Gość sheff Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Jeszcze jeden problem wystąpił, wszystkie drzwi sie zamykają oprócz kierowcy co może być nie tak. Proszę o pomoc!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 A masz siłownik w drzwiach kierowcy? Chyba nie czytałeś tego wątku od początku, co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sheff Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Jutro rozbiorę drzwi ale mam pytanko czy tam będą doprowadzone kable do siłownika i czy tam może być siłownik slave czy musi być master Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Siłownik może być slave, kabli raczej nie ma (u mnie nie było), w progu po stronie kierowcy idzie wiązka kabli do tyłu i tam znajdziesz kabelki do których trzeba podłączyć siłownik, będzie to przewód jasnozielony i przewód jasnozielono-czarny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sheff Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Ostatnie pytanko otworzyłem tą wiązkę i są tam dwa jasno zielone i teraz pytanko czy jest taka możliwość żeby bezpośrednio podłączyć pod centralkę ten siłownik i czy te kable odpowiadają kolorami do tych we wiązce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Możesz je podłączyć pod centralke, kolory takie jak podałem wyżej, pin 2 i 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacob81 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Witam koledzy ja mam podobny problem z central zamkiem. W moim P10 jest na kluczyk ale dziwnie pracuje bo zamykaja sie wszytskie drzwi oprocz kierowcy. Nieraz po2min nieraz po30sec lub 10sec badz po 1sec. Czestotliwosc tej czynnosci rozna uzalezniona od niczego. (podejrzewam ze szlak trafil sterownik door lock-a)acz kolwiek pewnosci nie mam bo poprzedni własciciel wurzucil z auta tez autoalarm. Ja przymierzam sie do kupna zestawu centralnego zamka. Czy jest mozliwosc i jak to zrobic aby odpiac stary central i podłaczyc nowy zachowujac silowniki oryginalne w drzwiach. Bo jak wiadomo wygladaj one inaczej niz te oferowane chocby na allegro. Problem tylko taki ze jak to podłaczyc jaki kabel w siłowniku fabrycznym P10 (kolor) odpowiada czemu? Bede bardzo wdzieczny za pomoc a jak z tym sie uporam to bede chcial jeszcze tylko kierunki podłaczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 W moim P10 jest na kluczyk ale dziwnie pracuje bo zamykaja sie wszytskie drzwi oprocz kierowcy. Nieraz po2min nieraz po30sec lub 10sec badz po 1sec. Nie bardzo rozumiem o co chodzi, opisz dokładniej swój probem. Masz siłownik w drzwiach kierowcy? Co się później zamyka? Co do drugiej części pytania to oczywiście, da się zobić tak jak chcesz, siłowniki w drzwiach to slave, i bez problemu można je podpiąć do innej centralki zamiast tych uniwersalnych. Wyprowadzenia oryginalnej centralki w P10: pin nr 1 (czarny) - masa (-) pin nr 2 (jasnozielony) - siłowniki pin nr 3 (biało-czarny) - zasilanie centralki (+) pin nr 4 (jasnozielono-czarny) - siłowniki pin nr 5 (pomarańczowo-czarny) - z przycisku na konsoli środkowej, "zamknij", nie w każdej wersji występuje pin nr 6 (pomarańczowy) - otwórz/zamknij, ze switcha w drzwiach kierowcy pin nr 7 - wolny pin nr 8 - (pomarańczowo-niebieski) - z przycisku na konsoli środkowej, "otwórz", nie w każdej wersji występuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pisiek.mlody Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 witam a co sadzicie o podpieciu centralki pod przycisk zamykania i otwierania na tunelu koło recznego wpina sie tylko 2 kabelki sterowanie minusem a potem siłowniki dzwi kierowcy spiac ze sterownikiem innych dzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Nic nie sądzimy, tak podpinamy :diabel: pin 5 i 8 centralki to właśnie przycisk na tunelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uzimario Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Witam wszystkich serdecznie Jak ktoś ma problem z otwieraniem drzwi w primerce. To