Gość AdaSch Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Cześć, Obecnie projektuję CAI do Almery. Ale zaciekawiło mnie to co jest w k12 czy to można nazwać CAI? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 to się nazywa cośtam szmerów lub rezonator powietrza, zwiększa pojemnosc układu dolotowego nie ma czegoś takiego jak seryjne CAI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 no ale z przodu zimne zasysa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Ciekawe, czy to jakiś bajer, czy faktycznie coś daje. Faktem jest, że ten silnik wścielke ciągnie od 1000rpm do odcinki. Żonka nie jednego już skilowała tym autkiem Pojadę do chłopaków na hamownię i zobaczę przebieg momentu. W k12 1.4 biegów się nie zmienia nawet jak jest 1000rpm i 4 bieg bo silnik jest tak elastyczny. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 hehehehehehehe kto tak jeździ że od 1000 obr min daje w palnik - współczuję panewką... Shamujesz auto to CI podam optymalny moment na zmianę biegu, podejrzewam że to będzie coś przy 6000 obr.min... [ Dodano: Czw 07 Gru, 2006 00:19 ] Trzeba być dobrze zakręconym żeby tak namyślnie robić tzn. 1000 obr.min IV bieg i pedał w podłogę, chociaż niektórzy do tej pory są zdania "że panewki przez noc odrastają" :diabel: :diabel: :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 takie pytanie pomocnicze.... jaki tam kompresor siedzi ze tak ladnie z dolu laduje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 moze pomyliles auta na parkingu i przyjechales do domu jakims turbodieslem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 hehe koledzy, zapodam wykresik więc pooglądamy. no i nikt nie depcze do dechy tylko buja się 20-30 w korkach na 4 a to już róznica pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Trzeba być dobrze zakręconym żeby tak namyślnie robić tzn. 1000 obr.min IV bieg i pedał w podłogę, chociaż niektórzy do tej pory są zdania "że panewki przez noc odrastają Cholera, a nie odrastają :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 ale tak off topic to japońce poszaleli na punkcie tej k12 mnóstwo gadżetów i kompresor elementy do k12 tak, że koledzy, kto wie jak będze wyglądała moja micra po gwarancji :diabel2: micra ilością modyfikacji przebije, primery i almery razem wzięte bo japońce się w k12 zakochali pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 hehe kolega troche to ubarwil, ale przynzam mu racje ze mikra jest elastyczna. Zona ma wprawdzie 1.2 ale osoagami ne rozni sie wiele. Jezdilem ta mikrunia, i jak na 1.2 zbiera sie naprawde dobrze, w dziale filmy umieszczalem kiedys przysipeszenie od 0-140km/h. Jak dla mnie ma za bardzo krotkie biegi, 3 to sie konczy gdzies przy 125 ale od 1000obr to radze nie jezdzic - lekka przesada, naprawde panweki nie odrastaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Do Micry jest tyle gadżetów ponieważ to auto było częściej używane w sporcie niż np. Almera (VZ-R tylko) czy Primera. Zarówno w JP jak i GB były całe zawody gdzie same Micry się ścigały. Więc nie ma się co dziwic, że pełno różnego rodzaju performance partsów do tych autek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.