Gość Woj Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Witam, ostatnio zauważyłem, ze nie mam przednich świateł pozycyjnych (krótkie, długie, halogeny - OK,) oraz nie działa żadne światło na klapie (p10 sedan). Światła tylne, które nie są elementem klapy działają okay. Brzęczyk informujący o włączonych światłach bez włączonego silnika działa już w pierwszej pozycji, tak więc włącznik jest sprawny. Sprawdziłem bezpieczniki - są ok, sprawdziłem też kable, które idą z karoserii do klapy - wydają się być okay. Podświetlenie w bagażniku działa. 1. Czy można łączyć ze sobą brak pozycyjnych z przodu i brak świateł na tylnej klapie? 2. Co jeszcze mogę sprawdzić przed wizytą u elektryka? dzięki za info, Weosłych Świąt [ Dodano: Nie 24 Gru, 2006 16:08 ] PS. nie działa też podświetlenie tablicy rejestracyjnej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmor Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Woj : "Sprawdziłem bezpieczniki - są ok, sprawdziłem też kable, które idą z karoserii do klapy - wydają się być okay." A sprawdziłeś żarówki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 sprawdź tez przekaźniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 1. Czy można łączyć ze sobą brak pozycyjnych z przodu i brak świateł na tylnej klapie? Nie wiem jak w P10 ale w P11 pozycyjne przednie i tylne są na jednym bezpieczniku. Bezpieczniki od świateł są w skrzynce w komorze silnika ( być może tak samo jest u Ciebie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Sprawdziłem w książce: "Poradnik Obslugi i Naprawy", pozycyjne przednie, klapa tylna, podświetlenie tablicy są od 1996 na jednym bezpieczniku. Najgorsze, że wszystkie bezpieczniki są sprawne, w jaki sposób sprawdza się sprawność przekaźnika? Dzisiaj jeszcze sprawdzę puszkę w komorze silnika. A co do żarówek, nie zakładam, że padło ich kilka jednoczneśnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 koniecznie sprawdzź puszkę tą w nadkolu koło aku! nie tylko sprawdź bezpieczniki a przetrzyj ich nóżki papierem ściernym! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lodidodi Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Kolego co do oświetlenia na klapie to stawiam na PRZEWÓD!!! tak wogóle to masz kostkę na lewym błotniku, odepnij sobie ze spinek obicie i lekko odwiń, zobaczysz ten przewód który leci do klapy, tam się podepnij do kosteczki i zobacz czy dolatuje tam prądownik chyba każdy posiadacz P10-ątki to przerabiał, podobnie sprawa ma się w Audi B3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limak.s Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Kolego co do oświetlenia na klapie to stawiam na PRZEWÓD!!! Woj pisał że ostatnio zauważyłem, ze nie mam przednich świateł pozycyjnych (krótkie, długie, halogeny - OK,) oraz nie działa żadne światło na klapie (p10 sedan) Jak nie ma świateł z przodu i z tyłu to uszkodzenie kabla w klapie nie jest powodem. Bardziej usterki trzeba szukać na odcinku od włącznika świateł, bezpieczników i przekaźników. Jak by tylko nie było świateł z tyłu to bym się zgodził. Bardziej prawdopodobne jest to co pisze maacieq. Dobrze by było ja Ci co zakładają temat by odpisywali czy udało się naprawić i co było faktycznie uszkodzone (Każdy kto trafi na taki temat a ma ten sam problem by miał większą pewność co do usterki). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 w zrób to sam jest napisane jak przeczyscic przełącznik zespolony. U mnie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 heh, właśnie sprawdziłem, do 12 stycznia wypadałoby się z tym uporać - przegląd No coż, nie bardzo miałem czas w okresie świąteczno-sylwestrowym grzebać przy wozie, ale sprawdziłem puszkę koło akumulatora, bezpieczniki są okay, sprawdzałem też wstawiając zapasowy. Kabel, który idzie do klapy też jest w porządku, bo działają kierunki i stop. Nie działa: - pozycyjne z przodu - przeciwmgielne z tyłu - podświetlenie tablicy z tyłu. Co do sugestii, że to przełącznik zespolony - cóż - włącza się brzęczyk i zapalają się zegary, więc raczej łaczy okay. Chyba podjadę do elektryka, bo na przeglądzie mi nie odpuszczą. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Kabel, który idzie do klapy też jest w porządku, bo działają kierunki i stop.Przeciez te swiatla nie sa w klapie,tylko blotnikach.Na 95% kabel uszkodzony,mialem to samo.Przelacznik zespolony rowniez mialem uszkodzony i brzeczyk dzialal,swiecila tez deska rozdzielcza.Nie twierdze ze to jego wina ale roznie bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 ...stopy są w klapie, a kierunki rzeczywiście w błotnikach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 ...stopy są w klapie, a kierunki rzeczywiście w błotnikach...Swiatla stop sa w klapie?To dziwne :029: Raczej niemozliwe,no chyba ze cos przerabiane bylo :029: Moim zdaniem powinienes sprawdzic zarowki z przodu i czy dochodzi napiecie.Z tylu tak jak pisalem wyzej 95% uszkodzony przewod.Swiatla od biegu wstecznego swieca?Bezpieczniki sprawdzales na oko?Czy moze jakims przyrzadem?