Gość Sebek_WWL Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 witam mam prozbe o to a mianowice potrzebuje foto pompy abs-u oraz kompa abs-u wraz z ich lokalizacją bo mam czujniki przy kołach ale nie moge namierzyc wyrzej wymienionych podzespołów moja wersja jest z 1991r mam chamulce tarczowe przód i tył i przy nich sa czujniki a abs mi sie nie włącza z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Jak Ci się ABS nie włącza to posprawdzaj najpierw bezpieczniki, oraz czujniki przy kołach czy są powpinane w kostki i czy wogóle za kostkami dalej dają sygnał, bo jeśli jeden czujnik padł lub kostka zaśniedziała i nie przewodzi sygnału to ABS nie będzie Ci działał. A kontrolka na desce świeci Ci się cały czas :?: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sebek_WWL Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 nic sie nie swsieci nawet przy hamowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 To sprawdź czy nie masz spalonej żaróweczki w desce od ABSu. Jeżeli ABS nie działa to powinna odpowiednia żółta czy pomarańczowa żaróweczka świecić się w zegarach. A może Twój model nie ma ABSu tylko ma pozakładane piasty z modelu z ABSem. A czy na przednich półosiach masz wieniec zębaty na wysokości czujników :?: Jest gdzieś na stronie klubu podana strona z dekoderem nr VIN i jak tam wprowadzisz nr VIN to Ci poda czy powinieneś mieć ABS czy też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sebek_WWL Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 no w sumie z tego co wiem to mam jakąś bogatą wresje a wience sa i z tyłu i z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Skoro są wieńce to raczej na pewno masz ABS, bo komu by się chciało przełożyć połowe systemu. W takim razie zacznij od żaróweczki w desce żeby wiedzieć czy cały czas świeci czy tylko czasami, dalej bezpieczniki od ABSu- mogą być dwa, oraz sprawdzenie czujników przedewszystkim na kostkach czy dobrze stykają a przy okazji jak już będziesz rozbierał kostki to możesz sprawdzić oporność czujników oraz zdjąć je na chwile i przeczyścić delikatnie papierkiem ściernym tak by nie były zasyfione i nic nie miały na przeszkodzie między nimi a wieńcem zębatym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sebek_WWL Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 a gdzie znalesc kompa od absu oraz pompe bo przy serwie nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Z tego co pamietam to przy serwie nie musi być, bo jest poza nim w komorze silnika. Łatwo znaleźć,bo idą do niego przewody hamulcowe. Komp też jest gdzieś zchowany. Jak byś mi przeslał fotke Twojej komory silnikowej to może uda mi się zobaczyć gdzie nasz całe ustrojstwo, ale w 99% przypadków niedziałającego ABSu wine ponosi któryś z czujników. A czy niedziałał Ci on od samego początku jak kupileś auto :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sebek_WWL Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 tak bo mam auto od miesiąca i ani razu nie zadziałał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 To masz dwie opcje. Albo sie nie włącza, bo nie musi albo masz spaloną żarówke w desce i nie wiesz nawet czy cały czas nie działa czy tylko czasami. Jka przekręcasz kluczyki w stacyjce to zapala Ci się kontrolka od ABSu razem z innymi? A po odpaleniu auta gaśnie :?: Jeśli sie nie zapala to najpierw wymień żarówke w desce żeby wiedzieć czy przez cały czas nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sebek_WWL Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 co do tego to sprawdzałem na sliskiej i nie włącza sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Moze poprzedni wlasciciel specjalnie go odłaczył. Sprawdz czy masz bezpiecznik od ABS-u sprawny Sugerowałem to koledze od samego początku, ale widocznie woli zacząć od końca i bawić się pompą i kompem zamiast sprawdzić przede wszystkim żarówke która informuje czy cały czas nie działa czy tylko czasami. Jeżeli świeci się cały czas to powinno się przede wszystkim sprawdzić elektryke czyli bezpieczniki, bo po ich wyjęciu ABS nie działa o czym informuje kontrolka, oraz sprawdzić impulsatory (czujniki) przy kołach, bo jak jeden z nich nie działa to cały system nie działa i również powinna o tym sygnalizować kontrolka. Tak więć pierwsze co to kontrolka abyśmy dalej wiedzieli co Ci podpowiedzieć. Impulsatory sprawdzisz zwykłym omomierzem. Więc masz 3 rzeczy do zrobienia które nie zajmą Ci razem wziete więcej niż 1 godzine: 1. Żaróweczka od kontrolki ABSu 2. Bezpieczniki (jak jest spalony tokontrolka powinna się ściecić dlatego od niej powinieneś zacząć) 3. Impulsatory przy piastach (jak jeden nie działa to cały system się wyłącza o czym również powinna informować kontrolka) PS. Ja kupiłem ostatnio autko w którym poprzedni właściciel przełożył żarówke od kontrolki ABSu w inne miejsce po to by nie było widać,że nie działa a problem tkwi tylko w uszkodzonym 1 impulsatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 oraz kompa abs-u wraz z ich lokalizacją Jeśli dalej poszukujesz tego kompa od ABS, to szukaj go pod prawym słupkiem, czyli po prawej stronie nóg pasażera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sebek_WWL Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 znalazłem kompa takie czarne ustrojstwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 I jak tam coś się udało z tym ABSem zrobić :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sebek_WWL Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 narazie nie bo cierpie na brak czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 a ty nie masz czarnego tego 100 NX-a?? bo widziałem takowego na słonecznej któregoś dnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sebek_WWL Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 czy czarny hmmm grafit metalik moj jest rozpoznawany bo mam wydech mtecha ale na słonecznej kolo na WWL ma identyko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PabloDiablo Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Witam miłośników tego super autka. Zmieniałem przeguby i pojawił sie problem z ABS-em. Pod czas jazdy prawie cały czas chodzi pompa abs i przy lekkim hamowaniu uruchamia sie system abs. Czujniki jak i wieńce na przegubach mam czyste. proszę o pomoc i sugestie co i jak sprawdzać żeby znaleść usterke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 wieńce na przegubach mam czyste. A takie same jakie były na starych przegubach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PabloDiablo Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Mam takie same ale jeden podczas zdejmowania pękł. Założyłem go ale znajomy mechanik starszy już pan sugeruje ze to pękniecie wprowadza zmiany. Dziwi mnie ze szczelina wielkosci mikrometra zakłóca ta prace. A swoja droga to kupiłem najlepsze i najdroższe przegby NKN i czemu tam nie było tych pierścieni. Kupic tez sie ich nie da a z używki nie mogę dostać w miarę szybko. Moze ktoś pomoże bo juz chciałbym to wkoncu uruchomić. Dzieki za zainteresowanie tematem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.