proponuję wywalić to ustroństwo w postaci tandetnego generatora impulsów przy zamku (chodzi o masę na jeden lub drugi biegun centralki) i zastąpić go siłownikiem. Ja dodatkowo podłączyłem czntralkę na pilota do tej seryjnej pod nogami pasazera. Dziecinnie proste Pozdrawiam Mariusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeyker89 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 To ja może przedstawię swój problem. Mam Primerę P10 2.0 SLX. Mam alarm i "centralny" zamek zamykany od drzwi kierowcy za pomocą kluczyka lecz można też przyciskiem na konsoli przy ręcznym. Alarm firmy PRESTIGE. Pilot od alarmu posiada jeszcze dodatkowo jeden przycisk do zaprogramowania. I tu moje pytanie. Jak podłączyć alarm pod centralny zamek i jednocześnie zaprogramować ten dodatkowy przycisk na pilocie żeby nim zamykać drzwi. Za pomoc dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Alarm Prestige występuje w kilku opcjach, dobrze by było gdybyś podał dokładnie jaki masz, podpowiem, że były Prestige AMXL, Prestige APS 35 CL, Prestige APS 150, Prestige APS 150 MX, Prestige APS 150 MXA, Prestige APS 200, Prestige APS 250, Prestige APS 250s i chyba jeszcze jakieś. W większości a może i we wszystkich typach sterowanie centralnego zamka to przewody czerwony i zielony, wychodzą z takiej białej małej wtyczki, trzeba je podłączyć do centralki zamka w aucie tak jak to opisywałem we wcześniejszych postach z tym, że trzeba by w te przewody wlutować diody prostownicze bo w tych alarmach pojawia się na przemian + i - na sterowaniu centralnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeyker89 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Mój alarm to Prestige 150 Wiem że na pilocie jest jeden dodatkowy przycisk (mały, zielony) i da się go zaprogramować- z tym bym sobie poradził tylko kompletnie nie mam pojęcie jak podłączyć alarm pod moduł centralnego. Raf4rb- mówił że to dwa kable: czerwony i zielony. No dobra ale gdzie jest ten moduł centralnego zamka i gdzie te dwa kable do niego podłączyć ??? Raf4rb- powiedz dokładnie jak by to podłączyć i jakie to mają być te diody prostownicze (na Allegro czy gdzieś jak znajdziesz). A i może ma ktoś jakiś schemat jak by to podłączyć. Czekam na odpowiedzi i pomoc. Pozdro A i jeszcze jedno. Nie jestem pewien czy muszę kupić jeszcze jeden siłowniczek do drzwi kierowcy bo jak zamykam drzwi za pomocą przycisku przy ręcznym to drzwi kierowcy się nie zamykają z tego wynika chyba że siłowniczka nie ma. [ Dodano: Pią 21 Mar, 2008 12:01 ] Odkopuję temat. Czy taki, skromny siłowniczek wystarczy do drzwi kierowcy??? http://allegro.pl/item326826293_silownik_c...szy_na_all.html Kosztuje 10 zł bo chyba nie ma sensu wydawać więcej. Tylko pojawia się problem. Jak go prawidłowa zamocować. Może luknę do innych drzwi jak tam jest zamocowane co ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 W alarmie nie musisz nic programować, jak uzbroisz alarm to drzwi się zamkną, jak rozbroisz to otworzą. Co do diodek to wystarczą diody 1A, chodzi tylko o to aby nie dać plusa na centralkę, trzeba je wstawić zaporowo, zaraz naskrobię coś w paincie i wstawię tutaj. Diody takie kosztują kilkanaście groszy, podjedź do sklepu z elektroniką i powiedz, że chcesz dwie diody prostownicze jedno amperowe, przez allegro się nie opłaca takich rzeczy kupować. Siłownik z aukcji będzie ok, z montażem trzeba się trochę pobawić, nie zamocujesz go tak jak fabryczny bo tamte są inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeyker89 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 ok. to siłownik już zamawiam, diody kupię tak przy okazji w sklepie. Mówisz że przy uzbrajaniu się zamkną a przy rozbrajaniu się otworzą a czy da się tak zrobić żeby zamykanie i otwieranie działo się niezależnie od alarmu ponieważ ja w swoim pilocie od alarmu prestige mam dodatkowy przycisk (mały zielony) i da się go zaprogramować tylko nie wiem jak podpiąć kable. A oto obrazek pilota: