Gość piter74 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Witam Jestem nowy na tym forum. W zeszłym roku kupiłem Almerę z 2001 (rejestracja luty 2002) i sprawuje mi się praktycznie praktycznie bez problemu. Jedyny problem jaki miałem to podczas powrotu ze Słowacji. Wysiadł czujnik wałka rozrządu (czy jakoś tak) i niestety samochód zosał w Krakowie do naprawy. Teraz też mam problem ze spadającymi obrotami przy zimnym silniku, ale tutaj już wiem z Waszego forum co z tym robić. Jest jednak na co nie znalazłem tutaj sposobu naprawy: wysiadły mi wycieraczki, ale nie do końca. Dokładnie wysiadły mi czasowe wycieraczki, nie właczają się także gdy włączę spryskiwacze oraz nie działa tylna wycieraczka. Podejrzewam, że to może jakiś bezpiecznik, ale przełącznik czasowy wycieraczek, albo coś jeszcze innego. Możę komuś z Was coś się takiego przytrafiło i poradził sobie z tym problemem Pozdr i dzięki z góry za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ajac Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Witaj Spadające obroty - przepustnica na bank , czeba ją wyczyścić, a potem ustawić prawidłowe obroty. Z wycieraczkami u mnie było tak. Z czasowymi zero problemu, za to w czasie spryskiwania fiksują tzn. raz są uprzejme się włączyć, a raz nie. Cóż wycieraczka to kobieta więc i kapryśną jest . Z tylną też miałem problem, bo po zakupie auta nie działały. Prawdopodobnie były właściciel niewiele z nich korzystał ( o ile wogóle) i prawdopodobnie ( jak oświecili mnie koledzy z forum) "styki się zastały" ( cokolwiek miałoby to znaczyć ). Ja poradziłem sobie z tym w ten sposób, że najpierw sprawdziłem bezpieczniki ( pod kierownicą z lewej strony na dole), a potem mechanizm wycieraczki rozebrałem i złożyłem do kupy spowrotem - działa do dzisiaj. Na wszelki wypadek, żeby się znowu "styki nie zastały" ( cokolwiek miałoby to znaczyć ) staram się je używać regularnie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter74 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Witam Dzieki za info o "obrotach" - może masz jakiegoś sprawdzonego mechanika z Warszawy lub okolich , któremu mozna z zamkniętymi oczami zostawić samochód do przeczyszczenie przepustnicy?? Jeżeli chodzi o wycieraczki to działały bez problemów przez ten rok jak mam tą Almerkę. Bezpieczniki też są OK, bo do nich najpierw zajrzałem. Gdzieś w necie znalazłem info, że w przednim schowku przed pasażerem jest wyłącznik czasowy wycieraczek. Próbowałem go zlokalizować, ale nadaremnie. Może komuś udało się go znaleźć, bo jeszcze w nim nadzieja, że się zepsuł. Nie chciałbym rozkładać wycieraczek:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 no to faktycznie sprawuje Ci się bez kłopotów. Wycieraczki , przepustnica, czujniki połozenia. Cholewcia a w moim cieńkolu 9 letnim wszystko działa...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ajac Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 no to faktycznie sprawuje Ci się bez kłopotów. Wycieraczki , przepustnica, czujniki połozenia. Cholewcia a w moim cieńkolu 9 letnim wszystko działa...... ... a może by tak coś konstruktywnego na temat? Póki co to jest OT, bez sensu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skoczekx Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 prośba o info gdzie mogę znaleźć przełącznik czasowy wycieraczek-czy on rzeczywiście jest w schowku pasazera? i jak można poznac czy jest sprawny? mój problem polega na tym, że czasami na 1 biegu wycieraczki staną w połowie i nie chcą już wrócić na dół. silniczek był sprawdzany - jest na 100 % sprawny. na 2 i 3 biegu wycieraczki pracują bez zarzutu. problem dotyczy tylko 1 biegu oraz jednokrotnego włączenia poprzez przesuniecie dźwigni w górę lub poprzez włączenie spryskiwacza. będę wdzięczny za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Przepustnice to bardzo łatwo zdemontować i wyczyścić samemu... dosłownie trwa to chwilę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luk1300 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 a co do wycieraczek to jednak chyba powinieneś je rozebrać i przeczyścić mechanizm przy silniczku, jak stają czasem w połowie czasem gdzie indziej niż w połowie to na bank w tym mechaniźmie koło silniczka, są tam takie blaszki a'la styki, dzięki nim cały mechanizm "wie" gdzie się ma zatrzymać (czyt. początek i koniec ruchu ramion wycieraczki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.