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 stopy i kierunki są w błotnikach... Chyba że masz przerabiane (to już było w jakimś wątku) na motyw z GRAN TURISMO :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 cholera, nie zdaża mi się często widzieć swojego własny tył podczas hamowania A tak powaznie, po włączeniu pozycyjnych powinny palić się też światła na klapie? (przypominam, ze mam sedana). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 cholera, nie zdaża mi się często widzieć swojego własnego tyłu podczas hamowania A tak powaznie, po włączeniu pozycyjnych powinny palić się też światła na klapie? (przypominam, ze mam sedana). Po wlaczeniu pozycyjnych,powinno sie swiecic podswietlenie tablicy na klapie i nic wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 heh, właśnie sprawdziłem, do 12 stycznia wypadałoby się z tym uporać - przegląd No coż, nie bardzo miałem czas w okresie świąteczno-sylwestrowym grzebać przy wozie, ale sprawdziłem puszkę koło akumulatora, bezpieczniki są okay, sprawdzałem też wstawiając zapasowy. Kabel, który idzie do klapy też jest w porządku, bo działają kierunki i stop. Nie działa: - pozycyjne z przodu - przeciwmgielne z tyłu - podświetlenie tablicy z tyłu. Co do sugestii, że to przełącznik zespolony - cóż - włącza się brzęczyk i zapalają się zegary, więc raczej łaczy okay. Chyba podjadę do elektryka, bo na przeglądzie mi nie odpuszczą. pozdrawiam. na 98 % przełącznik zespolony - w P10 kach tylko drogowe (długie ) są na przekaźniku,, pozycja i mijania - prądzik cały leci przez przełącznik, dlatego często się wypalają w nim styki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 na 98 % przełącznik zespolony - w P10 kach tylko drogowe (długie ) są na przekaźniku,, pozycja i mijania - prądzik cały leci przez przełącznik, dlatego często się wypalają w nim styki. Krótkie (mijania) mam, ale być może rzeczywiście to przełącznik... Cholera, troszkę rozbierania jest wg tego co widać w howto na głównej stronie. No ale super, ze wogóle jest opis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Nie sprawdziles zarowek i chcesz sie zabierac za przelacznik?Dziwne troche,ja bym zaczal od takich dupereli jak zarowki.Oczywiscie chodzi mi o przednie postojowe bo z tylu to przewod prawdopodobnie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomciuu Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Zabrakło tego w tym wątku, a jak ktoś użyje "szukajki" to na pewno tutaj zajrzy..... ...jakie w P10 są żarówki od świateł postojowych z przodu? Czytałem na forum, że w P11 jest to W5W, czy w P10 jest tak samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Czytałem na forum, że w P11 jest to W5W, czy w P10 jest tak samo?Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amadek85 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 No i co z tymi światłami było nie tak bo mam to samo.... Żarówki obie na raz żeby padły to dziwne troszke. Przełącznik? Też mam ten sam model P10 2.0D Invitation 96r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 Osobiście wkurza mnie to ze jak ktoś zacznie temat i go ciągnie to najprawdopodobniej z tego "szału"ze jak juz zrobi zapomni i nie napisze co "to było ze nie działało".... Małe OT wybaczcie.. Ale kolego amadek85 oczywiscie bezpieczniki posprawdzne tak??Przekażników do pozycyjnych nie szukaj bo ich nie mają.Bezpieczniki do pozycyjnych masz w kabinie.Nie pod maską.Jesli bezpiecznik sprawny sprawdz sobie,czy w ogóle masz prad na tych kabelkach co masz w lampach w kostkach pozycyjnych(tzn jeden przewód musi mieć) Jesli nie to wg mnie zostaje juz szukac przerwy na przewodzie albo od razu tam gdzies w kabinie.To juz raczej elektryk samochodowy wg mnie. Konkretów Ci niestety nie napiszę bo elektryk ze mnie słaby...no ale moze sie przydam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Ja mam podobny problem w hatchbacku. Pozycji nie ma i jednego przeciwmgielnego (no chyba że w ogóle tylko jeden ma być, bo szczerze się przyznam że nigdy tego nie sprawdzałem aż do niedawna gdy się zorientowałem że nie mam postojówek). Oczywiście żarówki i bezpieczniki sprawdzone i na tym moja wiedza elektryczna się kończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Peter zobacz tu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=31785 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.