http://www.mse.pl/show.php?p=ed818a2f25676...fb468fd62f49499 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Tak podłącz i powinno działać: Mówisz że przy uzbrajaniu się zamkną a przy rozbrajaniu się otworzą a czy da się tak zrobić żeby zamykanie i otwieranie działo się niezależnie od alarmu ponieważ ja w swoim pilocie od alarmu prestige mam dodatkowy przycisk (mały zielony) i da się go zaprogramować tylko nie wiem jak podpiąć kable. Ten mały zielony jest od sterowania kanałem dodatkowym i nim nie da się sterować centralnego zamka. Nie rozumiem za bardzo dlaczego nie chcesz uzbrajać alarmu przy zamykaniu auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeyker89 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 W instrukcji alarmu właśnie piszę że da się jakoś zaprogramować ten kanał dodatkowy np. do centralnego albo klapy bagażnika itp. zresztą nie wiem nie znam się. Ok. siłownik zamówiony, jeszcze tylko muszę kupić diody. Dzięki jak będę potrzebował pomocy to napiszę. Pozdro @edit: jeszcze jedno ta centralka zamka znajduje się zaraz obok pedałów po prawo ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 @edit: jeszcze jedno ta centralka zamka znajduje się zaraz obok pedałów po prawo ??? Za plastikiem przy prawej nodze pasażera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodzió Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 podpinam się pod temat centralnego zamka do primery czytałem o centralkach na forum tak na szybko bo dziś miałem dziwną przygodę otóż stanąłem sobie w Warszawie pod tesco obok chryslera Voyagera wyłączyłem silnik i zamknąłem auto z pilota i zacząłem się oddalać od primery, wróciłem się jednak do auta bo zapomniałem wziąć z niego komórki . Podszedłem bliżej ,sięgam pilota i pyk otworzyłem nissana i od razu za jednym zamachem chryslera. wyobraźcie sobie moje zdziwienie otwieram jednym pilotem 2 auta. 2 raz robię pyk oba się zamykają z pilota. chwilę się tak bawiłem zamknąłem i się oddalam nagle widzę gościa który idzie i słyszę pyk otworzył swojego chryslera i moją primkę i nagle przestało być mi do śmiechu bo ja mogę otworzyć samochód gościa gościu mój i zastanawia mnie jak to jest że piloty od centralnego są zaprogramowane tak samo żeby otwierały 2 samochody bo już sam zgłupiałem czy moiże mi to ktoś wyjaśnić bo okaże się że wystarczy być może mieć centralkę tej samej firmy co inne wozy i jednym pilotem otwierać wszystkie fury z centralką firmy XXXX <- :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeyker89 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Co do pilota to wiem że jest kilkadziesiąt milionów kombinacji zależy w jakich modelach (słyszałem o 18 mil) a to że się spotkały dwa takie same centralki z takimi samymi kombinacjami to równoznaczne z wygraniem 1 000 000 zł w LOTTO. Taka dygresja. Haha ale sytuacja niezła. Ale widzisz miałeś do wyboru Nissana albo Chryslera Voyagera i wybrałeś swoją kochaną primę. Też bym tak zrobił. Heheheh.- żart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodzió Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 do szeyker 89 to skoro już miałem takie szczęście do pilotów od centralki to może gdzieś nade mną wisi w powietrzu gdzieś ta duża bańka w TOTKA hehehehhe Fajnie by było :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Nie zagłębiałem się nigdy w sposoby kodowania pilotów ale może wystarczy ponownie zaprogramować piloty do centralki, może fabrycznie zakodowane są na tym samym kodzie, nie wiem ale warto spróbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeyker89 Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Co od centralki zamka. Znalazłem i chcę się upewnić do kturych kabli mam podpiąć. Do pomarańczowo czarnego i pomarańczowo niebieskiego? Daje foty dla pewności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Tak, pomarańczowo czarny i pomarańczowo niebieski. Te kabelki idą do przełącznika na środkowej konsoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.