Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Głośny szum w kabinie


Gość sol30

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam okazję kupić Almerkę N15 1,6. Trochę nią pojeździłem i jest chyba OK. Denerwujący tylko jest szum powietrza dochodzący od strony kokpitu po stronie pasażera - związany z pracą silnika (przy obrotach powyżej 3000 zaczyna być dość głośno słyszalny) przypominający ssanie powietrza.

Nie potrafię tego umiejscowić przy otwartej masce w związku z tym prośba czy to jest normalne w tym autku. Ewentualnie proszę o jakieś rady.

Przy okazji jest jeszcze jedna sprawa- niedziałający spryskiwacz przedni i tylny - czy to poważny wydatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze w N15 szum przy wyzszych obrotach i predkosciach jest zupelnie normalny (powyzej 150 km/h spada :) ) tak wiec nie masz sie czym przejmowac.

 

Co do spryskiwaczy to nie dziala dzwignia czy moze po prostu przewody sie pozatykaly??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli slyszysz szum, od strony kokpitu, od strony pasazera to schyl glowe tam gdzie pasazer trzyma nogi. Prawdopodobnie wypadla jedna gumowa zaslepka na scianie grodziowej. Przez ten otwor widac komore silnika i dlatego nie ma wygluszenia. Ja tez kupilem auto z ta przypadloscia. Jako, ze jezdzilem poprzednio maluchem to bylem bardzo podniecowny nowym autem :) Po zakupie dalem sie przejechac mojej polowce i siadlem po stronie pasazera i przez przypadek butem zaslonilem ową dziure. Nawet sobie nie wyobrazasz jaka byla moja radosc po usunieciu tej usterki - zapchanie otworu zrolowana skarpetka :)))

Nie masz rowniez pojecia jak zdziwiony byl ten od ktorego kupywalem auto.

Prawdopodobnie u Ciebie jest to samo.

Co do spryskiwaczy to sprawdz najpierw styki jak pisze Ryath.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do spryskiwacza to sprawa się wyjaśniła. Faktycznie są zachlapane strasznie styki. Ale tylny i tak nie działa - chyba uszkodzony silniczek. Co do szumu dzisiaj jeszcze spróbuję.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Grzes_Lub

Hej,

 

Co do tylnego spryskiwacza, to niekoniecznie musi to być silniczek.

Jak chcesz sprawdzić czy to wina silniczka czy może tylko BARDZO zapchanego spryskiwacza zrób tak:

- podnieś klapę i tam na środku masz taki gumową zaślepkę - wyjmij ją i przez otwór "namacaj" ;) przewód. Wyciągnij go delikatnie przez ten otworek i rozłącz ten przewód, powinien się na dwie części rozdzielać. Uważaj żeby nie uciekła ci żadna z części :D

 

Jak to zrobisz - uruchom tylny spryskiwacz - WAŻNE - podnieś tylną wycieraczkę, żeby na sucho nie chodziła po szybie - jak płyn będzie "sikał" to znaczy, że silniczek OK tylko spryskiwacz zapchany.

JA niestety ma go tak zapchanego, że nie da rady go przeczyścić, nie wiem czym jeszcze spróbować, chciałbym go wymienić, ale jakoś nie mogę go zdjąć.

 

Może ktoś pomoże jak to zrobić ??

 

Po tym, sprawdzeniu będziesz bliżej tego co jest przyczyną.

 

pozdr

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...