłowniczka nie ma.

 

[ Dodano: Pią 21 Mar, 2008 12:01 ]

Odkopuję temat. Czy taki, skromny siłowniczek wystarczy do drzwi kierowcy??? http://allegro.pl/item326826293_silownik_c...szy_na_all.html

Kosztuje 10 zł bo chyba nie ma sensu wydawać więcej. Tylko pojawia się problem. Jak go prawidłowa zamocować. Może luknę do innych drzwi jak tam jest zamocowane co ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W alarmie nie musisz nic programować, jak uzbroisz alarm to drzwi się zamkną, jak rozbroisz to otworzą.

Co do diodek to wystarczą diody 1A, chodzi tylko o to aby nie dać plusa na centralkę, trzeba je wstawić zaporowo, zaraz naskrobię coś w paincie i wstawię tutaj. Diody takie kosztują kilkanaście groszy, podjedź do sklepu z elektroniką i powiedz, że chcesz dwie diody prostownicze jedno amperowe, przez allegro się nie opłaca takich rzeczy kupować.

Siłownik z aukcji będzie ok, z montażem trzeba się trochę pobawić, nie zamocujesz go tak jak fabryczny bo tamte są inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szeyker89

ok. to siłownik już zamawiam, diody kupię tak przy okazji w sklepie. Mówisz że przy uzbrajaniu się zamkną a przy rozbrajaniu się otworzą a czy da się tak zrobić żeby zamykanie i otwieranie działo się niezależnie od alarmu ponieważ ja w swoim pilocie od alarmu prestige mam dodatkowy przycisk (mały zielony) i da się go zaprogramować tylko nie wiem jak podpiąć kable. A oto obrazek pilota: http://www.mse.pl/show.php?p=ed818a2f25676...fb468fd62f49499

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak podłącz i powinno działać:

schemat123.jpg

 

Mówisz że przy uzbrajaniu się zamkną a przy rozbrajaniu się otworzą a czy da się tak zrobić żeby zamykanie i otwieranie działo się niezależnie od alarmu ponieważ ja w swoim pilocie od alarmu prestige mam dodatkowy przycisk (mały zielony) i da się go zaprogramować tylko nie wiem jak podpiąć kable.

Ten mały zielony jest od sterowania kanałem dodatkowym i nim nie da się sterować centralnego zamka. Nie rozumiem za bardzo dlaczego nie chcesz uzbrajać alarmu przy zamykaniu auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szeyker89

W instrukcji alarmu właśnie piszę że da się jakoś zaprogramować ten kanał dodatkowy np. do centralnego albo klapy bagażnika itp. zresztą nie wiem nie znam się. Ok. siłownik zamówiony, jeszcze tylko muszę kupić diody. Dzięki jak będę potrzebował pomocy to napiszę. Pozdro

 

@edit: jeszcze jedno ta centralka zamka znajduje się zaraz obok pedałów po prawo ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinam się pod temat centralnego zamka do primery

czytałem o centralkach na forum tak na szybko bo dziś miałem dziwną przygodę otóż stanąłem sobie w Warszawie pod tesco obok chryslera Voyagera wyłączyłem silnik i zamknąłem auto z pilota i zacząłem się oddalać od primery, wróciłem się jednak do auta bo zapomniałem wziąć z niego komórki . Podszedłem bliżej ,sięgam pilota i pyk otworzyłem nissana i od razu za jednym zamachem chryslera. wyobraźcie sobie moje zdziwienie otwieram jednym pilotem 2 auta. 2 raz robię pyk oba się zamykają z pilota. chwilę się tak bawiłem zamknąłem i się oddalam nagle widzę gościa który idzie i słyszę pyk otworzył swojego chryslera i moją primkę i nagle przestało być mi do śmiechu bo ja mogę otworzyć samochód gościa gościu mój i zastanawia mnie jak to jest że piloty od centralnego są zaprogramowane tak samo żeby otwierały 2 samochody bo już sam zgłupiałem czy moiże mi to ktoś wyjaśnić bo okaże się że wystarczy być może mieć centralkę tej samej firmy co inne wozy i jednym pilotem otwierać wszystkie fury z centralką firmy XXXX <-

:( :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szeyker89

Co do pilota to wiem że jest kilkadziesiąt milionów kombinacji zależy w jakich modelach (słyszałem o 18 mil) a to że się spotkały dwa takie same centralki z takimi samymi kombinacjami to równoznaczne z wygraniem 1 000 000 zł w LOTTO. Taka dygresja. Haha ale sytuacja niezła.

 

Ale widzisz miałeś do wyboru Nissana albo Chryslera Voyagera i wybrałeś swoją kochaną primę. Też bym tak zrobił. Heheheh.- żart

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do szeyker 89

to skoro już miałem takie szczęście do pilotów od centralki to może gdzieś nade mną wisi w powietrzu gdzieś ta duża bańka w TOTKA hehehehhe :D

Fajnie by było

:diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zagłębiałem się nigdy w sposoby kodowania pilotów ale może wystarczy ponownie zaprogramować piloty do centralki, może fabrycznie zakodowane są na tym samym kodzie, nie wiem ale warto spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szeyker89

Co od centralki zamka. Znalazłem i chcę się upewnić do kturych kabli mam podpiąć. Do pomarańczowo czarnego i pomarańczowo niebieskiego? Daje foty dla pewności.

 

dscf0365ph5.th.jpgdscf0369mq6.th.jpg

dscf0363gw0.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...