Gość Tomi_ Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 No właśnie też mi się wydaje, że mnie naciągneli z tym napinaczem. Myślę, że po prostu naciagają klientów na wymianę części jeśli tylko można jakoś uzasadnić że część nosi ślady zużycia. Bo wg mnie napinacz ma prawo mieć takie wżery, nawet po 15tyś km. No chyba, że bali się, że jak wymienią tylko łańcuch to może jeszcze trochę hałasować i musieliby robić jeszcze raz. Co do reklamownaia to to już nie ma sensu, na pewno powiedzą, że montują takie często i że są bardzo dobre i że się czepiam. Najwyżej, skoro wymiana napinacza jest prosta to jak sie pojawią kłopoty z napinaczem to wstawię ten stary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Ja mam jeszcze pytanie do tych, którzy już wymieniali rozrząd. Czy łańcuchy, napinacze, prowadnice i koła zębate są takie same w silnikach GA16DS i GA16DE? Ewentualnie hermoll jak masz numery wszystkich użytych przez Ciebie elementów to prześlij mi je na PW wraz z opisem co jest czym. Z góry dzięki. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Czy łańcuchy, napinacze, prowadnice i koła zębate są takie same w silnikach GA16DS i GA16DE? W pierwszych GA przy górnym łańcuchu tzn. z boku i u góry były prowadnice, których już w N15 czy P11 nie uświadczysz. Faktycznie, wcale się nie zużywały nawet bo bardzo dużych przebiegach. Także z nich po prostu zrezygnowano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 W pierwszych GA przy górnym łańcuchu tzn. z boku i u góry były prowadnice, których już w N15 czy P11 nie uświadczysz. Jeżeli to jedyna różnica to naprawdę nie ma wiekszego znaczenia ale zawsze jakiś nowy fakt. Generalnie chodzi mi o to czy są jakieś ogromne róznice w budowie łańcuchów czy kół zębatych lub napinaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 chodzi mi o to czy są jakieś ogromne róznice w budowie łańcuchów czy kół zębatych lub napinaczy Nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 I o to mi chodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 nie ma, sa tylko te prwadnice boczna i gorna dodatkowo i pokrywa zaworow jest troszke inna - johny_fellow szkoda ze nie jestes z mojej okolicy to bym ci pomogl i bysmy wymieli ten g rozrzad ale na dobra sprawe zalatw sobie drugie rece i to naprawde jest spoko robotka a jaka satysfakcja ze samemu sie zrobilo i ta chwila jak sie przekreca kluczyk na zaplon :DDD hehe pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 czy widoczny na zdjęciu łańcuch o symbolu 13028-53Y10 jest górnym czy dolnym? i czy do N14 GA14DE jest taki sam jak do GA16DE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 hermoll a pokrywa boczna rozrządu jest na uszczelce czy silikonowana? johny_fellow szkoda ze nie jestes z mojej okolicy to bym ci pomogl i bysmy wymieli ten g rozrzad No niestety. Mam kawałek drogi do Ciebie zalatw sobie drugie rece i to naprawde jest spoko robotka a jaka satysfakcja ze samemu sie zrobilo i ta chwila jak sie przekreca kluczyk na zaplon Ja niestety w moim pseudo garażu nie mam warunków do takiej roboty i za jednym machnięciem będę robił cały rozrząd włącznie z dołem i kołami zębatymi i dodatkowo jeszcze sprzęgło, może wydech i kilka innych pierdół. Kolejną sprawą jest ciągły brak czasu, także niestety sam się za to nie zabieram tylko oddaję maszynke w ręce Mojego mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 witam jak zdjalem za pierwszym razem byla jakas papierowa 3 x uszczelnialem ta pokrywe pierwszym razem dalem silikon pomaranczowy nie polecam do niczego go przy samochodzie a szczegolnie przy silniku gdzie jest olej i temp drugim razem dalem ten niebieski co uszczelnia sie mdzn pompy wody a ze mi zasechl kupilem teraz ten czarny typowo na olej odporny i nim wlasnie uszczelnilem szkoda ze nie bedziesz mial jak zrobic fotek z wymiany sprzegla mnie tez to czeka niedlugo :/ pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 OK, dzięki za info. Tak się też zastanawiam czy od razu wymienić pompę wody!? Raczej nie hałasuje ale nie jestem na 100% pewien, że jest wszystko Ok i może ją też od razu wymienię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 jezeli nie ma luzu na lozysku i jak ja zdejmiesz nie bedzie wzerow na lopatkach itp to nie ma sensu, ja wymienilem bo mi ktos powiedzial ze jest do wymiany(ze lozysko halasuje a