Gość tomek1975 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 jak prawe koło straci przyczepność to mam takie stuki (walenie)jakby coś się miało urwać.Trwa to już z rok i nie mogę tego wyczuć(nie wiem co to jest). Sprawdzałem zawieszenie i nie ma żadnych luzów, amorki mają >70%. Póloś trochę zaczyna chrupać przy max skręcie ale to raczej nie to bo jak mam koła prosto i zerwie przyczepność to wali. Myślę nad jakąś poduszką (silnik, skrzynia ale nie wiem jak je sprawdzić). Zastanawiałem się nad mocowaniem amorka w kielichu(tzw.łożysku amortyzatora) ale kumpel od zawieszeń stwierdził, że amorek w kielichu dobrze siędzi a w primerce nie ma łożyska tylko ta funkcja przypada górnemu wahaczowi???? Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ztiu Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 jak prawe koło straci przyczepność to mam takie stuki (walenie)jakby coś się miało urwać.Trwa to już z rok i nie mogę tego wyczuć(nie wiem co to jest).Sprawdzałem zawieszenie i nie ma żadnych luzów, amorki mają >70%. Póloś trochę zaczyna chrupać przy max skręcie ale to raczej nie to bo jak mam koła prosto i zerwie przyczepność to wali. Myślę nad jakąś poduszką (silnik, skrzynia ale nie wiem jak je sprawdzić). Zastanawiałem się nad mocowaniem amorka w kielichu(tzw.łożysku amortyzatora) ale kumpel od zawieszeń stwierdził, że amorek w kielichu dobrze siędzi a w primerce nie ma łożyska tylko ta funkcja przypada górnemu wahaczowi???? Co to może być? Ruszaj łagodnie to pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek1975 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 no tak o ile latem na suchym to tak mogę to teraz na śliskim wystarczy trochę więcej gazu i lipa :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 podjedz do jakiegos mechanika niech obejrzy poduszki(silnik.skrzynia)ja mialem tak samo w mondeo winna byla poduszka pod skrzynia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość margaz Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 ja mam to samo a wina lezy w poduszce silnika od strony rozrzadu podczas ruszania ta poduszka puka o jej mocowanie do podluznicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 jak prawe koło straci przyczepność to mam takie stuki (walenie)jakby coś się miało urwać.Trwa to już z rok i nie mogę tego wyczuć(nie wiem co to jest).Sprawdzałem zawieszenie i nie ma żadnych luzów, amorki mają >70%. Póloś trochę zaczyna chrupać przy max skręcie ale to raczej nie to bo jak mam koła prosto i zerwie przyczepność to wali. Myślę nad jakąś poduszką (silnik, skrzynia ale nie wiem jak je sprawdzić). Zastanawiałem się nad mocowaniem amorka w kielichu(tzw.łożysku amortyzatora) ale kumpel od zawieszeń stwierdził, że amorek w kielichu dobrze siędzi a w primerce nie ma łożyska tylko ta funkcja przypada górnemu wahaczowi???? Co to może być? A ja zostawiłbym poduszki w spokoju. To górny wahacz tak wali. Już to przerabiałem i ręką tego nie wyczujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limak.s Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Też stawiam na górny wahacz. Wydaje mi się że to zmora w Primkach i ja miałem podobne stuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiawoj Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Mialem to samo, byl to gorny wahacz. Po wymianie jest cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alexwa Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 U mnie też pojawiły sie stuki z przodu, jak auto postoi kilka dni to przy ruszaniu jest stuk, potem cisza, głośne dudnięcie pojawia sie także po przejechaniu "policjanta" jest takie łup. potem cisza. Wachacze wymieniałem w lato więc to nie one. Tak więc to chyba jednak poduszki. Ma ktoś z Was informacje jak się to wymienia (skala trudności) i ile to kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Supli Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 U mnie jest to wina wachaczy górnych. Ale zaprzyjaźniony mechanik stwierdził, że są w całkiem niezłym stanie i nie wypada ich dla takiego czegoś wymieniać. Zgadzam się. Pozatym przy ostrym starcie brzmi to całkiem zabawnie. Taki "niby czujnik" gdy koła buksują. Jak nauczysz się ruszać szybko bez stuków to będziesz miał dobry czas do 100. ;D Warto potrenować. ps:A zwalniacze poprostu przejeżdżać wolniej należy. Choć przyznam się, że nie raz się wkurzałem gdy najechałem za szybko. Walnięcie jest tak nieprzyjemne, że aż boli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek1975 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Wracam do tematu stukania. Jednak wygląda na to, że to poduszka silnika-prawa, taka wysoko. Widać teraz, że jest urwana i to pewnie to wali przy ostrym ruszeniu. Problem tylko w tym, że cena tej poduszki to 270 zł. Jeszcze poszukam, może znajdę taniej a najlepiej jak bym miał numer katalogowy tej poduszki to może kumpel by mi załatwił ale cwaniaki w JC nie chcieli mi numeru udostępnić bo sami chcą zarobić :/ . