Gość lupiec Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 czy jest mozliwosc odwrocenia uszczelki pod glowica? czy mozna sie pomylic przy zakladaniu uszczelki? prosze o w miare szybka odpowiedz dziekuje i pozdrawiam lukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Jak wiadomo są dwie tulejki centrujące, czyli nie odwrócisz jej lewa-prawa strona silnika. Poza tym silniki łańcuchowe mają przód głowicy wyraźnie szerszy, a więc przód-tył też nie. Z resztą nie spotkałem się, żeby w którymś nissanowskim silniku uszczelka była idealnie symetryczna. Czyli zawsze będzie jakieś kanały zakrywała albo wystawała na zewnątrz. Kiedyś spotkałem się z przypadkiem, że wjakimś fiacie, chyba 128 uszczelka była prawie całkowicie symetryczna za wyjątkiem ciśnieniowego kanału olejowego, co spowodowało zagadkowy brak smarowania wałka rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Tak jak kolega wyżej napisał raczej w 99% nie ma możliwości założenia odwrotnie uszczelki. Powiedz jaki masz problem z autkiem to Ci może pomożemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lupiec Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Tak jak kolega wyżej napisał raczej w 99% nie ma możliwości założenia odwrotnie uszczelki. Powiedz jaki masz problem z autkiem to Ci może pomożemy. cieknie mi olej gdzies z tylu silnika i nie wiem co moze byc przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 A z jakim silnikiem mamy problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Jeżeli cieknie Ci z pod uszczelki pod głowicą to może uszkodziłeś uszczelke przy zakładaniu lub jakiś paproch sie dostał. Jak na mój gust to prędzej cieknie Ci olej z pod uszczelki dekla zaworów jeśli oczywiście cieknie górą. Może również podciekać Ci simeringami wałków rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.