rozrzad halasowal :/ ) a byla w znakomitym stanie ani grama luzu , nowa kupilem firmy AISIN nie pamietam ile kosztowala ale nie byla droga jakos ze 150zl chyba.. ,poprzednia byla oryginalna miala taki minimalny luz ale nowa miala identyczny, ale pompe wody mozna zawsze wymienic tylko jest malo miejsca wtedy z boku silnika i trzeba ja dobrze uszczelnic pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Dla bezpieczeństwa wymienię tą pompę, nie kosztuje to majątku więc dam radę. A coś jeszcze wymieniałeś, jakieś zawory, uszczelniacze, bo u mnie cała reszta raczej jest ok więc chyba tylko to zrobię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 nie, nie wymienialem nic wiecej, mialem sprawdzic chocby pobieznie luzy zaworowe ale zaginal szczelinomierz :/ i musze kupic nowy pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zawory też mi od razu ustawią i zrobią przegląd całego silnika i skrzyni, chyba będę musiał jeszcze dokupić czujnik biegu wstecznego bo z mojego sączy mi się olej ze skrzyni tak więc podejrzewam, że tam coś padło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 ciekawe co z zaworami jak ci wyjda luzy, bo wiesz one sa na plytki regulacyjne , rozmiarow jest cos ok 60 o ile dobrze pamietam i trzeba miec gdzie kupic te podkladki regulacyjne ktore kosztuja od ok 5 do jakos 30zl zaleznie od grubosci - mowa o podkladkach z JC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Ja tak czy siak daje go do mechanika i On się wszystkim zajmie a później wystawi mi słony rachunek. [ Dodano: Czw 18 Sty, 2007 22:21 ] W poniedziałek maszynka trafi do mechanika który wymieni w niej to: i przy okazji wszystko to: [ Dodano: Wto 23 Sty, 2007 22:28 ] Dzisiaj już silnik i skrzynia wytargane i rozłączone oraz silnik częściowo rozebrany. Jak narazie z niespodzianek okazało się, że w skrzyni dźwignia, do której podpięta jest linka sprzęgła chodzi jakoś ciężko jakby była zapieczona i jutro będą ją całą rozbierać, czyścić etc. I jeszcze bendix w rozruszniku musi być przeczyszczony i przesmarowany. Jutro jadę zobaczyć czy coś jeszcze "wyskoczyło". Mam nadzieję, że reszta jest OK. [ Dodano: Czw 25 Sty, 2007 22:34 ] No, maszyna już w domu. Chodzi jak żyleta. To nowe sprzęgło jest za***iste poprostu bajka. Jutro jadę jeszcze całkowicie wywalić EGR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 wlasnie co do wajchy co jest linka podpieta co z nia bylo bo u mnie byc moze tez to byc pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Jak samochód stał w Auto Handlu to trochę się zapiekła tak od co. Rozebrali ją całą (od łączenia z linką aż do łożyska sprzęgła), wyczyścili, przesamrowali od nowa i teraz chodzi bajecznie leciutko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maykel Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Widze ze koledzy wymieniali juz rozrzad.... prosba o info od kogos kto zalozyl zamienniki (JC lub inne, jakie?). Wlasnie sie gryze czy wydac wiecej i zalozyc lepsze czy te tansze. Wiec jakby mialy sie po 20 tys rozleciec to moze warto wydac wiecej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 ja za zadne skarby nie wsadzilbym JC, balbym sie jezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartas Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 ja dostałem cynka od mojego mechana że te popaprane chińskie zamienniki juz po 5 tys. wymiekają!! podobno juz przy tym przebiegu oczka łańcuchów sie rozciągają --> kompletne gówno!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 to generalnie jak proponujecie zalatwic sprawe rozrzadu ze bylo by dobrze i wmiare tanio bo wiadomo najlepiej jechac do aso i zostawic z 1500 zł. pozdro was o odp bo zaczyna mi powoli rzezic:/ 202 tys km przebiegu. pozdfro odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 ...Kupiłem w ASO oryginalny górny łańcuch (140zł po upuście dla klubowiczów w KMJ w Gdyni)... Możesz rozwinąć informację bo też muszę kupić łańcuch? czy zniżka jest na jakieś hasło czy coś innego bo nie znalazłem informacji jakoby KMJ dawał jakieś zniżki na zakup części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 pytałem w serwisie w Lublinie czy mi dadzą zniżkę a oni na to, ze o takim klubie nie słyszeli :027: w poniedziałek będę zamawiał górny łańcuszk to wezmę na warsztat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.