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 mialem takie problemy w P10-wymienilem poduche i git. Wiem ze mozna ja zwulkanizowac ale ktos musi miec pojecie-odp twardosc, a ta orginalna jest chba olejowa, Porozgladaj sie po szrotach/allegro z anglika-moze pasuja od P11-nowsze uzywane graty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek1975 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Nie ma lekko, znalazłem taką firmę w necie:Tedgum-robią różne takie części metalowo gumowe ale okazało sie jeszcze drożej-290+20 przesyłka .Szukam dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyfer Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Nie ma lekko, znalazłem taką firmę w necie:Tedgum-robią różne takie części metalowo gumowe ale okazało sie jeszcze drożej-290+20 przesyłka .Szukam dalej. Koledzy kupiłem i założyłem w kwietniu wkład tej poduszki właśnie ted-gum, i jak narazie nie mam uwag, poza tym że w końcu mam silnik z prawej strony wiszący a nie leżący Pozostały mi pozostałe poduszki bo są wszystkie zerwane, koszty : 1.Wkład poduszki silnika od strony skrzynii biegów Nr zdaje się że 00462458- 98 zł 2. PODUSZKA SILNIK-SKRZYNIA TYLNA (WKŁAD) Numer katalogowy : 00466409- 50 zł 3.PODUSZKA SILNIK-SKRZYNIA PRZÓD Numer katalogowy : 00461559-35 zł jest Wkład od poduszki ze strony rozrządu jest taki sam jak ten od strony skrzyni. Zamówienia można składać e-mailem lub faksem podając dokładny adres wysyłkiwraz z numerem telefonu kontaktowego a dla zarejestrowanych klientów hurtowych również poprzez nasz program ofertowy Autoklient. Sposób i koszt dostawy: Łączny koszt spedycji i pobrania:................20,74 zł brutto lub GRATIS przy zakupie powyżej 300 zł brutto (12zł netto spedycja, 4zł netto pobranie, 1zł ubezpieczenie). Dostawy w sobotę plus 50 %. Ceny obejmują wysyłki na terenie całego kraju. Termin dostawy: ........................................Od momentu wysyłki - dostawa w następnym dniu roboczym. Sposób płatności:........................................Przy odbiorze towaru. Dostawca:.....................................Firma Kurierska "Siódemka". Mi mechanik powiedział że to szarpanie to wina poduszek, z tym że jak mam tak jak pisałem wszystkie (poza prawą-wymienioną) zerwane. Oczywiście wahacze też muszę zrobić, ale to w drugiej kolejności. (pytałem też o tuleje ale widzę że chyba nie opłaca się bawić w regeneracje tylko kupić nowe wg. tematów 555 albo Febi). Wymiana poduszki prawej była dość prosta - 3 śruby do silnika i jedna w osi poduszki. Pod silnik podnośnik i jechane. Podjechałem do warsztatu żeby mi "przecisnęli" wkład - koszt 20zł ale z tego co widziałem lepiej samemu na imadle przepiłować obwódkę metalową (trzeba uważać na aluminiową ramkę), młotek do zamontowania 2 opaski metalowe - ścisnąć wkład, wsunąć w ramkę poduszki, młotek i gotowe. Jedynie trzeba troszkę się przyłożyć. Jak jest z tylną poduszką tego jeszcze nie wiem bo jej nie widać, ale mam nadzieje że też da się to zrobić w miarę spokojnie. Przednia to rekreacja. Dodam tylko że wykonuje bardzo ważny zawód (patrz avatar) i troszkę kilometrów robię po mieście także w niedługim czasie powinniśmy mieć jakiś obiektywny pogląd na jakość tych "sprzętów" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek1975 Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Jakiś miesiąc temu wymieniłem wreszcie tę poduszkę(wysoko z prawej strony) i było ok. Samochód jest już prawie sprzedany koledze(nowy sprowadzony się klepie) i jeszcze na razie śmigam primką i ostatnio Połowica ruszała pod górkę mocno obciążonym samochodem i dała za moło gozu i było parę "żabek" i prawie zgasł(generalnie mocno poszarpało samochodem). I jak dziś jechałem to zaobserwowałem dziwne stuki przy każdym puszczaniu sprzęgła(2 albo 3 razy bum, bum). Czuć to też jak np. na 2 czy 3 biegu zdejmę nogę z gazu i jak daję gaz to znowu bum, bum.Obstawiam jakąś inną poduszkę (nie tą co wymieniałem) ale może to jest coś innego-tylko co?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Czuć to też jak np. na 2 czy 3 biegu zdejmę nogę z gazu i jak daję gaz to znowu bum, bum. U mnie jest tak samo, puka z prawej strony, przyczyna leży po stronie przegubu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek1975 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Dziś udało mi się dojść co było przyczyną . Okazało się, że to była wina syreny od alarmu :one: .Dziwna sprawa bo jakimś cudem się odłamało mocowanie i łomotała o karoserię. Na szczęście udało się uniknąć kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.