Gość czabryk Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 W serwisie wykryto błąd P0240 i powiedziano że kat jest walnięty i trzeba szybko wymienić - koszt 3000. Kto miał taki problem proszę o radę. Dodatkowo nie działa klima. Jaką nie ustawię temperaturę to po 5 min w aucie jest tak gorąco że nie można wytrzymać, a jak wyłączę klimę i nawiew to zaparowują szyby. Mam tego dość pomóżcie. Nie wiem czy to ważne ale wskaźnik temp. płynu chł. dochodzi do połowy i konie.bez względu jak jadęi gdzie czy szybko czy w mieście. Proszę pomóżcie. Pozdrawiam wszystkich PRIMEROWICZÓw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 po pierwsze nie daj sie ladowac w konia. aby stwierdzic ze kat umarl nie wystarczy odczytac kod ECU. rownie dobrze moze byc sonda lambda padnieta, badz masz mieszanke zbyt bogata badz uboga aby dokladnie sie dowiedziec czy kat dziala trzeba: 1. zmierzyc jego temperature pirometrem na obu koncach. tyl powinien byc cieplejszy o 20 stopni i wiecej 2.zbadac sklad spalin przed i za katem A teraz co moze powodowac ze blad sie pokazuje 1. popsuty kat - w co watpie bo auto nie jest najstrarsze 2. poszla uszczelka na wydechu 3. nieszczelnosc w ukadzie dolotowym 4. cieknace wtryski 5. swiece 6. zaplon Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czabryk Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Dzięki za rady widzę, że muszę znależć dobrego mechanika. Mam jeszcze jedno pytanie czy w Primerze P11 144 jest filtr przeciwpyłkowy, klime posiada. Dzieki rady i proszę może parę słów o klimie . Czemu mam takie problemy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kania Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 czesc, ja też mam problem z P0420, a mianowicie regularnie raz w miesiącu mi go komp. wywala. Jednak cały czas sądzę, że jest to problem z drugą sądą lambda. Jedno zauważyłem, że błąd wyskakuje jak jadę dłuższy czas ze stałą prędkością. Kat ma dopiero 111kkm i sądzę, że za wcześnie na jego koniec. Na dokładną analizę problemu szkoda mi trochę kasy, no chyba, że ktoś z Łodzi poleci mi warsztat (oprócz ASO) gdzie zaczytają mi on-line dane z lambdy. Co do filtra przeciwpyłkowego to go ujrzysz jak zdejmiesz schowek. Tam będzie czarna obudowa od nagrzewnicy i parownika klimy. Filtr jest schowany za czarną pionową listwą przykręconą jednym wkrętem u dołu. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Benitez Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 WItam!!! Tez mialem ten blad i dokladnie tak ja przedmowca wywalal go przy jezdzie ze stala predkoscia. Najpierw wymienilem druga sonde, ale blad wciaz sie pojawial. Auto mialo 170tys km. Okazalo, sie, ze kat byl zapchany, a mianowicie taki pierscien wytlukl ceramika w swoim obwodzie i zapadal sie do srodka. Kupilem uzywke z anglika za 250 zeta, wsadzilem i jak reka odjal. Juz 2 tys bez bledu. Stary sprzedalem na cermike za 180 zeta, wiec dolozylem do interesu tylko 70 zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kania Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 no to powoli zaczne szukać używki. Jak trafię jakiegoś kata w dobrej cenie to kupie i podmienię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czabryk Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Witam. Dzięki za opinie. Są bardzo pomocne. Jutro jestem ustawiony ze swoim mechaniorem. Jka będę wiedział coś więcej to napiszę - odnośnie błędu P0240. Jeżeli chodzi o filtr pyłkowy to w sklepach auto w Olsztynie twierdzą że nie ma w katalogach filtrów do P11 144, zę dopiero P12 je posiadają. Jeżeli ktoś może podać mi numer katalogowy tego filtru to bardzo proszę. No i jeszcze ta klima. Czemu nie działa i czemu szyby ciągle zaparowują jak wyłączę klimę. Pozdrawiam PRIMEROWICZÓW> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Cześć Filtr kabiny P11 4MAX - 7704-00-0039, BOSCH - 1 987 431 058 , DELPHI - TSP0325072, KNECHT - 06599765, NIPPARTS - J1341003 , SOFIMA - S 3052 C, VALEO - 698707 lub 708707 pozdrowienia ps. U mnie jak był zapchany filtr wew. to chłonął wilgoć i szyba była zaparowana nawet z klimą, teraz klima pięknie wysusza przednia szybkę, a zimą to i tak za bardzo nie czuć czy działa. Jak rozgrzejesz silnik z włączoną klimą zajrzyj pod maskę i dotknij przewodów co lecą od chłodnicy do kabiny (ten po lewej stronie u góry), jak klima działa będzie bardzo zimny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czabryk Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Dzięki serdeczne. Za numery filtrów i za podpowiedźdo klimy. Jutro sprawdzę przewód. Jestem trochę spokojniejszy. Takie forum to super sprawa. Bez Was PRIMEROWICZE bym zginął. Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Dzięki serdeczne. Za numery filtrów i za podpowiedźdo klimy. Jutro sprawdzę przewód. Jestem trochę spokojniejszy. Takie forum to super sprawa. Bez Was PRIMEROWICZE bym zginął. Pozdrawiam wszystkich zapomniales o kierowcy co jezdzi maxima :mikolaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 klima może nie działać (nie załączać się) bo czynnik wyparował. Trzeba nabić co jakiś czas choć to nie zasada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.