Gość sol30 Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Witam. Mam okazję kupić Almerkę N15 1,6. Trochę nią pojeździłem i jest chyba OK. Denerwujący tylko jest szum powietrza dochodzący od strony kokpitu po stronie pasażera - związany z pracą silnika (przy obrotach powyżej 3000 zaczyna być dość głośno słyszalny) przypominający ssanie powietrza. Nie potrafię tego umiejscowić przy otwartej masce w związku z tym prośba czy to jest normalne w tym autku. Ewentualnie proszę o jakieś rady. Przy okazji jest jeszcze jedna sprawa- niedziałający spryskiwacz przedni i tylny - czy to poważny wydatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryath Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Po pierwsze w N15 szum przy wyzszych obrotach i predkosciach jest zupelnie normalny (powyzej 150 km/h spada ) tak wiec nie masz sie czym przejmowac. Co do spryskiwaczy to nie dziala dzwignia czy moze po prostu przewody sie pozatykaly?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkowal Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Jesli slyszysz szum, od strony kokpitu, od strony pasazera to schyl glowe tam gdzie pasazer trzyma nogi. Prawdopodobnie wypadla jedna gumowa zaslepka na scianie grodziowej. Przez ten otwor widac komore silnika i dlatego nie ma wygluszenia. Ja tez kupilem auto z ta przypadloscia. Jako, ze jezdzilem poprzednio maluchem to bylem bardzo podniecowny nowym autem Po zakupie dalem sie przejechac mojej polowce i siadlem po stronie pasazera i przez przypadek butem zaslonilem ową dziure. Nawet sobie nie wyobrazasz jaka byla moja radosc po usunieciu tej usterki - zapchanie otworu zrolowana skarpetka )) Nie masz rowniez pojecia jak zdziwiony byl ten od ktorego kupywalem auto. Prawdopodobnie u Ciebie jest to samo. Co do spryskiwaczy to sprawdz najpierw styki jak pisze Ryath. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sol30 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Co do spryskiwacza to sprawa się wyjaśniła. Faktycznie są zachlapane strasznie styki. Ale tylny i tak nie działa - chyba uszkodzony silniczek. Co do szumu dzisiaj jeszcze spróbuję. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzes_Lub Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Hej, Co do tylnego spryskiwacza, to niekoniecznie musi to być silniczek. Jak chcesz sprawdzić czy to wina silniczka czy może tylko BARDZO zapchanego spryskiwacza zrób tak: - podnieś klapę i tam na środku masz taki gumową zaślepkę - wyjmij ją i przez otwór "namacaj" przewód. Wyciągnij go delikatnie przez ten otworek i rozłącz ten przewód, powinien się na dwie części rozdzielać. Uważaj żeby nie uciekła ci żadna z części Jak to zrobisz - uruchom tylny spryskiwacz - WAŻNE - podnieś tylną wycieraczkę, żeby na sucho nie chodziła po szybie - jak płyn będzie "sikał" to znaczy, że silniczek OK tylko spryskiwacz zapchany. JA niestety ma go tak zapchanego, że nie da rady go przeczyścić, nie wiem czym jeszcze spróbować, chciałbym go wymienić, ale jakoś nie mogę go zdjąć. Może ktoś pomoże jak to zrobić ?? Po tym, sprawdzeniu będziesz bliżej tego co jest przyczyną. pozdr Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.