Gość raa Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Wczoraj wiozlem pasazerow na tylnym siedzeniu. Gdy wyszedlem na zewnatrz, ku mojemu zdziwieniu moja Alma dosc nisko siedziala, czesc opon chowie sie w nadwozie. Czy jest to normalne w Almerach? Dodam ze podczas jazdy nie odczuwalem zadnego dyskomfortu czy tarc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzyb Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 witam.moja almerka tez siada pod obciązeniem,nietrze nawet na felach 16".widocznie tak musi byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 A pasażerowie ile ważyli?????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zeuss Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Raz wiozłem komplet dorosłych na pokładzie, (chociaż swoją drogą 5 miejsc w almerze to teoria ) jednak nie kucnęła znacząco, jedynie trakcja przednich kół była gorsza - czuło się, że są odciążone. Wersja GTI, więc oczywiście sprężynki mocniejsze odpowiednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raa Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Brat jakies 85kg jego dziewczyna jakies 55kg. Lacznie 140kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryath Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Przy 140 kg lacnzie nie powinna pojsc az tak nisko. Jedz sprawdzic amortyzatory na wytrzesarke. Sprawdz tazke czy auto stoi duzo wyzej bez obciazenia z tylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raa Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 No wlasnie stoji wyzej, dlatego mnie to tak zszokowalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 może trzeba by było wymienic sprzezyny jesli jest taki miekki tył no i tak jak mowi Ryath, sprawdzic amorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raa Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Wlasnie jak to jest z amortyzatorami jesli juz o nich mowa. Slyszalem opinie ze na nasze drogi (dziurawe) lepsze sa olejowe od gazowych. co o tym sadzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryath Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Ja mam czysto gazowe Kayaba i powiem ze zbieram nierownosci z polskich drog. Tak wiec mozna jezdzic na mieszanych zalezy czego oczekujesz od auta. im twardziej tym lepiej na zakretach im mieksze tym (teoretycznie) wiekszy komfort jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Amorki, nie mają wpływu na to jak wysoko stoii auto, za to odpowiadają sprężyny. Nie ma auta, które pod obciążeniem nie usiądzie, jak miałem almerke i miała załadowany bagażnik torbami podróżnymi to też siadała zarówno na seryjnych sprężynach jak i na obniżających nawet na kołach 17" nic nie obcierało a profil opony 40 chowal się cały w górnej części w nadkole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 N16 siada niestety. A do tego jak się obciąży tył to jeszcze zaczyna huśtać tak jakby amory nie trzymały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.